"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB: Linna

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Markus

WHFB: Linna

Viesti Kirjoittaja Markus »

Tällane linna tuli tehtyä:

http://s11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/Maastoa/

Pidemmittä puheitta kommenttia tulemaan.
PS. Linna on myynnissä foorumin myynti-ilmoituksissa.

KapuEdit: Siirsin Galleriaan.
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Voisitko antaa neuvon miten teit tollaisen.Onks siihen käytetty fb linnojen osia. :D
Ai niin arvostelu .Todella hieno linna.Peukkuja vaan.:)
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Hieno on, pakko myöntää. Onko toi jonkin valmis linnan osia vai ootko IHAN it tehnyt? Jos ite niin mahtava. Värit nyt on aika tkstoikkoset, mutta ei se mitään. Portti on melko pieni, ja siinä olisi saanut olla jotain Diideliduuta mukana, näyttäisi sillloin varmaan hienommalta. Katot on hienot mutta sisä piha melko pieni. Skirmish peleihin hyvä. Koulu arvosanoissa 9.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Jups, varsin komea linna. Pienille peleille kätevä.
Suicide is the proof of life.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Onko tohon uponnut paljonkin aikaa kun se on noin tyylikäs? Miten joku ylipäätään osaa tehä tollasen ihan vatun nätti!
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
jurri

Viesti Kirjoittaja jurri »

Ja nykyään tämä linna on minun, MINUN, buahahahaha! Vastaan Swarmpin kysymykseen kun Markus itse ei näy enää kommentoineen:

Linna sekä sen base on tehty pääosin 30mm sinisestä polystyreeni-eristelevystä (Solimate, jotkut väittävät että olisi sama asia kuin Finnfoam mutta itse en ole aivan varma asiasta, K-Raudassakaan ei henkilökunta tunnistanut sanaa finnfoam!). Base, seinät ja tornit on leikattu tästä omiksi osikseen ja niihin on ilmeisesti jollain mini-sähköporalla kaiverrettu nuo kivikuviot. Luulisin että järjestyksenä on ollut seinien leikkaaminen, kaiverrus, kokoaminen ja lopuksi maalaus.

Sisäpihan rakennuksen runko lienee pahvia, ja siihen on käytetty myös balsaa tai jotain muita puumateriaalia. Kattomateriaalina tietysti ohutta pahvia. Tornien ovet on tehty tulitikuista ja pääportti (joka minusta kyllä on juuri oikean kokonen) on myös tehty puusta.

Sisäpihan pinnoitus lienee liiman ja hiekan sekoitusta. Sisäpihalla olevaan pieneen puutarhaan on käytetty 1 GW:n valmis kiviaita ja itse tehtyjä puita + muutama GW:n valmispuu.

Hiekan lisäksi on käytetty myös static grassia.

Koko hökötys painaa enintään jotain kilon verran eli on huomattavasti kevyempi kuin miltä näyttää. Linnan ulkopuolella kelpaa pitää esim. bretonnialaisia turnajaisia ja sellaiset pidetäänkin paikalla varmaankin kuukauden kuluttua, sääntöinä nämä: http://uk.games-workshop.com/bretonnia/full-tilt/1/
Mikä ei tapa, se mutatoituu ja yrittää uudelleen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”