Jep, brettejä maalailen tässä uudestaan, tällä kertaa se hirveä cavalry-horde sai luvan väistyä ja kokeillaan hieman mukavampaa, ja toivottavasti yhtä kovaa listaa. Tavoitteena saada maalattua koko armeija scratchista potentiaaliseen "paras armeija" -ehdokas tasoon turnaukseen mennessä ja sitten voittaa niitä pelejäkin edes muutama. Here goes:
CHARACTERS
Bretonnian Lord - Warhorse, Grail Vow, lance, shield - 168
Paladin (bsb) - Warhorse, War Banner - 99
Damsel - 2 Scrolls - 140
CORE
5 Knights of the Realm - musician - 128
5 Knights of the Realm - musician, banner - 144
6 Knights of the Realm - musician - 152
16 Men-at-arms - musician, banner - 95
10 Peasant Bowmen - 60
10 Peasant Bowmen - 60
10 Peasant Bowmen - 60
17 Skirmishing Bowmen - 124
SPECIAL
Grail Relique - 6 Pilgrims - 118
RARE
Trebutchet - 90
Trebutchet - 90
Total: 1997 (Characters 387, Core 1312, Special 118, Rare 180)
No siinähän se. Taktiikkani selvästi pakottaa useimmat vastustajat silkalla ampumisen määrällä päälle, hätävarana listassa kuitenkin se viisi ritari yksikköä juoksemassa päälle ja parit infantry blokit. Jos kaadutaan niin kaadutaan taikuuteen tai skaveneihin.
Brettejä reliquella Kuopion turnaukseen 5.-6.8
17x peasantit on sen 119.. että siitä tulee pikkasen lisäpisteitä käyttöön..
jees..
itse en jotenkin tykkää tästä, mutta sehän sinua tuskin kiinnostaa..
-pegat puuttuu..
-reliquaatti humppaan. (toisaalta tähänhän homma oikeestaan perustuu..)
-muitakin knightejä.. (luonnon monimuotoisuuden säilyminen..)
-ja jonkun sortin pumppausta loordille, sekä herollee..
TJSP..
jees..
itse en jotenkin tykkää tästä, mutta sehän sinua tuskin kiinnostaa..
-pegat puuttuu..
-reliquaatti humppaan. (toisaalta tähänhän homma oikeestaan perustuu..)
-muitakin knightejä.. (luonnon monimuotoisuuden säilyminen..)
-ja jonkun sortin pumppausta loordille, sekä herollee..
TJSP..
Postasin tämän varmaan tänne juuri siksi että kiinnostaa? 
Näin on, ja vain siksi että en tiedä mistä ottaa pisteitä näihin. Olisivat täysin omiaan suojaamaan sotakoneita vastustajan lentäjiltä ja pitämään armeijan selustaa puhtaana. Eli mitä tiputtaisitte jotta pegoja saadaan?kasvi kirjoitti:-pegat puuttuu..
Ei perustu missään nimessä, relique oli viimeinen lisäys listaan, joten ei listaa suunniteltu se mielessä. Tajusin vain kuinka kova relique on: käytännössä unbreakable blokki. Ei mikään huono valinta varsinkin kun peasentit saavat wardinkin kaupanpäälle mikä tekee niistä erittäin kestäviä.kasvi kirjoitti:-reliquaatti humppaan. (toisaalta tähänhän homma oikeestaan perustuu..)
Tämä siis tyylisyistä vai pelitehon kannalta? Errantit olisivat kieltämättä halvempia ja toisivat hieman väriä armeijaan mutta ne kun haluavat juosta äkkiarvaamatta huolella suunnitellun taistelulinjan luota vastustajan kynsiin ja eivät toimi ld-generaattoreina yhtä hyvin kuin KotR:it. Graileihin ei ole slottia ja Questingit..no, KotRit tekevät niiden hommat halvemmalla ja omaavat enemmän woundeja. Eli peliteholtaan ei muita knightejä kannata ottaa, tyylisyistä käsittääkseni ainoa järkevä syy.kasvi kirjoitti:-muitakin knightejä.. (luonnon monimuotoisuuden säilyminen..)
Minkälaista ja mitä pois jotta saadaan pumppaukset tehtyä?kasvi kirjoitti:-ja jonkun sortin pumppausta loordille, sekä herollee..
no nyt ei ole kirjaa messissä koska olen koulun koneella, mutta löytyyhän sieltä vaikka minkälaista virtuee ja itemiä.. kätevän grailknight -yksikön -siis sellaisen, mikä säilyy tulitukselta lähikseen asti (tietenkin saadakseen sitten lopulta pataansa) -saa tunkemalla banner of defencen ja sitten pala messiin ja oliskohan ollu the ruby goblet sille.. kestää kanuunaa ym. jännempää sotakonetta melko hyvin. luulisi sinun itsesi tietävän, mitä haluat heroillesi ja varsinkin mahtavien vinkkieni jälkeen.. 
niin no tyylisyistä lähinnä.. (siis tämä monimuotoisuus..)
niin ja onhan se reliquaatti ihan hyvä, mutta parhaimmillaan se on knightejä vastaan.. itse olen kerran käyttänyt, mutta ongelmaksi osoittautui M4, tai lähinnä se, että ritarit olivat jo jyränneet yksiköitä melko jännään jamaan..
pois ehkä yksi m@a -yksikkö, yksi peasant bowmen -yksikkö ja yksi viiden ritari poppoo.. näillä pisteillä saisit pegoja ja jonkin sortin pikku pumppailua..
niin no tyylisyistä lähinnä.. (siis tämä monimuotoisuus..)
niin ja onhan se reliquaatti ihan hyvä, mutta parhaimmillaan se on knightejä vastaan.. itse olen kerran käyttänyt, mutta ongelmaksi osoittautui M4, tai lähinnä se, että ritarit olivat jo jyränneet yksiköitä melko jännään jamaan..
pois ehkä yksi m@a -yksikkö, yksi peasant bowmen -yksikkö ja yksi viiden ritari poppoo.. näillä pisteillä saisit pegoja ja jonkin sortin pikku pumppailua..