Predator tankin vahvuudet ja heikkoudet
Predator tankin vahvuudet ja heikkoudet
niin onko predator hyvä tankki vai ei??
-
vompovompatti
Toimii.$cout kirjoitti:toimiikohan tuo tankki hyvin tyradineihin ja muihin isoihin mömmöihin??
LC/HB predatorin kun ottaa, niin saa tippumaan raskaampaa ja kevyempää kohdetta nätisti, sekä voi myöskin kokoajan liikkua ja ampua kaikella.
Predatorit on mahtavia laitteita
No devat saa laitettua ihan yhtälailla elliteen, jos niitä välttämättä haluaa.vompovompatti kirjoitti:Miinuksena voisi sanoa että vie tilaa devoilta, mutta eipä tuo juuri haittaa. Itse en vain tykkää kyseisestä vaunusta, koska tankissa kuuluu olla tykki.
Ja predat on oikeastaan yksiä pelin parhaita tankkeja, enemmän virtaa niistä löytyy kun IG vehkeistä, oli tykki tai ei.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Eikös devoille saa razorbackin. No ellei saa niin taktikaaleille ainakin saa. Siihen sitten se TL-lascannon kyytiin niin eipä mene ylimäääräistä heavy-slottia. Sitäpaitsi, kai se on aika sama ammutaanko sillä S10 venom cannonilla etupelti 11 tai etupelti 13 jos se tekee korkeintaan glancing hittejä ;D
Kyllähän mariinien heavysupporttiin saa muutakin kivaa, kuten vindikaattorin tai whirlwindejä, mutta predator on varmasti kaikkein monikäyttöisin valinta. Etenkin jos tekee kompromissivariantin lascannon + heavyboltterit. Eli ensimmäiseksi HS-hankinnaksi predator on luultavasti paras vaihtoehto.
Kyllähän mariinien heavysupporttiin saa muutakin kivaa, kuten vindikaattorin tai whirlwindejä, mutta predator on varmasti kaikkein monikäyttöisin valinta. Etenkin jos tekee kompromissivariantin lascannon + heavyboltterit. Eli ensimmäiseksi HS-hankinnaksi predator on luultavasti paras vaihtoehto.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Juu kyllä devat saa razorin. Kaikki powerarmoroidut yksiköt saa.Scoundrel kirjoitti:Eikös devoille saa razorbackin. No ellei saa niin taktikaaleille ainakin saa. Siihen sitten se TL-lascannon kyytiin niin eipä mene ylimäääräistä heavy-slottia. Sitäpaitsi, kai se on aika sama ammutaanko sillä S10 venom cannonilla etupelti 11 tai etupelti 13 jos se tekee korkeintaan glancing hittejä ;D
Kyllä siinä on varsin suuri ero.. 13 etupeltiä vastaan joutuu ihan heittämään noppaa
Kompromissi.. pah. Tuo kombo on nykysäännöillä se parempi valinta.Scoundrel kirjoitti:Etenkin jos tekee kompromissivariantin lascannon + heavyboltterit. Eli ensimmäiseksi HS-hankinnaksi predator on luultavasti paras vaihtoehto.
Tottakai. LC/HB preda ampuu sen s9 ap2 rerollilla ja 6 kertaa s5 sponsoneista.$cout kirjoitti:onko myös maa tyypeihin hyviä?
Käytännössä jalkaväkeä ampuessa on aivan sama onko turretissa autocannon vai linkattu laseri. Ei se pari s7 ap4 kutia niin paljoa kuitenkaan tee verrattuna laseriin.
Kyllä sillä saa jo ihan nätisti tavaraa alas.
Eikä preda oikeastaan tule paljoakaan lascannonrazorbakkia kalliimmaksi. Eipä tule etupellille paljon lisähintaa. 'Backi onkin vaihtoehto lähinnä silloin kun heavyslotit on täynnä... predatoreja. Ja predator on käytännössä se turretin autocannoni ;D. Lasceja on kuitenkin jokaisella viiden hengen taktikaaliryhmällä.Deetwo kirjoitti:Kyllä siinä on varsin suuri ero.. 13 etupeltiä vastaan joutuu ihan heittämään noppaaEikä predator ole vain se turretin TL laseri.. Heviboltterit on varsin tehokkaita aseita.
On se sääli että nykysäännöt pakottavat ottamaan kustannustehokkaimman all-around vaihtoehdon. Odotan seuraavaa sääntöuudistusta joka mahdollistaa asenteellisemman pelaamisen.Deetwo kirjoitti:Kompromissi.. pah. Tuo kombo on nykysäännöillä se parempi valinta.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
- The Captain
- Valvoja
Verienkeleilläni olen usein harrastanut kahta predatoria. Toinen kolmella laserpyssyllä (tämä yritetään saada hyvään tuliasemaan heti alkuun) ja toinen Baal-varianttina HB-sponsoneilla. Lascannoneille riittää useimmiten kohteita armeijassa kuin armeijassa - myös sellaisia, joihin kolme on parempi kuin yksi + sarrrrrjaa. Kaiken maailman wraithlordit, carnifexit ja muut mömmelöt tottelevat kolminkertaista valoshow'ta aika kiltisti.Scoundrel kirjoitti:On se sääli että nykysäännöt pakottavat ottamaan kustannustehokkaimman all-around vaihtoehdon. Odotan seuraavaa sääntöuudistusta joka mahdollistaa asenteellisemman pelaamisen.Deetwo kirjoitti:Kompromissi.. pah. Tuo kombo on nykysäännöillä se parempi valinta.
Toisaalta minulla onkin tapana tehdä armeijani eldarien Warrior Aspect -mentaliteetilla, eli jokaisella yksiköllä on tietty tehtävänsä sen sijaan, että yrittäisin saada niistä all-roundeja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
On nyt pari peliä kokeiltu Dark Angels -listaa, jossa on 2 Predatoria ja Whirlwind. Hyvin tuntuu toimivan ja koko komeus ei maksakaan kuin sen 350 pistettä, armeijaan mahtuu siis paljon muutakin!
Predatoreja ottaisin aina kaksin kappalein, yksi tuntuu keräävän kaiken vihollisen AT-tulen eikä taida päästä koskaan ampumaan takaisin. Oikeastaan mikään variantti ei ole kovin huono, mutta pidän lascannon+heavy bolterit -vaihtoehdosta eniten, toimii kaikkeen ja tuo mukavasti optioita armeijaan.
Predatoreja ottaisin aina kaksin kappalein, yksi tuntuu keräävän kaiken vihollisen AT-tulen eikä taida päästä koskaan ampumaan takaisin. Oikeastaan mikään variantti ei ole kovin huono, mutta pidän lascannon+heavy bolterit -vaihtoehdosta eniten, toimii kaikkeen ja tuo mukavasti optioita armeijaan.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä