MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
-
Kääpiö Jani89
MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
Siinä se kysymys olikin elikkä uusiks:MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
LIFE is LIFE!
Ei tuommoiseen voi mitenkään vastata kattavasti kun et kerro mitään lisätietoja. Millä väreillä maalaat armeijasi? Mitä haluat saavuttaa figun maalauksella? Siinä muutama juttu mitä kandeis selventää.
Ei tuohon nykyisillä tiedoilla muuta voi vastata kuin maalaat sen silleen että otat maalia pensseliin ja sivelet sitä figuun.
Ei tuohon nykyisillä tiedoilla muuta voi vastata kuin maalaat sen silleen että otat maalia pensseliin ja sivelet sitä figuun.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Re: MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
Kaikki oman armeijasi väreillä (jos sellaista on!).KingAlrik kirjoitti:Siinä se kysymys olikin elikkä uusiks:MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
Muutama vinkki väreihin:
-Synkkä väri, eli jotain todella synkkää, mustaa/tumman sinistä/vihreätä ja punaista jne.
-Todella kirkkaat värit, ainakin itse käytän Ultramarines Blueta ja Blood rediä ja todella loistavaa jälkeä on tullut (en siis tarkoita että figut olisivat Heavy Metal-team-veroisia vaan että olen itse tyytyväinen armeijani yleisnäköön!)
Sanokoot mitä sanotte mutta kaikkien sotakoneideni puuosat on maalattu sinisellä...
niih.