"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Simppeli kysymys Tomp Spyderistä

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Somebody

Simppeli kysymys Tomp Spyderistä

Viesti Kirjoittaja Somebody »

Kaverini väitti, että yksi henkilö oli sanonut yhessä Hyvät vs Pahat turnauksessa et tomp spyder saisi heittää uudestaan epäonnistuneen we'll be back testin. Kaverini enkä minä ole löytänyt necroneiden codexsista mitään sellaista joka todistaisi asian, joten päätin tulla täältä kysymään.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
mr.tp

Re: Simppeli kysymys Tomp Spyderistä

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Somebody kirjoitti:Kaverini väitti, että yksi henkilö oli sanonut yhessä Hyvät vs Pahat turnauksessa et tomp spyder saisi heittää uudestaan epäonnistuneen we'll be back testin. Kaverini enkä minä ole löytänyt necroneiden codexsista mitään sellaista joka todistaisi asian, joten päätin tulla täältä kysymään.
Jos sitä ei ole codexissa tomb spyderin erikoissäännön kohdalla niin sitten ei näin voi tehdä.
Nacht

Viesti Kirjoittaja Nacht »

Jos sitä codexissa sanota niin ei.

Edit: Ei, olin hitaampi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tomb Spyderhan ei edes ole Necron, joten ei alun alkaenkaan voi heittää WBB:tä.

Se mitä TS voi tehdä on mahdollistaa WBB:n Necroneille tietyissä olosuhteissa joissa ne eivät normaalisti saisi niin tehdä, mikä selviää kodeksissa (sivu 13, ei TS:n yksikkötiedoissa).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”