"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Legion of Karak-Hirn Turnauksiin

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Viiksivallu

Legion of Karak-Hirn Turnauksiin

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Tällä oltaisiin kenties menossa turnauksiin. Tämä on vasta suunnittelu asteella ja ampumista voidaan poistaa. Mielipiteitä vaan tulemaan.

Legion of Karak-Hirn

Heroes

Runesmith 151p
Gw, Shield, 3x Ro Spellbreaking

Thane 115p
Bsb, Ro Cleaving, Ro Stone

Thane 119p
Gw, Mro Gromril, Mro Challenge, General

Dragon slayer 50p

Core

20 Warriors 195p
Shields, Musician, Standard Bearer

20 Warriors 185p
Shields, Musician

20 Warriors 215
Gw, Musician, Standard

Special

2x Bolt Thrower 60px2
Engineer

Bolt Thrower 85p
Engineer, Ro Penetrating

Bolt Thrower 90p
Engineer, MRo Immolation

Grudge Thrower 105p
Ro Accuracy

19 Ironbreakers 302p
Full command, Ro Battle

Rare

Gyrocopter 140p

Organ gun 120p

Dispel Dice: 5+3xRo Spellbreaking
Models in Army: 83+Gyro+Sotakoneet
Total:1992p

Taktiikkana on suojata sotakoneita ja kenties liikkua. Kaikki kallis ja nopea ammutaan ensin ja muut vasta sitten. Kommenttia, Kommenttia
Viimeksi muokannut Viiksivallu, Ma 22.05.2006 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Tuohan on 95% samanlainen kun minun kääpiölistani toissa turnauksessa ;) . Mutta itse lista on hyvinkin toimiva jos sillä osaa pelata ja vastustaja ei ole joku all cavalry. Minä en muuttaisi tuosta mitään, mutta eikö kolmella pisteellä saa jollekkin kilven tms.?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Massaa on aika vähän jalkaväkiarmeijaksi. Itse varmaan vähentäisin ampumista poistamalla nuo riviampujat ja laittamalla tilalle ihan peruswarruja. noiden hinnalla kuitenkin saisi taistelukuntoisen jalkablokin lisää, tai vaikka kaksi jos karsii vaikka noiden sankarien riimuvarastoa. Noissa thaaneissa on älyttömästi pisteitä ja tuskin näkevät taistelua paljoakaan. Sotakoneiden vahteinas tietysti aika päteviä. Itse luultavasti kääpiölistassa menisin Runesmith + 3 x Dragon Slayer linjalle.
katanakani

Viesti Kirjoittaja katanakani »

hmm... kenraali pakkochargerunella särkijöihin. nerokasta, upeaa kerrassaan. ja räjäytysrune jota olen aina aikonut käytää mutta luopunut. quarreleissa on tyyliä, itse sorrun ukkostajiin aina. ja gyro, se hidastaakin tarpeeksi vastustajaa. mutta warrioreja kaipaisi lisää, gw yksiköitä eniten. niihin jos saisi pisteitä niin maksimoisi rune of challengen hyödyn
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Poistin riviampujat ja lisäsin Gw warrublokin. Vielä lisää kommenttia.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”