"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Eli varmaan monia on häirinnyt Avatarin tehottumuus, vaikka se on itse Khainen ruumiillistuma. Tässä vedin ihan lonkalta uuden avatarion. Jos jotain pännii tällainen ns. ''turha-topic'' niin antaa tulla ;)

_________[]points[]_WS_BS_S_T_W_I_A_Ld_Sv_
Avatar [] 205 [] 10 0 7 8 4 5 4 10 2/4*

Weapons: Wailing doom

Special rules:

Fearless

Inspiring: Any Eldar unit with a within 12'' of Avatar becomes
feraless in close combat. Also, if the Avatar itself is in close combat,
all units with 12'' add 1+ to their score, when working out who has won
roundof close combat.

Independent character

Monstrous creature

Deamon

The wailing doom: Wailing doom counts as force weapon and it
make automaticly morale check to opposite in close combat. Also all
models (opposite!) in base-to-base combat with avatar have -1 initiative.

*Avatar have 4+ invulnerable save

Risuja ja ruusuja kiitoksia. Niin ja huomatkaas, että avatar on HQ ^^
Viimeksi muokannut I.H., Ma 17.04.2006 17:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Hårregod!

Elkää nyt kuitenkaan mitään Wraithlordia 2/4+ savella tehkö. S on suunnilleen kohdillaan, hyökkäyksiä voisi olla sen 5. Tuffness kuutoseen.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Samsson
Valvoja

Re: Avatar

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Wild raider kirjoitti:Jos jotain pännii tällainen ns. ''turha-topic'' niin antaa tulla ;)
Mua pännii...

Noei. Mun mielestä Avatari on tällä hetkellä aikamoinen vätys ollaakseen sotajumalan ruumillistuma. Okei, se jumala on tällä hetkellä vähän heikkohko, mutta silti...
En menis silti tekemään Avatarista tuollaisen über-Wraithloordin-ja-demoniprinssin risteys, vaan parantaisin olemassa oleva Avatari ehkä 50-60 pisteen edestä. Silloin se olisi vielä suht käyttökelpoinen (ei maksaa liikaa) ja kuitenkin edustaisi sotajumalaa vähän paremmin. Ei me haluta 40k:hon mitään über-juusto-yhden-"miehen"-armeijoita, joilla olisi sen lisäksi noin 20-30 kpl Tähtikanuunaa tukenaan... Ei mitään sellaista, kiitos!
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Pelkkä nelosen invu, Wailing Doom miekasta voisi leipoa sellaisen vekottimen, jolla voi normaalin yökkäyksien tilalla tehdä D3 powerfisti hyökkäystä. S viiteen, T kuuteen.

Eipä muuta.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
world eater

Viesti Kirjoittaja world eater »

noh joo mutta tällä varmasti haettiin sellasta joka pistää sitten bloodthirsteriäkin nekkuun , sun muita samanhintasia demonirinssejä ;)
tai ainakin taistelee tasavertoisesti niiden kanssa...
40k: Eldar&CSM&Ultramarines
Faba : High Elves
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Pistehintakin on sama kuin Thirsterillä. Juu, Thirster lentää, mutta se kyllä ottaa tältä turpaan.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Siis, jos, että ymmärrä niin yritän tehdä juuri oikein kallista Avataria.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Wild raider kirjoitti:Siis, jos, että ymmärrä niin yritän tehdä juuri oikein kallista Avataria.
No anna mä autan... Kaikki statit kympiin(okei save 2+/2+ ja FNP sekä Bionics ja kaikki saa re-rollia), ampuu S10 ap1 Assault 12 rending ignores cover&invulnerable tulipalloja silmistään 72" ja liikkuu&chargaa 18". On fearless, lasketaan 40 figuksi klosiksessa outnumberin varalta, vihu ei voi lyödä sitä avatarin omalla klosisvuorolla, wailing doom instaa kaikki ja on force weapon joka ignoroi invutkin. Tätä ei voi targetoida jos jotain on lähempänä ja hintaa pistetään sellaset 400pts(hei tää on omatekemä charru ja sotussa!) jotta saadaan kivasti kaikkea muuta mukaan. Mainitsinko jo että koska avatar on niin *hot*, vastustajien kaikki statit puolitetaan ja saveista tulee aina pelkkiä ykkösiä, ja että eldarien pistehinnat puolittuu jos ottaa tän armeijaan.

Että sellasta tällä kertaa. Ja tää oli vaan mun ihan oma mielipide siitä millanen Avatarin pitäis olla.

EDIT: unohdinko mainita että toi ei tarvii LOSia ampumiseen tai chargeen tai mihinkään ja ignoroi maaston ja voi kävellä vaikka impassableen? hyvä, eipähän tullut editti turhaan.
Viimeksi muokannut Oberon, Ma 17.04.2006 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Pläh, sarkasmia. Tulee paha maku suuhun.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Amigo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amigo »

Oberon_ kirjoitti:
Wild raider kirjoitti:Siis, jos, että ymmärrä niin yritän tehdä juuri oikein kallista Avataria.
No anna mä autan... Kaikki statit kympiin(okei save 2+/2+ ja FNP sekä Bionics ja kaikki saa re-rollia), ampuu S10 ap1 Assault 12 rending ignores cover&invulnerable tulipalloja silmistään 72" ja liikkuu&chargaa 18". On fearless, lasketaan 40 figuksi klosiksessa outnumberin varalta, vihu ei voi lyödä sitä avatarin omalla klosisvuorolla, wailing doom instaa kaikki ja on force weapon joka ignoroi invutkin. Tätä ei voi targetoida jos jotain on lähempänä ja hintaa pistetään sellaset 400pts(hei tää on omatekemä charru ja sotussa!) jotta saadaan kivasti kaikkea muuta mukaan. Mainitsinko jo että koska avatar on niin *hot*, vastustajien kaikki statit puolitetaan ja saveista tulee aina pelkkiä ykkösiä, ja että eldarien pistehinnat puolittuu jos ottaa tän armeijaan.

Että sellasta tällä kertaa. Ja tää oli vaan mun ihan oma mielipide siitä millanen Avatarin pitäis olla.

EDIT: unohdinko mainita että toi ei tarvii LOSia ampumiseen tai chargeen tai mihinkään ja ignoroi maaston ja voi kävellä vaikka impassableen? hyvä, eipähän tullut editti turhaan.
Toi oli kyllä hauska :D
Valko pää meri kotka
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Eikä ollut...
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”