miten empirellä helffejä vastaan
miten empirellä helffejä vastaan
mulla ittellä on noin 2000 pst empire armeija ja me aijotaan kaverin kanssa pelata 2000 pst peli (kaveri pelaa paperilla kun sillä ei ole varaa ostaa oikeita figuja). niin että miten kaatuu helffit empirellä.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Mielenkiintoista, miten yleinen käsitys tämä on.seer kirjoitti:Itse en osaa kuitenkaan auttaa sen enempää kun että lohariloordi kaatuu tykkipatteristoon, mutta säästimpähän joltain toiselta vaivan kirjoittaa tämän
Itse en ole menettänyt loharia tykeille konsanaan, enkä pitäisi niitä lainkaan pahimpana uhkana. Mikäli helffipelaaja ei ole aivan kädetön apina& pelipöytä jäljitelmä Etelä-Pohjanmaan vaikeakulkuisista vuoristoseuduista, ei tykeillä tule olemaan kovin montaa tilaisuutta tiputtaa käärmettä. Niilläkin kuulilla jotka osuvat, on vielä jonkinlainen todennäköisyys hyytyä lordin 4+ wardiin. Toisesta vuorosta eteenpäin lohmu onkin sitten syömässä tykkejä/ritarijyriä.
Set fire to the family tree.
Great cannoneilla bolttikset päreiksi alta aikayksikön ja kaikki nopeasti liikkuva (kotkat, kevyt ratsuväki, shadow warrut) silpuksi muulla ampuvalla. Haltiaritarit ovat loppukädessä heikompia kuin empiren ritarit, joten näitä ei tarvitse turhaan pelätä, jos eivät saa tuekseen toista yksikköä tai vaunuja. Haltiavaunut ovat tunnettuja hauraudestaan.
Jalkaväki menee sitten nurin sitten ampumalla, omalla jalkaväellä tai ratsuväellä.
Sen jälkeen ei oikeastaan tarvitse huolia kuin maageista.
Jalkaväki menee sitten nurin sitten ampumalla, omalla jalkaväellä tai ratsuväellä.
Sen jälkeen ei oikeastaan tarvitse huolia kuin maageista.
"Ota gaziljoonaa kanuunaa ja ammut ne kaikki PAS 2 xD."
Tottahan se on, noin ne pelit voitetaan. Sitä en kiellä. Miksi ylipäätään oletatte että vastustaja on ottamassa loharilordia?
Minun taktiikkani olisi ottaa sytkäri ja polttaa koko vastustajan armeija, jaksatko oikeasti pelata jotain paperiläjää vastaan?
Tottahan se on, noin ne pelit voitetaan. Sitä en kiellä. Miksi ylipäätään oletatte että vastustaja on ottamassa loharilordia?
Minun taktiikkani olisi ottaa sytkäri ja polttaa koko vastustajan armeija, jaksatko oikeasti pelata jotain paperiläjää vastaan?
Paperilaput kuten figutkin ovat viimekädessä vain ja ainoastaan symboliesityksiä mielikuvitussotilaista. Miten me jaksetaan pelata jotain ihme mielikuvitusarmeijoita vastaan? Kukin pelaa tavallaan. Kyllähän fabaa voi pelata vaikka pienillä kivillä. Figuilla se vain on kivempaa.
Armeija voi koostua tietysti paljon muustakin kuin lohikäärmeloordista tai täydestä seer councilista. Esimerkiksi minä pelaan vajaalla councililla.
Armeija voi koostua tietysti paljon muustakin kuin lohikäärmeloordista tai täydestä seer councilista. Esimerkiksi minä pelaan vajaalla councililla.
Noh tota jos tuo on 2000pojon peli niin Tecklistä ja Tyrionia ei saa samaan armeijaan (molemmat vievät lord choisen). Ja sitten itse neuvoihin:
1. Sotakoneet
Itse ottaisin yhden mortarit ja 1-2 great cannonia. Morari syö Helffien jalkaväkee ihan mukavasti ja great cannonilla ammutaan ilkeät bolttikset ja ratsuväki nurin.
2. Joukot
Itse suosittelisin swordmaneja, handgunnereita, free companieseja ja ritareita. Free companiesit ja handgunnerit swordmenejen detachmenteiksi ja ritarit mättää ihan kohtuudella warbannerin kanssa (jos sivustassa).
3. Charrut
Riippuu täysin siitä mitä kaverillas on omassa arsenaalissaan. Jos on maageja suosittelen maageja, jos mättääjiä niin sitten mix-uppia.
1. Sotakoneet
Itse ottaisin yhden mortarit ja 1-2 great cannonia. Morari syö Helffien jalkaväkee ihan mukavasti ja great cannonilla ammutaan ilkeät bolttikset ja ratsuväki nurin.
2. Joukot
Itse suosittelisin swordmaneja, handgunnereita, free companieseja ja ritareita. Free companiesit ja handgunnerit swordmenejen detachmenteiksi ja ritarit mättää ihan kohtuudella warbannerin kanssa (jos sivustassa).
3. Charrut
Riippuu täysin siitä mitä kaverillas on omassa arsenaalissaan. Jos on maageja suosittelen maageja, jos mättääjiä niin sitten mix-uppia.