Khornahtava black legion 1k
Khornahtava black legion 1k
Daemon prince 198
-MoK
-2xccw
-spiky bitz
-personal icon
-D.stature,aura,essence,resiliense,strenght,feel no pain,speed
-furious charge
-frags
elite
3x obliterator 210
troop
6 blood letter 156
5 marines 85
-lascannon
9 bersua 219
-8xchain-axe
-aspa:fisti,visage,mutation
heavy
predator 130
lasci,hb
total 993
tämmöinen lista on harkinnassa
-MoK
-2xccw
-spiky bitz
-personal icon
-D.stature,aura,essence,resiliense,strenght,feel no pain,speed
-furious charge
-frags
elite
3x obliterator 210
troop
6 blood letter 156
5 marines 85
-lascannon
9 bersua 219
-8xchain-axe
-aspa:fisti,visage,mutation
heavy
predator 130
lasci,hb
total 993
tämmöinen lista on harkinnassa
Viimeksi muokannut Heretic, Su 02.04.2006 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- samppuliini
- laurentius
Muuttaisin Berzerkit possessed Berzerkeiksi varustettuina kirveillä ( Aspa pysyisi samana) Hyötynä olisi se voiman lisääntyminen ja 5+ invu (jota tulee tarvitsemaan kun ne juoksee vihollista päin) Harkitsisin myös talisman of burning bloodin ottamista Aspalle, jotta berzerkit juoksisivat nopeammin. Itselläni on toiminut hyvin juuri noilla possessed Berzerkeillä.
Troop marsu ryhmään laittaisin kuudennen soturin plasmagunilla. Tulisi tulivoimaa lisää ja pitäisi tiputtaa 4 marsua 3 sijaan että ryhmä menisi alla scoring unit rajan.
Troop marsu ryhmään laittaisin kuudennen soturin plasmagunilla. Tulisi tulivoimaa lisää ja pitäisi tiputtaa 4 marsua 3 sijaan että ryhmä menisi alla scoring unit rajan.
Againts the forces of Chaos it's better to surrender earlier than later.
Nyyh pöllit mun sanan. Muttaa joo, hyvältä vaikuttaa. Itsellä oli alunperin suunnitelmissa melkein sama lista. 
Olen muuten myymässä Berzerkereitä 11kpl. Listassasi on 9, joten 2 jäisi ylimääräisiksi. Ja sopivasti 2 omistani onkin maalattu joten niitä ei kukaan tahtoisi. Halvalla saat 9 bersua, pohjamaalilla. Jos kiinnostaa niin pistä YV.
Olen muuten myymässä Berzerkereitä 11kpl. Listassasi on 9, joten 2 jäisi ylimääräisiksi. Ja sopivasti 2 omistani onkin maalattu joten niitä ei kukaan tahtoisi. Halvalla saat 9 bersua, pohjamaalilla. Jos kiinnostaa niin pistä YV.
kiitos mutta niitä on viekä itelläkin pari ylimääräistä, tosin niistä vois tehdä noita possuja....muutenkin hyviä ehdotuksia tuli...plasma äijä ja possut tulevat 1.5k listaan, vielä jotain pientä tarvis...ehdotuksia?Minorith kirjoitti:Nyyh pöllit mun sanan. Muttaa joo, hyvältä vaikuttaa. Itsellä oli alunperin suunnitelmissa melkein sama lista.
Ville Oulusta.