"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sentinel of Danakil (Jep, vielä yksi)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lunastaja

Sentinel of Danakil (Jep, vielä yksi)

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Noniin, vielä kerran aion teitä häiritä tällä.
Näistä kolmesta tämä ainakin omasta mielestäni onnistui parhaiten ja alustaankin tuli panostettua hieman enemmän.

Kuva.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Pelillisesti base on ylisuuri, kai sinä sen tiedät? Saa kait irrotettua tuosta. Kankaat upeita korostuksineen, mutta kuvien epämääräisyys salaa joitakin yksityiskohtia. Myös NMM kulta onnistunutta, muuta teräs ei näytä teräkseltä, muttei se minua haittaa. X-treme ´laittaus sopii tyyliisi.

Samaan malliin vaan.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

hieno on, mutta pulmat: Aseen terä (violetti???), Kuvan suttuisuus. Muuten kaikki on tapissa. Keep it going....
Tol Cormp Norz Norz Norz
PhoenixKing

Viesti Kirjoittaja PhoenixKing »

Drow warrior kirjoitti:pulmat: Aseen terä (violetti???)
Tuota ei voi pulmaksi laskea, mielipidekysymys. Minusta tuo violetti terä on ihan järisyttävän hieno!
Muutenkin siisti vigu ja beissi tosi komea! Näkee että tähän on panostettu.
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

Teetkö sä näitä peli käyttöön vai muuten? Peli käyttöön toi base on hiukan iso. Ei sillä, se on ihan hieno.
Ja tää ukko on kyllä myöskin hienoin näistä. Pakko sanoo, mä tykkään sun tyylistäs, nää extreme highlightit on kyllä hienoja. Tää kulta on ehkä hivenen suttuisen näköistä, (kuvassa vasen olka) mutta kuitenkin hienoa.
Huonoin kohta ukossa on tuo miekka. En oikein tykkää tuosta violetista väristä, eikä sen toteutuskaan mun mielestä ole kovin hieno.
Jos kouluarvosana pitäisi antaa niin se olisi 8+ tai 8½. Hienoa...
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
Atsku

Viesti Kirjoittaja Atsku »

Tosi hieno, viitan highlightit oli mahtavia, mutta muakin jäi häiritsemään tuo violetti miekka. Vaikka se on hieno, se vähän pilaa tuon väriteeman ja tekee figuurista hieman liian värikkään imho.

Base on myös todela hieno, miten maalasit nuo kivet?
Olen koskenut The Captainia.
Lunastaja

Tuskin näillä tulen pelamaan, eli ihan muuten vaan näitä maalailen.

Kivet on maalattu ensin mustalla, jonka jälkeen niitä on lähdetty korostamaan Vallejon dark fleshillä,
bleached bonella ja vermin brownilla valkoiseen asti.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Itse en oikein tiedä vieläkään mitenkä suhtautua tähän siun maalaustyyliisi. Toisinaan se toimii kuin vettä vain ja välillä taas ei juuri ollenkaan. Mutta mukavinta on kuitenkin huomata, että maalauksen sujuvuudessa tapahtuu oikeastaan jokaisen meille esittelemäsi napin kohdalla parannusta.

Tässä kyseisessä napissa suurin ongelma on eri värien suuri määrä (jo figussaan itsessään 6:tta vahvaa värikokonaisuutta). Tuon miekanterän ja hanskat olisi voinut ihan suoraan maalata figuurista jo löytyvillä vareillä, eikä mielestäni kaksi hiukan eri väristä ruskeaa metalliakaan olisi ollu mikään välttämättömyys.
Ja vaikka käytetäänkin tyylillesi uskollisesti hyvin suuria ja nopeita kontrastivaihdoksia, niin liut olisi syytä tehdä huolella sujuviksi. Paikoitellen liut ovat tässäkin napissa melkein jopa loistavia ja paikoitellen taas uupuvat melkein kokonaan.
Alusta jättää myös osaltaan hiukan laiskan vaikutelman. Iso alusta on pitänyt saada, mutta sitten sen tarjoamaa isoa "liika"pinta-alaa ei ole hyödynnetty oikeastaan mitenkään. Alusta olisi ehdottomasti kaivannut jotain piristävää yksityiskohtaa mukaan itse figun lisäksi.

Ja sanottakoon vielä, että tuo punainen tuolla vaatteeseen peittyneen polven päällä on melko kiintoisan värista ja haluaisinkin tiedustella kuinka se on saavutettu. Pelkkä tumma punainen jota on vaalennettu kirkkaammalla punaisella ja sen välkeen valkoisella? Vai onko kyseessä jokin eksoottisempi kaava?
Toisaalta myös tuon hyvin sinertävän teräksen värit ja niiden sekoitussuhteet kiinnostaisivat, sillä kyseinen väri on juurikin sellainen jota olen itse yrittänyt paljonkin luoda siinä onnistumatta.

Viimeisimmäksi todettakoon, että kuvat eivat taatusti tee oikeutta napille ja todellisuudessa maalaus voi olla huomattavastikkin sujuvampaa.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Lunastaja

Punainen on maalattu yksinkertaisesti scab redillä, johon on lisätty blazing orangea ja valkoista.
Teräksen sinertävyys johtunee täysin kuvasta, nimittäin olen käyttänyt siihen pelkkää valkoista ja mustaa.

Kiitokset kommenteista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”