kääpiöt vs horde of chaos
kääpiöt vs horde of chaos
Aiomme varmaan pian pelata ekan pelimme. Eli siis minä ja se chaos pelaaja. En tietenkään haluaisi hävitä ekaa peliäni.Vastustajallani on jo pelikokemusta. En tiedä onko taktiikalla paljon väliä 500 pisteen pelissä, mutta toivon että te sotulaiset kerrotte senkin. Modeleina minulla on 16 warrioria ja command, kymmenen thundereria ja command sekä kanuuna.
- dead flesh penalty
Ota Thane jolla on Great Weapon ja Master Rune of Gromril. Halpa ja osaa tappaa.
Thundererit laitat niin että ne saa ampua kaikilla. En ottaisi komentoryhmää. Jos et omista figuja tarpeeksi, voit vain sanoa että ne on tavallisia Thundererseja. Tykkiin voisi laittaa Rune of Forgingin.
Sitten vain ammut. Thanellekkin saa käsiaseen.
-a
Thundererit laitat niin että ne saa ampua kaikilla. En ottaisi komentoryhmää. Jos et omista figuja tarpeeksi, voit vain sanoa että ne on tavallisia Thundererseja. Tykkiin voisi laittaa Rune of Forgingin.
Sitten vain ammut. Thanellekkin saa käsiaseen.
-a
Tee källi vastustajalle ja deployaa kanuuna jonnekin sivuun, saat ampua sitä sivustasta (ritarit saadaan näin maahan). Kyllähän sinä tuosta saat ihan hyvän listan, odotat vain paikallasi ja naurat partaasi. Muista se, että thundererit ampuvat -2 armour save -panoksia, warriorit ja ritarit kaatuvat kumman paljon helpommin.
-
Höpöttiuhka
Uskoisin, että peli tulee olemaan aika helppo sinun hyväksi. Kaaos on aika kuraa noin pienissä peleissä, sillä ei 500:n pisteen armeijaan saa kunnolla knightejä, eikä warrioreita, eli vastustaja käyttää varmaankin maraudereita, marahorsemänejä ja koiria. ota ampumista ja parkkeeraa armeijasi johonkin nurkkaan ja ammu vastustajan armeija hajalle ennenlähitaistelua. Itse en tiedä kovinkaan hyvin kääpiöiden armeijasta, kun en ole niihin oikein perehtynyt, mutta pari tykkiä toimii varmaan hyvin 
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
-
Dwarf Hero
Ei niin, ne häviää ensimmäisellä luudanvarrella.Dwarf Hero kirjoitti:kääpiöt ei hevillä häviä
Ilmainen vinkki, kaaos ei ole mikään fear causing armeija parhaimmillaan. Annanko toisenkin? Hammererit noin pienessä pelissä ovat ihan vitsi.mutta, ilmanen vinkki hammerit + esim tane ei kärsi pelosta ym.
mutta jos ne häviää pelkoa aiheuttavalle yksikölle ne EI juokse karkuun
vaan joutuu heittää oman LD alle
Djoo onneksi tätä kysyttiin melkein.näin on asian laita vämpireä vastaan (en ole tästä aivan varma, lue hammereiden pesial säänöt)