"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Golden Demon France 2006 winners

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
jullevi
Valvoja

Golden Demon France 2006 winners

Viesti Kirjoittaja jullevi »

http://fr.games-workshop.com/evenements ... /index.asp

Voisivat ohentaa maaleja! Smoothit vois olla blendimmät!
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ah... aina yhtä nöyryyttäviä nuo ranskalaisten kehitelmät

te, jotka kuvittelette osaavanne maalata hyvin, katsokaa hetki noita - jopa youngbloodien tekniikat ovat pitkälle kehittyneitä...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Pitkälle kehittynyttä pingotetun langan simuloimista.

Harmi että on poika menny pilaamaan upean figun tuolla kököllä rautalangan pätkällä.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Njaah, ei noista nyt yksikään oikein ollut mun makuun. Sellaista tyydyttävää pelipöytätasoa, mutta kyllä parempiakin on nähty. Kyllä huomaa että GDn taso on jälleen kerran romahtanut räjähdysmäisesti. Jopa paikalliset Ropeconin figut menevät kirkkaasti ohi. Lisäksi tuomarointi on näköjään ollut ihan ala-arvoista.

Kylmäksi jättivät. Toivottavasti ensi vuonna nähdään jotain parempaa, mieluusti hopeatarjottimella eteen tuotuna.

Tuleeko nyt skenepisteitä?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Tulee.

40k-singlen voittaja on hassu. Kyllä tuo imo melkoisen kovatasoinen on yhä, youngblooditkin ovat aika kovia jannuja.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

Dolmot kirjoitti: Tuleeko nyt skenepisteitä?
leet-pinnoja tulee niin että ropisee, myös täysi sisäänpääsy supermaalaajien sisäpiiriin sulle :D

joo mutta ei helvetti.... aika sanattomaks jättää...varsinkin tuo Yellow One'n dredi...huh huh :|

suosikki tosin on tää: http://fr.games-workshop.com/evenements ... ce/3-1.jpg
Viimeksi muokannut Corgimaster, Ke 12.04.2006 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Ei. (tiedän tiedän, parodiaa, mutta minua tuo ei huvittanut, sillä Yhdysvaltojen GD:itä on kritisoitu mielestäni aiheesta. Sen sijaan Ranska ja UK ovat aina olleet kovatasoisia) Koska tuolla on monia oikeasti mageita duuneja. Huomattavasti parempaa tasoa kuin jenkki-gd:t. Ainoa asia mikä kummastutti oli suhteettoman suuri lumisten töiden osuus aiempiin verrattuna. GW:n lumiboksilla osuutta asiaan? :P
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-Tupe

Viesti Kirjoittaja -Tupe »

Minun mielipide asiaan olisi se, että aluksikin 1 kategorian sioitukset olivat väärin päin Nurglen champan olisi pitänyt olla voittaja kääpän siaan ja Kuten todettu ´´Nuorta verta´´ sarjassa oli kieltämättä todella pitkälle kehittynyttä maalaus jälkeä.

Itse en ole Ropecon figuja nähnyt joten siihen kannan ottoni on kaiketi turhaa, mutta muistan 2005 vuoden kuvat ( ja kuvat olivat ranskan golden demon kilpailusta) ja siellä modellit olivat paljon suurempia ja paremmin maalattuja kuin tänä vuonna, mutta itse en kuitenkaan mikään ´´pro maalaaja´´ mutta silti näen maalaus tason romahtamisen. Ranskan golden demonissa.

edit: tuo oma suosikki jäi laittamatta
http://fr.games-workshop.com/evenements ... =2&place=3
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Olen monta kertaa miettinyt että voiko siihen Youngblood kisaan päästä mukaan huijaamalla.. :?

Paras idea ja hyvä maalaus (vaikka ei ihan parasta GD-tasoa) oli kyllä Elf Maagit. Aiai,, nättiä--

-a
ToWeL

Viesti Kirjoittaja ToWeL »

Rutabaga kirjoitti: Harmi että on poika menny pilaamaan upean figun tuolla kököllä rautalangan pätkällä.
Olen samaa mieltä... tuskin se naru olisi noin vinossa kun sitä jännitetään.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

Archibald kirjoitti:Olen monta kertaa miettinyt että voiko siihen Youngblood kisaan päästä mukaan huijaamalla.. :?

