Mikä tämä voisi olla. Ostin paketin jossa oli kahdeksan tälläistä, vain kilvet erillisenä muuten valmiiksi koottuna ja se on muovinen, fantsun tarjoushyllystä viime syksynä enkä löydä pakettia enää. Tämä kuva on otettu web camilla joten huono kuvanlaatu.
Heh, meikäläisellä on myös näistä ja vanhoista chaos warrioreista veistetty Blood Bowl tiimi. Näitä taitaa löytyä useampikin joukkue maailmalta. Olivat sen verran helppoja muuttaa (naps halberdi poikki..) ja muistaakseni suht halpojakin vielä.
Goblinisti kirjoitti:Onko noita bokseja näkynyt enää viimeaikoina missään? Itse olisin kyseisistä "pökkelöistä" kiinnostunut.
Puokin varastossa on ainakin noita GW:n "Toy Rangen" bokseja, joista yhdessä tuli muistaakseni neljä tönkkö-skavenia, neljä juuri tuollaista petomaania ja HeroQuest-kaaossoturi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
pikkupoika kirjoitti:Ei taida olla enää myynnissä, mutta minulta löytyy turhia basarabeasteja
Karu kirjoitti:Kyllähän noita aika ajoin pulpahtelee esiin siellä täällä, mutta eivät mitenkään laajassa myynnissä enään taida olla.
Mulla on ylimääräisiä kuutisentoista kappaletta, viestittele, jos kiinnostaa.
The Captain kirjoitti:
Goblinisti kirjoitti:Onko noita bokseja näkynyt enää viimeaikoina missään? Itse olisin kyseisistä "pökkelöistä" kiinnostunut.
Puokin varastossa on ainakin noita GW:n "Toy Rangen" bokseja, joista yhdessä tuli muistaakseni neljä tönkkö-skavenia, neljä juuri tuollaista petomaania ja HeroQuest-kaaossoturi.
Juutas kirjoitti: