"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warp blastin mallintaminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ötzi

Warp blastin mallintaminen

Viesti Kirjoittaja ötzi »

niin eli mulla on nidi armeijassa zoanthropet melkein pelkästään warp blastin takia mukana, joten miten saisin tämän näkömään mallista? mulla ois catachan boxi ja aattelin että jokun jannun pään poksahtamaan siihen mutta se voisi olla aika mitään sanomaton ilman mitään efektiä/juttua/salamaa, eli miten sen vois tehä? kiitos vastanneille jo tässä vaiheessa
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Saat sen kätevästi ostamalla greenstuffia ja mallaat räjähtävän sotilaan pään siitä. Teet sellaisen, no, räjähtävän massan, laitat sinne vaikka Kaartilaisen kypärän, ja maalaat koko setin punaiseksi.

Eli sinulle jää siis punainen räjähtävän näköinen verilöllö tulemaan sotilaan päästä.

Toinen on että ostat myös greenstuffia, ja teet figulle jalat, niin että se on polvillaan. Sitten teet kädet, joilla se pitää päästään kiinni ja teet vaikka verta vuotamaan nenästä ja silmät valkoisiksi ja vaahtoa suuhun niin tyhmempikin tajuaa että nyt on sotilaalla joku vialla, ja tuolla parimetrisellä leijuvalla aivoörmyllä saattaa olla asian kanssa jotain tekemistä.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Toinen mahdollinen "kuvitus" voisi olla laittaa Zoanin otsasta lähtemään useasta rautalangasta koostuva salama, ja maalata siitä lähtevän valon itse figuun. Värin voisi sitten valita armeijan väriteeman mukaan, mutta näin äkkiseltään sininen voisi olla hieno.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

Minorith kirjoitti: Toinen on että ostat myös greenstuffia, ja teet figulle jalat, niin että se on polvillaan. Sitten teet kädet, joilla se pitää päästään kiinni ja teet vaikka verta vuotamaan nenästä ja silmät valkoisiksi ja vaahtoa suuhun niin tyhmempikin tajuaa että nyt on sotilaalla joku vialla, ja tuolla parimetrisellä leijuvalla aivoörmyllä saattaa olla asian kanssa jotain tekemistä.
Mä ainakin tekisin tollain.
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”