"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun maalaamia figuja (fb ja 40k)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
laamaelain
Viesti:

mun maalaamia figuja (fb ja 40k)

Viesti Kirjoittaja laamaelain »

tässä olis sit tää mun galleria... http://www.pbase.com/laamaelain/galleries
noissa oli vaan todella huono valaistus... kun ei ollut parempaakaan saatavilla... toivottavasti noista saa jotain selvää. nuo ovat melkein kaikki WIP, mutta kommentit ovat erittäin tervetulleita.
Syökää kanaa!
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

no en mä noista paljoa pysty sanomaan. Lähes kaikki kuvat olivaat epä onnistuneita.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Kuvat ovat ihan surkeita, melkein silmiin sattui kun yritti saada selvää mitä niissä on. Mutta musta Saurus, huh huh.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Alux kaikki näittivät ihan reiästä olevilta mutta pienen kuvien pienennyksen ansiosta näin kuinka reiästä ne olivat :D
Behold the glory of my vermin horde
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Öh, mikä idea tossa laama 009.jpg kuvassa oli kun se oli kahteen kertaan, eikä siinä kuvassa ollu mitään mielenkiintoista? Kuvien laatu on kyllä hieman surkia, se on ainoo mitä voi sanoo.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
laamaelain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laamaelain »

kuvien laadusta voitte syyttää innocentsoulia ja sen kameraa =) ja sit tietysti sitä että ei saatu mistään kunnon valaistusta...ja ne jotkut kuvat voivat olla siellä kaksi kertaa kun siinä on kaikki figu-kuvat mitä otettiin ja siihen liittyy aikapaljon häröilyä mukaan =)
Syökää kanaa!
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

nua oli varsin mahtavia..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”