Maddogin fantsuboikotti, ja miten se voi koskea sinua.
- hullukoira
Maddogin fantsuboikotti, ja miten se voi koskea sinua.
Olen nykyään täydellisessä fantsuboikotissa. Syyt voi halutessaan lukea puolenkuun pelien foorumilta. Mutta mitä teihin tulee, niin kannattaa huomata että boikotin takia:
1.En maalaa figuja fantasiapelien työntekijöille, entisille taikka nykyisille.
2.En maalaa figuja ihmisille jotka ostavat figunsa fantasiapeleistä.
3.En maalaa figuja ihmisille jotka pelaavat fantasiapelien tiloissa suhteelliseseti enemmän kuin muiden harrasteliikkeiden tiloissa.
Lukekaa nopeasti! Tämä topicci nimittäin deletoidaan viidessä sekunnissa fantsun omistamien modien toimesta!
1.En maalaa figuja fantasiapelien työntekijöille, entisille taikka nykyisille.
2.En maalaa figuja ihmisille jotka ostavat figunsa fantasiapeleistä.
3.En maalaa figuja ihmisille jotka pelaavat fantasiapelien tiloissa suhteelliseseti enemmän kuin muiden harrasteliikkeiden tiloissa.
Lukekaa nopeasti! Tämä topicci nimittäin deletoidaan viidessä sekunnissa fantsun omistamien modien toimesta!
- Rectunator
Varmaan melko paikkakuntakohtaista. Itselläni ei ainakaan ole ollut kertaakaan mitään valittamista Tampereen fantsun asiakaspalvelusta. Sähköpostiinkin vastaavat pääsääntöisesti saman päivän aikana, jota pidän nykykauppojen tilanteessa varsin ripeänä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Miksi julistat boikottiasi täällä?
Ihmettelen vain syytä miksi joku 1 heppu ties mistä päättää julistaa mielipiteensä kyseisen paikan yhdestä liikkeestä suomen suurimassa miniatyyripeli portaalissa...heh...
Ja luulet että kaikki fantsut samanlaisia? JKL fantasiapeleissä palvelu pelaa, ovet avattiin eilen etuajassa minulle kun seisoin oven takana, ja palvelu on aina laadukasta ja positiivista. Kaverini isäkin siellä töissä.
Kk.jpg
Ihmettelen vain syytä miksi joku 1 heppu ties mistä päättää julistaa mielipiteensä kyseisen paikan yhdestä liikkeestä suomen suurimassa miniatyyripeli portaalissa...heh...
Ja luulet että kaikki fantsut samanlaisia? JKL fantasiapeleissä palvelu pelaa, ovet avattiin eilen etuajassa minulle kun seisoin oven takana, ja palvelu on aina laadukasta ja positiivista. Kaverini isäkin siellä töissä.
Kk.jpg
Viimeksi muokannut Draktaron, Ti 11.04.2006 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi - hyvä - luoja
Jos kauppa käytännössä aukeaa puolelta, niin onko sinne pakko mennä aiemmin notkumaan - sehän on kuitenkin öö.. sen noin 6-8 tuntia auki päivittäin. Kai sitä päivälleen keksii parempaakin tekemistä kuin tuijotella pakkauslaatikoita?
Fantsun palvelusta ainakin helsingissä voi olla montaa mieltä, mutta tuo lienee jo melkoista ylireagointia ja pikkuprinsessointia. Töykeä ja halveksiva palvelu olisi jo selvä peruste, mutta siihen en ole missään vaiheessa törmännyt. Kapun kokemukset helsingin GW:ssä pistävät kuitenkin hymyilemään - kiinnostaisi tietää kuka siellä oli tuolloin palvelemassa.
Jos kauppa käytännössä aukeaa puolelta, niin onko sinne pakko mennä aiemmin notkumaan - sehän on kuitenkin öö.. sen noin 6-8 tuntia auki päivittäin. Kai sitä päivälleen keksii parempaakin tekemistä kuin tuijotella pakkauslaatikoita?
Fantsun palvelusta ainakin helsingissä voi olla montaa mieltä, mutta tuo lienee jo melkoista ylireagointia ja pikkuprinsessointia. Töykeä ja halveksiva palvelu olisi jo selvä peruste, mutta siihen en ole missään vaiheessa törmännyt. Kapun kokemukset helsingin GW:ssä pistävät kuitenkin hymyilemään - kiinnostaisi tietää kuka siellä oli tuolloin palvelemassa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
en voi yhtyä tämän henkilön mielipiteeseen (kun olin lukenut puoli-foorumin jutun). Suurin osa poikotista perustuu yhteen ainoaan fantsu kauppaan, jossa kyseinen henkilö on käynyt. Omasta kokemusta turun fantsusta on, että siellä palvelu pelaa . Sain sieltä kerran jopa 10% alennuksen kun rahat eivät muuten olisi riittänyt.
