"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turbaani Greenstuffista?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kuutamo

Turbaani Greenstuffista?

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

Olen hullussa mielessäni keksinyt tehdä Speed Freek armeijastani jonkin verran arabi-teemaisia, edes turbaanien verran.
Olen nyt jonkin aikaa yrittänyt, todella säälittävin tuloksin, tehdä Warboss (Grotlobba)illeni turbaania. Pyytäisin Greenstuff-konkareilta apua, ostin greenstuffia vasta vähän aikaa sitten, ja haluasin tosiaan nähdä örkkini turbaanit päässä :D. Veikkaan kylläkin että "harjoitus tekee mestarin", mutta olisin kiitollinen edes joistain vinkeistä.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Ha ha...
Sori kun nauroin siitä tulee varmaan nätti, mutta kun on vähän saman lainen kokemus paitsi tein hipin mussa se on sitten eri juttu.
mutta kun on vaan tarpeeks pinnaa niin kyl se siit ei semmonen rasta pipokaan ollu mikää mahoton. Ja kyl siit ihan soma tuli.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Ennen turbaanin tekoa örkin päähän kannattaa laittaa pieni spruen palanen tai muu tikku tueksi, jottei se lässähdä. Helpioin tapa on varmaankin tehdä gs:stä nauha ja kiertää se turbaaniksi, skulpata siihen ryppyjä ja poimuja ja sitten sormilla tasoittaa hiukan jottei jää pahempia välejä.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Itse ottaisin alkuun vaikkapa pyyhekumin palan tms. ja vuolisin siitä turbaanille sydämen. Sitten vain GS:stä pitkulainen nauha, jonka kierrät päähän liimatun pyyhekumin palan ympärille. Kun nauha on saanut kuivua vähän aikaa, noin. 30 min. - tunnin, voit tehdä siihen vielä veitsellä pientä ryppyä ja repeämää. Itse olen omissa skulpteissani käyttänyt vielä pva-liimaa rakojen tasoittelemiseen. Otat liima siveltimeen ja suit rakosiin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kannattaisikohan GS-nauhan antaa kuivua kumimaiseksi ennen kuin sitä ylipäätään lähtee kietomaan turbaaniksi? Ei siis kovaksi-kovaksi asti vaan silleen jähmeähköksi. Se ei katkeilisi niin helposti kuin "tuore" GS ja olisi yhä muokattavissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
simppaa

Viesti Kirjoittaja simppaa »

Eiköhän se parhaiten onnistu kiertämällä gs nauhaa siihen jonkun tukimörskän ympärille. Vähän niinkuin tähän tyylin

eritti: No niimpäs näyttää olevan. Ongelma korjattu ;)
Viimeksi muokannut simppaa, To 25.05.2006 17:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Save a tree, eat a beaver.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Linkkisi taisi olla sökö..

Tässä on UK:n GW:n sama ohje.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”