Paras idea ja hyvä maalaus (vaikka ei ihan parasta GD-tasoa) oli kyllä Elf Maagit. Aiai,, nättiä--

-a
taisi olla jenkkilässä pari vuotta sitten kun youngbloodsien kolmanneksi sijottautunut figu paljastuikin ebaysta ostetuksi ja uudelleen basetetuksi figuksi.

osallistuja tietysti diskattiin ja demoni riistettiin poies :D
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Sama tehtiin tänä vuonna olikohan Atlantassa vai missä. Sama häiskä oli ostanut ~3 nappia eri kategorioihin, 1 jopa sai pystin. Muut osallistujat älähtivät ja pysti otettiin takaisin->netissä yhdessä kategoriassa vain 2 voittajaa. Mie tykkäsin kanssa kovasti noista welffi-maageista :P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Nuo figuurit pelipöytätasoa???

Nyt taitavat jotkut kyllä arvostella vähän yli oman arvoasteikkonsa...
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Mitäs nyt noihin sanoa... kyllä se taso on laskujohteinen :(
Oli tietty siellä myös joitain ihan tyylikkäitä virityksiä, mutta eihän ne silti kunnolla virittäneet kunnon fiiliksiin...

Jos nyt joku tulisi mainita niin tämä toimi mielestäni kohtuullisen hyvin. (Jokin vain siinä iskee silmään :))
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Joo olihan ne coolei.

Niinkun Ranskalaiset yleensä.

Mua vaan vähän hämää koko hemmetin GD-konsepti; Promotaan omat tuotteet väkisin pinnalle jakamalla kisa ties moneenko luokkaan; Single, iso monsu, ryhmä...jne joka luokalle, eli Fantasylle, Sci-fille, Staffille, Lotrille, youngille jne. Ihan turhaa luokkien pirstomista IMO. Parempaa en lähde ehdottelemaan, mut mun mielest vaan tää nykynen vähän sukkaa.

Sit toinen on välillä vaivaava samantyylisyys; Ei sillä, että kaikkia töitä tuntisin jnejne. mut eittämättä toisinaan kärkityöt alkavat muistuttaa vaan aina sitä ja samaa. Vielä pahimmillaan GW:n konseptiin juntattuna.

Omia suosikkeja olikin ehdottomasti Allan C:n työ, sekä inquisitorin busti. Nämä ovat jotain eriävää, eivätkä aina samaa vanhaa. Muutenkin jo fanitan sekä Allan C:tä että busteja, joten mielipide on varsin puolueellinen, mut... niin, mitäs siitä se enempää.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Minorith kirjoitti:Nuo figuurit pelipöytätasoa???

Nyt taitavat jotkut kyllä arvostella vähän yli oman arvoasteikkonsa...
Huokaus...
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Rutabaga kirjoitti:Pitkälle kehittynyttä pingotetun langan simuloimista.

Harmi että on poika menny pilaamaan upean figun tuolla kököllä rautalangan pätkällä.
Totta, sydämmeni iski verta kun näin tuon kökön konversion.
Mutta kaikkein pahin oli se sukellusvene grotti. Ihan hilpeähkö idea, mutta toteutus todella karsea.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Super ketterä metallin värinen mariini ei oikein iskenyt vaikka taisi olla ihan demonin voittaja. Maalaus oli tietenkin upea, mutta mielestäni ei ollut kovin mariinimainen.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Inhoan katsoa noita Youngbloodeja. SIis siinähän maalaajat ovat ihan naperoita. Katostaan ensin vaikka `ronsin voittajaa, sitten katsotaan omaa "parasta" figua. Sitten taas katsotaan pronssia, sitten taas omaa. Sitten lopetetaan maaluas kokonaan.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Kuutamo

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

Ihan ok paria helmeä lukuunottamatta.

Tämä oli ehdoton suosikki http://fr.games-workshop.com/evenements ... ce/6-3.jpg
Vain pronssilla?!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”