Nidien psyykkisistä kyvyistä
Nidien psyykkisistä kyvyistä
Niin onhan tämä toisaalta melko selvä asia, mutta täytyy nyt kuitenkn varmistaa. Toimiiko nidien psychic powerit automaattisesti (warp blastia ja catalystia lukuunottamatta)? Viime edikassa se mainittiin melko selvästi armeijakirjassa, mutta tässä uudessa sitä ei mielestäni sanota.
Ei tarvitse testiä ellei sitä mainita erikseen.
Eli toimii automaattisesti.
EDIT:
Eli toimii automaattisesti.
EDIT:
On se minun mielestäni aika selvästi kerrottu...Tyranid Codex kirjoitti:Hive Mind powers do not require a Psychic test to use unless specifically stated in their description
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 29.05.2006 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Itseasiassa tämähän on armeijakohtainen rajoitus. Sääntökirja EI rajoita voimia yhteen per vuoro, eikä myöskään nidikodeksi.Forest_elf kirjoitti:Noh sitten tarkentava kysymys............toimiiko nuo kaikki kerralla? Kun psykerihän saa heittää yhen p.powerin vuoro?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Vahvistan.
Esimerkkinä 4thEd Marine-kodeksi sanoo selkeästi että Psykerit käyttävät vain yhtä poweria per vuoro, kun taas 4thEd Tyranid-kodeksissa ei moista rajoitusta ole.
Kiitokset Deetwo, en ollut itsekään huomannut tuota. Toisaalta, en kovin usein pelaakaan Zoanilla jolla olisi sekä Catalyst että WBlast, puhumattakaan että olisin käyttänyt Catia ja WBlastin voimistettua versiota samalla vuorolla. =)
Esimerkkinä 4thEd Marine-kodeksi sanoo selkeästi että Psykerit käyttävät vain yhtä poweria per vuoro, kun taas 4thEd Tyranid-kodeksissa ei moista rajoitusta ole.
Kiitokset Deetwo, en ollut itsekään huomannut tuota. Toisaalta, en kovin usein pelaakaan Zoanilla jolla olisi sekä Catalyst että WBlast, puhumattakaan että olisin käyttänyt Catia ja WBlastin voimistettua versiota samalla vuorolla. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.