Tällä oltaisiin kenties menossa turnauksiin. Tämä on vasta suunnittelu asteella ja ampumista voidaan poistaa. Mielipiteitä vaan tulemaan.
Legion of Karak-Hirn
Heroes
Runesmith 151p
Gw, Shield, 3x Ro Spellbreaking
Thane 115p
Bsb, Ro Cleaving, Ro Stone
Thane 119p
Gw, Mro Gromril, Mro Challenge, General
Dragon slayer 50p
Core
20 Warriors 195p
Shields, Musician, Standard Bearer
20 Warriors 185p
Shields, Musician
20 Warriors 215
Gw, Musician, Standard
Special
2x Bolt Thrower 60px2
Engineer
Bolt Thrower 85p
Engineer, Ro Penetrating
Bolt Thrower 90p
Engineer, MRo Immolation
Grudge Thrower 105p
Ro Accuracy
19 Ironbreakers 302p
Full command, Ro Battle
Rare
Gyrocopter 140p
Organ gun 120p
Dispel Dice: 5+3xRo Spellbreaking
Models in Army: 83+Gyro+Sotakoneet
Total:1992p
Taktiikkana on suojata sotakoneita ja kenties liikkua. Kaikki kallis ja nopea ammutaan ensin ja muut vasta sitten. Kommenttia, Kommenttia
Legion of Karak-Hirn Turnauksiin
- Viiksivallu
Legion of Karak-Hirn Turnauksiin
Viimeksi muokannut Viiksivallu, Ma 22.05.2006 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Massaa on aika vähän jalkaväkiarmeijaksi. Itse varmaan vähentäisin ampumista poistamalla nuo riviampujat ja laittamalla tilalle ihan peruswarruja. noiden hinnalla kuitenkin saisi taistelukuntoisen jalkablokin lisää, tai vaikka kaksi jos karsii vaikka noiden sankarien riimuvarastoa. Noissa thaaneissa on älyttömästi pisteitä ja tuskin näkevät taistelua paljoakaan. Sotakoneiden vahteinas tietysti aika päteviä. Itse luultavasti kääpiölistassa menisin Runesmith + 3 x Dragon Slayer linjalle.
-
katanakani
hmm... kenraali pakkochargerunella särkijöihin. nerokasta, upeaa kerrassaan. ja räjäytysrune jota olen aina aikonut käytää mutta luopunut. quarreleissa on tyyliä, itse sorrun ukkostajiin aina. ja gyro, se hidastaakin tarpeeksi vastustajaa. mutta warrioreja kaipaisi lisää, gw yksiköitä eniten. niihin jos saisi pisteitä niin maksimoisi rune of challengen hyödyn
- Viiksivallu