mä tartisin apua mun ogre armyn suhteen mul on:
ogre hunter 1 kpl
ogre ironguts 4kpl
gnoblar trapers 8kpl
ogre bulls6kpl
leadbelchers 4kpl[/list]
ogre kindoms armeija tartee apua
Hunter ei voi olla kenraali, eikä butcherkaan. Joten ensiksi suosittelen ostamaan bruiser-miniatyyrin. Toisaalta yhdestä irongutista vääntää ihan hyvän itsekin.
Perusjuttuja: ogrearmeijassa on hyvä pitää yksiköt mahdollisimman pieninä. Rivi/ylivoimaboonusta olla kuitenkaan saamassa, joten parasta pitää yksiköt halpoina ja liikkuvina. 6+ yksiköt ovat kömpelöitä, eikä niissä loppujen lopuksi ole ratkaisevaa etua kolmen yksiköihin nähden. Leadbelcherit kahden yksiköihin, bullit ja 'gutit kolmen. Bullit alastomina ja ainoastaan huutaja mukaan.
Sitten vain mätät täysillä päähän.
Vinkkejä armeijan laajennuksen suhteen - bruiserin ohella, tietenkin. Gorgerit ovat kovia, suosittelen ainakin yhtä. Loistavia maagin- ja sotakoneentappajia, ja toimivat ihan kovina jumitusyksikköinä. Gnoblareita ogreja screenaamaan, ja ainakin yksi butcher rullia tuomaan.
Perusjuttuja: ogrearmeijassa on hyvä pitää yksiköt mahdollisimman pieninä. Rivi/ylivoimaboonusta olla kuitenkaan saamassa, joten parasta pitää yksiköt halpoina ja liikkuvina. 6+ yksiköt ovat kömpelöitä, eikä niissä loppujen lopuksi ole ratkaisevaa etua kolmen yksiköihin nähden. Leadbelcherit kahden yksiköihin, bullit ja 'gutit kolmen. Bullit alastomina ja ainoastaan huutaja mukaan.
Sitten vain mätät täysillä päähän.
Vinkkejä armeijan laajennuksen suhteen - bruiserin ohella, tietenkin. Gorgerit ovat kovia, suosittelen ainakin yhtä. Loistavia maagin- ja sotakoneentappajia, ja toimivat ihan kovina jumitusyksikköinä. Gnoblareita ogreja screenaamaan, ja ainakin yksi butcher rullia tuomaan.
Re: ogre kindoms armeija tartee apua
mä tervisin kans apuu mul on käytössä:
6xogre bull
4xiron gut
24xgnoblar fighter
4xleadbelcher
1xogre bruiser taika kamoilla ja hevy armourilla
kveri pelaa örkeil ja goplinein ja sillä on käytössä:
40xnight goblin spear man
10xforest goblin spider rider
2xnight goblin fanatic
10xblack orc
20xnight goblin arsher
1xtroll
1xnight goblin shaman
1xnight goblin big boss
maastoo on
kings wall
pari pikku estettä
2 muurii
ja käytämme grudge ponia esteenä
ja me pelataan 800-850 pisteen peli
aina ennen se on ensi fanaatikolla tappanu mun bullit(paitsi yhen) ja sitte se on ampumalla lahdannu mun gnoblarit sen jälkeen trollilla tappanu mun bruiserin ja sitte boksittanu mun iron gutit.
6xogre bull
4xiron gut
24xgnoblar fighter
4xleadbelcher
1xogre bruiser taika kamoilla ja hevy armourilla
kveri pelaa örkeil ja goplinein ja sillä on käytössä:
40xnight goblin spear man
10xforest goblin spider rider
2xnight goblin fanatic
10xblack orc
20xnight goblin arsher
1xtroll
1xnight goblin shaman
1xnight goblin big boss
maastoo on
kings wall
pari pikku estettä
2 muurii
ja käytämme grudge ponia esteenä
ja me pelataan 800-850 pisteen peli
aina ennen se on ensi fanaatikolla tappanu mun bullit(paitsi yhen) ja sitte se on ampumalla lahdannu mun gnoblarit sen jälkeen trollilla tappanu mun bruiserin ja sitte boksittanu mun iron gutit.
FaBa:
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
laskenta aloitettu 1.11.2010
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
- Half-breed
Älä juoksuta Bulleja päin N. Gobboja. Laita Gnoblarit edeltä, tai vielä parempaa peluuta osaa Gnoblareista Trappereinä ja juoksuta ne triggeröimään Fanat. Jos sitten Gnoblarit kuolee jousitulitukseen, niin se on vähän se ja sama. Gnoblarit ei kuitenkaan ole kuin lihamuuria.
Miten Bruiserisi onnistuu kuolemaan muka jollekin Trollille? Juu Trolli on hyvä, mutta ei sen äkkiä laskettuna pitäisi pystyä sankaria mättämään kuoliaaksi. Lisäksi kaverisisi blokeista ainoastaan Black örkit on oikeasti probleema Ogreillesi. Muut voi helposti hoidella, eivätkä ne tuota nyt niin ongelmia (Paitsi Spider Riderit, mutta ne kuolee helposti tulitukseen.)
Maastoakin kannattaa vaikka jopa taikoa jostain mukaan. Peliin saa jo enemmän mieltä jos otatte pöydälle pahvinpalan jossa lukee metsä.
Miten Bruiserisi onnistuu kuolemaan muka jollekin Trollille? Juu Trolli on hyvä, mutta ei sen äkkiä laskettuna pitäisi pystyä sankaria mättämään kuoliaaksi. Lisäksi kaverisisi blokeista ainoastaan Black örkit on oikeasti probleema Ogreillesi. Muut voi helposti hoidella, eivätkä ne tuota nyt niin ongelmia (Paitsi Spider Riderit, mutta ne kuolee helposti tulitukseen.)
Maastoakin kannattaa vaikka jopa taikoa jostain mukaan. Peliin saa jo enemmän mieltä jos otatte pöydälle pahvinpalan jossa lukee metsä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kiitti neuvvoist pelasin tänää tol taktiikal sitä vastaa ja voitin siten että mulle jäi
1xiron gut(yhel vuundil)
3xogre bull
tosin keveri veti kolmel power dicellä ja kahel powe mushroomilla Gorg wanz yab ja tappo sillä sitte mun bruiserin.
1xiron gut(yhel vuundil)
3xogre bull
tosin keveri veti kolmel power dicellä ja kahel powe mushroomilla Gorg wanz yab ja tappo sillä sitte mun bruiserin.
FaBa:
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0