"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kääpiö Jani89

MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?

Viesti Kirjoittaja Kääpiö Jani89 »

Siinä se kysymys olikin elikkä uusiks:MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
LIFE is LIFE!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ei tuommoiseen voi mitenkään vastata kattavasti kun et kerro mitään lisätietoja. Millä väreillä maalaat armeijasi? Mitä haluat saavuttaa figun maalauksella? Siinä muutama juttu mitä kandeis selventää.

Ei tuohon nykyisillä tiedoilla muuta voi vastata kuin maalaat sen silleen että otat maalia pensseliin ja sivelet sitä figuun.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Perzzza
Viesti:

Re: MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

KingAlrik kirjoitti:Siinä se kysymys olikin elikkä uusiks:MITEN maalaisin gyrocopterin ja king alrikin?
Kaikki oman armeijasi väreillä (jos sellaista on!).

Muutama vinkki väreihin:

-Synkkä väri, eli jotain todella synkkää, mustaa/tumman sinistä/vihreätä ja punaista jne.

-Todella kirkkaat värit, ainakin itse käytän Ultramarines Blueta ja Blood rediä ja todella loistavaa jälkeä on tullut (en siis tarkoita että figut olisivat Heavy Metal-team-veroisia vaan että olen itse tyytyväinen armeijani yleisnäköön!)

Sanokoot mitä sanotte mutta kaikkien sotakoneideni puuosat on maalattu sinisellä... :D
niih.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”