Legendaarinen dakkafex.
Legendaarinen dakkafex.
Päivää. Nidini kaipaavat vahvistusta ja kyllästyin maalaamaan gauntteja joten seuraava hankinta tulee olemaan läjä carnifexejä. Siitä päästäänkin itse ongelmaan joka on dakkafexien tulevaisuus. Vähän pelottavia huhuja on kuulunut rintamalta että kyseiset 2x twin-linked devourer pedot saavat maistaa bannilekaa. Kysymys kuuluukin: mitä hittoa eliitti fexeillä sen jälkeen tekee?
Toinen asia mikä kiinnostaa olisi tietää pärjäisikö close combat carnifex jos oletamme että vihollinen tulee todellakin iholle eikä juokse karkuun?
Toinen asia mikä kiinnostaa olisi tietää pärjäisikö close combat carnifex jos oletamme että vihollinen tulee todellakin iholle eikä juokse karkuun?
- The Captain
- Valvoja
Re: Legendaarinen dakkafex.
Sitä, mihin se alun perin oli tarkoitettu - mahdollistaa RT-ajan pelaajille Screamer killerien käyttö tuhlaamatta siihen HS-slottia.mr.tp kirjoitti: Kysymys kuuluukin: mitä hittoa eliitti fexeillä sen jälkeen tekee?
Ja jos vihollinen on tulossa iholle, voisin kuvitella sieltä olevan tulossa myös fistejä, joten lähisfexin on parasta pysyäkin eliittihintaisena, jotta sen väistämätön kuolema ei olisi automaattinen voitto vastustajalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Eli ilman 2x devourereja 1337 fexi on vain TR ajan fiilistely lelu? Ja ainoa käyttötarkoitus olisi sitoa fistiryhmiä? Kuullostaa kohtalokkaalta.The Captain kirjoitti:Sitä, mihin se alun perin oli tarkoitettu - mahdollistaa RT-ajan pelaajille Screamer killerien käyttö tuhlaamatta siihen HS-slottia.mr.tp kirjoitti: Kysymys kuuluukin: mitä hittoa eliitti fexeillä sen jälkeen tekee?
Ja jos vihollinen on tulossa iholle, voisin kuvitella sieltä olevan tulossa myös fistejä, joten lähisfexin on parasta pysyäkin eliittihintaisena, jotta sen väistämätön kuolema ei olisi automaattinen voitto vastustajalle.
Mistäs tuollaista olet kuullut? No, jos noin tulee tapahtumaan, kokeile vaikkamr.tp kirjoitti:Vähän pelottavia huhuja on kuulunut rintamalta että kyseiset 2x twin-linked devourer pedot saavat maistaa bannilekaa. Kysymys kuuluukin: mitä hittoa eliitti fexeillä sen jälkeen tekee?
-Carnifex, twin-linked devourer, scything talons, flesh hooks, enhanced senses 112p
tai
-Carnifex, twin-linked devourer, scything talons, adrenal glands(WS), flesh hooks, spine banks 113p
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Itseäkin kiinnostaisi tietää miltä rintamalta mr.tp on huhunsa kuullut?
Mitä eliitti-'Fexeihin tulee, siinä Dakkadakkan artikkelissa jossa kyseinen kokoonpano esiteltiin annettiin myös esimerkkejä muista suhteellisen kustannustehokkaista E-'Fexeistä, eli vilkaisisin niitä. Juuri noita TL Dev +ScyTal-yhdistelmiä oli, ja saa eliteistä kustannustehokkaita lähitaistelijoitakin vaikkei 'Fexit kovin kummoisia ominaisuuksiltaan olekaan... Elitenä puhdas lähis-'Fexi ei sentään syö ihan liikaa pisteitä ja tärkeitä HS-slotteja.
Mitä eliitti-'Fexeihin tulee, siinä Dakkadakkan artikkelissa jossa kyseinen kokoonpano esiteltiin annettiin myös esimerkkejä muista suhteellisen kustannustehokkaista E-'Fexeistä, eli vilkaisisin niitä. Juuri noita TL Dev +ScyTal-yhdistelmiä oli, ja saa eliteistä kustannustehokkaita lähitaistelijoitakin vaikkei 'Fexit kovin kummoisia ominaisuuksiltaan olekaan... Elitenä puhdas lähis-'Fexi ei sentään syö ihan liikaa pisteitä ja tärkeitä HS-slotteja.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Tiedonlähteeni on kyllä kohtalaisen epäluotettava. Turnauksissa mitä olen juoruja kuullut että saattavat saada GT:ssä syyttävää sormea. Voihan tietenkin olla että nämä ovat vain typeriä juoruja jota olen idioottimaisuksissani mennyt uskomaan. Noh enivei kiitoksia noista ideoista, taidan tehdä fexistä muokattavan jottei tarvitse huolehtia teenkö laittoman tekeleen tai en.
Kannattanee myös vilkaista löytyykö jostain hyviä magneetteja ja kasata hirviönsä niiden avulla... Voi testata useampia eri Tyrant- ja 'Fexikokoonpanoja ilman huolta että juuri oma konfiguraatio muuttuu joskus käyttökelvottomaksi.
"Rare earth magnet"-nimellä noita englanniksi kuulee kutsuttavan, suomenkieliseen asuun en ole vielä törmännyt. Suoraan ei esimerkiksi Hobby Pointista aikanaan löytänyt (tavalliset magneetit liian isoja), eli rauta- ja elektroniikkaliikkeet lienee myös syytä käydä läpi.
"Rare earth magnet"-nimellä noita englanniksi kuulee kutsuttavan, suomenkieliseen asuun en ole vielä törmännyt. Suoraan ei esimerkiksi Hobby Pointista aikanaan löytänyt (tavalliset magneetit liian isoja), eli rauta- ja elektroniikkaliikkeet lienee myös syytä käydä läpi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
magneeteista
Noista magneeteista vain sen verran että SP-Elektroniikan sivuilta löytyy aika monta erilaista magneettia. Myös Uzi-99:n mainitsemia rare earth magnetteja. Kahta eri kokoa näyttäis olevan (3X12 mm ja 1.5X25 mm), tosin hinnat ovat aika suolaisia (3,8 - 4,6 €/kipale).
Kuulee, muttei kuuntele.
Katselee, muttei näe.
Puhuu, muttei asiaa.
Katselee, muttei näe.
Puhuu, muttei asiaa.