Vaihtoehtofiguja Carnival of Chaos- warbandiin
Vaihtoehtofiguja Carnival of Chaos- warbandiin
Siis, kaveriporukalla ilmeisesti alotetaan kesäloman alussa Mordheim kamppanja. Kyseiseen bändiin oli tarkoitus tilata GW:ltä figut, siis se boksi. Kysymys kuitenkin kuuluu: Onko olemassa muita aiheeseen sopivia figuja, lähinnä strongmaneiksi, nekun ovat niin samanlaisissa asennoissa että haluaisi vaihtelua. Yhdeksi Jesteriksi ajattelin sitä Jules le jönglööriä, mutta muita karnivaalihenkisiä hahmoja ei tule mieleen. konvertoinnilla saa tietty hattuja yms. yms. mutta mikä figu rungoksi?
Itse olen lisännyt garnivaalipoppooseen lähinnä mordheimin petomisejä ja pari vanhaa nurglechamppaa. Itse warbändissä toisena strongmäninä käytän tällä hetkellä beastmän chariotin bestigoria, mutta vaihtanen sen pestigor-viguun jahka saan sellaisen maalattua. Tainted oneina minulla on käytössä Fly guy ja Archive chaos warrior. Masterin virkaa toimittaa carnevaalin turbaani-hattuinen brethren. Brethreneiksi löytyy carnevaalin kallomies, Jonglööri-Jules ja vähän muokattu Gubbinz.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."