cult of slaanesh....?
cult of slaanesh....?
katoin tuossa äsken cultin listaa ja ihastuin niihin mättäjiin ja varsinkin anointediin...sille quickening blood ja gw niin aika tappaja
'
mutta minkälaiset kokemukset teillä on cultista?ite ajattelin muuttaa dark elffit cultiksi kun niitä sattuu olemaan aika paljon.....
-heretic
'
mutta minkälaiset kokemukset teillä on cultista?ite ajattelin muuttaa dark elffit cultiksi kun niitä sattuu olemaan aika paljon.....
-heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- Half-breed
Re: cult of slaanesh....?
Cultista puuttuu joitain delffien kivoja leluja, mutta lista tuntuu kyllä perustonttuja paremmalta.Heretic kirjoitti:utta minkälaiset kokemukset teillä on cultista?ite ajattelin muuttaa dark elffit cultiksi kun niitä sattuu olemaan aika paljon.....
Itsellä tuossa culttilista.. Ja Slaanesh Spawnit ja Anointed tekee erittäin hyvää delffeille
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- dead flesh penalty
Oma kulttiarmeijani eroaa tavan tontuistani lähinnä vain loitsujen osalta. Ja se onkin riittänyt aivan mainiosti, Tittilating Delusions vie ajoittain vastustajan hermoromahduksen partaalle 
Eikä se spawnikaan varmaan paha ole. Kerran muistelen käyttäneeni, aika huonolla menestyksellä tosin, mutta lasken jakauman ulkopuoliseksi.
Bolttiksetkin puuttuvat kokonaan, ja ihan hyvin on pärjätty ilmankin, vaikka välillä houkuttaa niitäkin ladata mukaan. Valitettavasti armeijani nojaa niin paljon velhoihin etten oikein ole kehdannut panostaa ampumiseen tai anointediin. Anointed on kyllä silloin tällöin käytettynä ollut aina melkoista herkkua
Eikä se spawnikaan varmaan paha ole. Kerran muistelen käyttäneeni, aika huonolla menestyksellä tosin, mutta lasken jakauman ulkopuoliseksi.
Bolttiksetkin puuttuvat kokonaan, ja ihan hyvin on pärjätty ilmankin, vaikka välillä houkuttaa niitäkin ladata mukaan. Valitettavasti armeijani nojaa niin paljon velhoihin etten oikein ole kehdannut panostaa ampumiseen tai anointediin. Anointed on kyllä silloin tällöin käytettynä ollut aina melkoista herkkua
Itse en ainakaan tule käyttämää. Listalle mahtuu anointed, maroja, aspa ja kaikkea hauskaa. Onko kaaosnihdit hintansa arvoisia? Kun vievät kaksi rarepaikkaa.
//modedit: Pisteitä ja pilkkuja ei tarvitse käyttää älyttömyyksiin asti, korjasin ne tällä kertaa pois. Kirjoitusasun katsastus lienee paikallaan.
- pamp-pu
//modedit: Pisteitä ja pilkkuja ei tarvitse käyttää älyttömyyksiin asti, korjasin ne tällä kertaa pois. Kirjoitusasun katsastus lienee paikallaan.
- pamp-pu
Ville Oulusta.
- dead flesh penalty
Mdaemonteeja löytyy se viisi kappaletta. Ihan ok, pääsevät about 99% sinne minne haluat. Ongelma on se että maksavat aika pirusti ja kuolevat pystyyn.
Muistuu mieleen miten vuorolla yksi on useamman kerran joku random ''no line of sight required''-loitsu pudottanut porukan ennen kuin peli alkaakaan.
Muistuu mieleen miten vuorolla yksi on useamman kerran joku random ''no line of sight required''-loitsu pudottanut porukan ennen kuin peli alkaakaan.
Ei oikein, kun vievät slotit reapereilta ja spawneilta.. Hinta on siinä se pienempi paha.Heretic kirjoitti:itse en ainakaan tule käyttämää...listalle mahtuu anointed,,,maroja,aspa ja kaikkea hauskaa.......onko kaaos nihdit hintansa arvoisia?kun vievät kaksi rare paikkaa
Itsellä on 2x10 demonetteryhmää. Toimivat hyvin, tosin kuolevat harmittavan helposti.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
--> http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=54472 Toiminut testipeleissä. Anointed on Imo huono verrattuna high sorsaan.