"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuka saa käyttää markerlightejä?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Truupperi

Kuka saa käyttää markerlightejä?

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Eli, codexissa, markerlightien säännöissä lukee että "firing tau (and vespid units, so long as the strain leader is alive)" ja etherealissa "every unit of tau on tabletob (not kroot, vespid or drones)"
Eli markereita ei saa käyttää dronet?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
archon

Re: Kuka saa käyttää markerlightejä?

Viesti Kirjoittaja archon »

Truupperi kirjoitti:Eli, codexissa, markerlightien säännöissä lukee että "firing tau (and vespid units, so long as the strain leader is alive)" ja etherealissa "every unit of tau on tabletob (not kroot, vespid or drones)"
Eli markereita ei saa käyttää dronet?
Ihan hyvä pointti, mutta Dronet käsittääkseni lasketaan Tau- yksiköiksi siinä missä Krootit ja Vespidit eivät.

Muuten putoo pohja mm. Sniper Drone Teamin käytössä.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Azured

Viesti Kirjoittaja Azured »

Dronet lasketaan normaalisti Tau-yksiköiksi, mutta ne on mainittu erikseen poikkeuksena normaalista Etherealin erikoissäännön tapauksessa fluffillisista syistä.
Samoin markerlighteja voivat käyttää normaalisti kaikki Tau-yksiköt, mutta Vespidien tapauksessa kyseessä on Strain Leaderia koskeva erikoissääntö.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Tämäpä lohduttavaa, kiitos tiedosta.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”