Tuntuu että kaveri on napsinut muutaman snickerin liikaa ja sokeri huumassa on lähtenyt poikotoimaan. Kannattaa hankkia ensin ajokortti ja oma auto, sitten vaikka tehdä pieni kesäloma reissu kiertäen muutaman peliliikeen, sitten vasta tulisi suutansa soittelemaan.
Enkä muutenkaan tohon puoli-foorumin juttuihin jaksaisi kiinnittää huomiota, kun se on puolueellinen paikka. Ja itse käytän tällä hetkellä peliarkun palveluja, koska siellä on ilmaiset posti- ja toimituskulut, sen lisäksi on saanut kaiken mitä on tilannut + tähän vielä alennus prosentit.
Tuntuu että kaveri on napsinut muutaman snickerin liikaa ja sokeri huumassa on lähtenyt poikotoimaan. Kannattaa hankkia ensin ajokortti ja oma auto, sitten vaikka tehdä pieni kesäloma reissu kiertäen muutaman peliliikeen, sitten vasta tulisi suutansa soittelemaan.
Enkä muutenkaan tohon puoli-foorumin juttuihin jaksaisi kiinnittää huomiota, kun se on puolueellinen paikka. Ja itse käytän tällä hetkellä peliarkun palveluja, koska siellä on ilmaiset posti- ja toimituskulut, sen lisäksi on saanut kaiken mitä on tilannut + tähän vielä alennus prosentit.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
- Nicodemus von Traube
Munattuani itseni muutaman kerran eräillä toisilla foorumeilla juuri voimakkaan äkillisen tunnetilan takia toivoin suorastaan että tietokoneessa olisi jokin adrenaliinilukko joka estäisi nettiin menemisen jos "päässä viiraa".AVVV kirjoitti: Siksi, että voimakkaan tunnetilan vallassa tulee usein toimittua irrationaalisesti.
Itselläni oli inhottavaa katsoa pari päivää (/viikkoa, riippuen kuinka kauan hatutus kestää) myöhemmin että mitä taas tuli tehtyä. Nettiin kun ne usein päätyy talteen aika hyvin verrattuna vaikka suutuspäissään huudettuihin/sanottuihin asioihin.
Usein mikä voi näyttää modejen puolueelliselta toiminnalta voi jopa säästää vihastuneen käyttäjän myöhemmältä noloudelta.
Viimeksi muokannut Nicodemus von Traube, Ti 11.04.2006 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
15mm for teh win
Vaikeahan tuohon on mitään sanoa kun se alkuperäinen on moderoitu pois. Olisi ehkä voinut olla tarkempi ja moderoida pois henkilöön viittaavat jutut, mutta ei kai ollut siihen aikaa/kiinnostusta yms.
Itselläni ei ole pahemmin ongelmia ollut fantsun kanssa. Ja kyllä ne siellä antaa helpommin pelata pelejä pöydillä kun GW:ssä. Esim epic pelipöytää kysyessäni GW suoraan minut fantasiapelien luolalle opasti.
Itselläni ei ole pahemmin ongelmia ollut fantsun kanssa. Ja kyllä ne siellä antaa helpommin pelata pelejä pöydillä kun GW:ssä. Esim epic pelipöytää kysyessäni GW suoraan minut fantasiapelien luolalle opasti.
Tietysti voi miettiä kuinka montaa ihmistä tämä boikotti täällä oikeastaan koskee. Maddogin asiakaskunnasta suurin osa käyttää PKP:n palveluita jo asuinpaikkansa takia, joten tuskinpa sotun käyttäjät nyt muuttavat aiempia tottumuksiaan suuntaa tai toiseen.
PS: Vaikka fantsun komissio lukitusta ketjusta houkuttelee, niin juuri nyt ei ole figujen tarve, joten jätetään auki.
PS: Vaikka fantsun komissio lukitusta ketjusta houkuttelee, niin juuri nyt ei ole figujen tarve, joten jätetään auki.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Vaikka Jäämiehen vitsailu hauskaa onkin, on silti pakko mainita niille ketkä nyt ei lukenut rivien välistä, että kukaan moderaattoreista ei perusta toimintaansa Sotavasarassa minkään firman toiveiden mukaisesti.Iceman kirjoitti:PS: Vaikka fantsun komissio lukitusta ketjusta houkuttelee, niin juuri nyt ei ole figujen tarve, joten jätetään auki.
Minä en ole tunnekuohun vallassa vielä Sotussa toiminut, aika kaukana siitä.
Standardinsa kullakin. Figunsa valmiina ostavat ovat muutenkin porvari-pintaliitäjiä. Itseltäni ei moisia valmispakettipelaajia kohtaan myötätuntoa liukene.
Pitä tosin päästää pihalle naurahdus tai parikin noille iänikuisille "kuulkaas lapset" ikäegoitripeille.
"Jotta homma on selvä kaikille:"
Miksi näin? Ketä kiinnostaa?
Pitä tosin päästää pihalle naurahdus tai parikin noille iänikuisille "kuulkaas lapset" ikäegoitripeille.
