"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten empirellä helffejä vastaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Sigu7

miten empirellä helffejä vastaan

Viesti Kirjoittaja Sigu7 »

mulla ittellä on noin 2000 pst empire armeija ja me aijotaan kaverin kanssa pelata 2000 pst peli (kaveri pelaa paperilla kun sillä ei ole varaa ostaa oikeita figuja). niin että miten kaatuu helffit empirellä.
seer

Viesti Kirjoittaja seer »

Auttaisi jos kertoisit oman ja vastustajasi armeijan kokoonpanon. Löytyykö helffeiltä lohariloordi vai täydet maagit? jne

Itse en osaa kuitenkaan auttaa sen enempää kun että lohariloordi kaatuu tykkipatteristoon, mutta säästimpähän joltain toiselta vaivan kirjoittaa tämän ;)
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

seer kirjoitti:Itse en osaa kuitenkaan auttaa sen enempää kun että lohariloordi kaatuu tykkipatteristoon, mutta säästimpähän joltain toiselta vaivan kirjoittaa tämän ;)
Mielenkiintoista, miten yleinen käsitys tämä on.

Itse en ole menettänyt loharia tykeille konsanaan, enkä pitäisi niitä lainkaan pahimpana uhkana. Mikäli helffipelaaja ei ole aivan kädetön apina& pelipöytä jäljitelmä Etelä-Pohjanmaan vaikeakulkuisista vuoristoseuduista, ei tykeillä tule olemaan kovin montaa tilaisuutta tiputtaa käärmettä. Niilläkin kuulilla jotka osuvat, on vielä jonkinlainen todennäköisyys hyytyä lordin 4+ wardiin. Toisesta vuorosta eteenpäin lohmu onkin sitten syömässä tykkejä/ritarijyriä.
Set fire to the family tree.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Great cannoneilla bolttikset päreiksi alta aikayksikön ja kaikki nopeasti liikkuva (kotkat, kevyt ratsuväki, shadow warrut) silpuksi muulla ampuvalla. Haltiaritarit ovat loppukädessä heikompia kuin empiren ritarit, joten näitä ei tarvitse turhaan pelätä, jos eivät saa tuekseen toista yksikköä tai vaunuja. Haltiavaunut ovat tunnettuja hauraudestaan.

Jalkaväki menee sitten nurin sitten ampumalla, omalla jalkaväellä tai ratsuväellä.

Sen jälkeen ei oikeastaan tarvitse huolia kuin maageista.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

"Ota gaziljoonaa kanuunaa ja ammut ne kaikki PAS 2 xD."

Tottahan se on, noin ne pelit voitetaan. Sitä en kiellä. Miksi ylipäätään oletatte että vastustaja on ottamassa loharilordia? ;)

Minun taktiikkani olisi ottaa sytkäri ja polttaa koko vastustajan armeija, jaksatko oikeasti pelata jotain paperiläjää vastaan?
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Paperilaput kuten figutkin ovat viimekädessä vain ja ainoastaan symboliesityksiä mielikuvitussotilaista. Miten me jaksetaan pelata jotain ihme mielikuvitusarmeijoita vastaan? Kukin pelaa tavallaan. Kyllähän fabaa voi pelata vaikka pienillä kivillä. Figuilla se vain on kivempaa.

Armeija voi koostua tietysti paljon muustakin kuin lohikäärmeloordista tai täydestä seer councilista. Esimerkiksi minä pelaan vajaalla councililla.
Sigu7

kaveri ottaa varmaan tyrionin tai tekliksen
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ammu Tyrionin heppa mahd. nopeasti ettei ko. kaveri pääse closikseen asti ja ota pari kääröä teclistä varten?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Sigu7 kirjoitti:kaveri ottaa varmaan tyrionin tai tekliksen
No sitten peli on helppo. Molemmat ovat näes ylikalliita häviäjiä. Tyrionin tuhoaa joko combat resoamalla tai jalkauttaa ampumalla ratsun alta. Pistoliereillä tai pegasuskapteenilla saa Tecliksen metsästettyä.
Sigu7

saako millään muulla teklistä alas
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Noh tota jos tuo on 2000pojon peli niin Tecklistä ja Tyrionia ei saa samaan armeijaan (molemmat vievät lord choisen). Ja sitten itse neuvoihin:

1. Sotakoneet
Itse ottaisin yhden mortarit ja 1-2 great cannonia. Morari syö Helffien jalkaväkee ihan mukavasti ja great cannonilla ammutaan ilkeät bolttikset ja ratsuväki nurin.
2. Joukot
Itse suosittelisin swordmaneja, handgunnereita, free companieseja ja ritareita. Free companiesit ja handgunnerit swordmenejen detachmenteiksi ja ritarit mättää ihan kohtuudella warbannerin kanssa (jos sivustassa).
3. Charrut
Riippuu täysin siitä mitä kaverillas on omassa arsenaalissaan. Jos on maageja suosittelen maageja, jos mättääjiä niin sitten mix-uppia.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

STEAM TANK... ihan oikeesti.. jos kaverilla ei ole sitä lohislordia, niin olet jo tuolla kapineella niin raskaasti niskan päällä, että jees-- syö helffit huonon tuffin ja (ei minkään ihmeellisen saven) vuoksi.. kyllä kaveris yllättyy, kun läjäytät tuommoisen kentälle.. :D kokeile..
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

kasvi kirjoitti:kyllä kaveris yllättyy, kun läjäytät tuommoisen kentälle.. :D kokeile..
Kyllä itse yllätyt miten nopeasti saat turpiisi jos vilautatkaan höyrytankkia kaverin silmien edessä.
Sigu7

eli vasyassa on myös delffit, chaos ja ogret
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

No sitten stankki on jota kuinkin itsemurhaa, delffejä vastaan se kyllä rullaa, mutta kaaos ja ogret särkevät mokoman metalli romun great weaponin huitaisulla...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”