"Jotta homma on selvä kaikille:"
Viimeksi muokannut Draktaron, Ti 11.04.2006 12:26. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
... puhumattakaan siitä että voisi olla tila, jossa "ei ole figujen tarvetta"...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- Amazing Slug
Onko tässä nyt kyseessä tilanne, että tuo Joensuun fantasiapelit aukeaa joka päivä vähintään 15 min myöhässä ja kerran jopa 30 min? Jos näin on, ymmärrän kyllä vihasi. Kyllä minäkin tuottaisin aika tulikivenkatkuista tekstiä, jos joutuisi tuollaista Espanjanmeininkiä kestämään, ja vielä Suomessa, perhana soikoon. On omaakin kokemusta erinnäisten kauppojen edessä seisomisesta kiroillen myöhässä olevia avaajia. Ei kuitenkaan fantsusta, onneksi.
En voi kuitenkaan osallistua boikottiisi millään muulla tavalla kuin jättämällä Joensuun fantasiapeleissä käymisen väliin, olettaen että tarinasi on tosi, jos sinne suunnalle satun. Fantsun mustat ja paksut lonkerot nimittäin ulottuvat minunkin taskuuni kauppasopimuksen muodossa (pysyvä 10 % alennus fantsusta). Helsingin Fantasiapelejä en siis kykene enkä halua boikotoida.
En voi kuitenkaan osallistua boikottiisi millään muulla tavalla kuin jättämällä Joensuun fantasiapeleissä käymisen väliin, olettaen että tarinasi on tosi, jos sinne suunnalle satun. Fantsun mustat ja paksut lonkerot nimittäin ulottuvat minunkin taskuuni kauppasopimuksen muodossa (pysyvä 10 % alennus fantsusta). Helsingin Fantasiapelejä en siis kykene enkä halua boikotoida.
Puolen tunnin myöhästely on monta tuntia kuukaudessa! Eikai niille makseta tuntipalkkaa?Silveri kirjoitti: sehän on kuitenkin öö.. sen noin 6-8 tuntia auki päivittäin
Olen jo ryhtynyt Stadin Fantsun boikottiin koska huomasin niiden tietämättömyyden kun GW tuli. Pitää tukea multikansallisia yhtiöitä, etenkin GW:tä ja McDonaldsia \m/
Ja tottakai olen samaa mieltä Hullun Koiran kanssa kun se on niin über maalaamaan...
-a
Olin kyllä aika yllättynyt tämän viestiketjun luettuani. Itse olen ainakin saanut niiden vuosien aikana kun olen harrastanut pelkästään positiivisia kokemuksia Fantasiapeleiltä. Palvelu on pelannut ja myyjät ovat olleet asiallisia. Joensuun fantsussa en ole kyllä kun kerran käynyt, joten tilannetta siellä en tiedä, mutta aika villiltä kuulostaa. Ei kannata välttämättä tuomita isoa ketjua yhden tai kahden henkilön perusteella. Eikö kannattaisi antaa liikkeelle vain palautetta? Monesti simppelit keinot saattavat olla parhaita kaikkien kannalta.
- TietoPredator
Ja minä kun luulin että tämä Maddogin boikotti oli vitsi... varsinkin kohdat "olen ollut Fantsun oven takana 300 kertaa ja se on joka kerta auennut vähintään vartin myöhässä" ja "se on tyhmä paikka täynnä tyhmiä ihmisiä eikä sinne edes pääse töihin kuin suhteilla" huvittivat kun ajattelin että kaveri heittää läppää.
Jos oikeasti haluaa antaa palautetta niin ehkä sinne Fantsun suuntaan sitten? Jos ei idän liike ota asiaa kuuleviin korviinsa niin sitten pääkonttoriin. Jos taas palautteen antaminen eikä asiantilan parantaminen jaksa kiinnostaa (tämäkin ihan ok vaihtoehto), niin sitten äänestää jaloillaan.
"En maalaa figuja ihmisille jotka ostavat figunsa fantasiapeleistä"... hoh-nyt-sentään-hoijaa...
Jos oikeasti haluaa antaa palautetta niin ehkä sinne Fantsun suuntaan sitten? Jos ei idän liike ota asiaa kuuleviin korviinsa niin sitten pääkonttoriin. Jos taas palautteen antaminen eikä asiantilan parantaminen jaksa kiinnostaa (tämäkin ihan ok vaihtoehto), niin sitten äänestää jaloillaan.
"En maalaa figuja ihmisille jotka ostavat figunsa fantasiapeleistä"... hoh-nyt-sentään-hoijaa...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
Griefbringer
Re: Maddogin fantsuboikotti, ja miten se voi koskea sinua.
Olettaen että arvon hullukoira on palkkamaalari, niin hän taisi juuri onnistua ansiokkaasti ampumaan itseään jalkaan.hullukoira kirjoitti: 2.En maalaa figuja ihmisille jotka ostavat figunsa fantasiapeleistä.
Tai sitten maalausasiakkaita vaan pyrkii ovista ja ikkunoista sisään niin reippaasti, että on varaa valita.
Griefbringer