"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

400 A.P. wolfeneita

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Grollix

400 A.P. wolfeneita

Viesti Kirjoittaja Grollix »

Varoitus: Tämä on ensimmäinen confro-listani!

The watcher 76 ap

Guardian of the runes 63 ap
-yllias breastplate

3 predators of blood 174 ap

Sylvan animae 16 ap

Wolfen with crossbow (1) 34 ap

Wolfen with crossbow (2) 31 ap

=394 ap

Ensiksi haluaisin tietää, onko tämä lailinen. Sitten voi antaa kommenttia sisällöstä.
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

turha on toistaa samaa viestiä molempien foorumeiden puolella - konfrottajat kun kuitenkin seuraavat omaa foorumiaan vähintään yhtä aktiivisesti
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Grollix

Viesti Kirjoittaja Grollix »

Minusta vaan tuntuu, että sotusta saa nopeammin palautetta, kun taas konfro.netistä saa parempaa, mutta hitaammin. Mutta jos se jotakuta häiritsee, niin lopetan sen. Mutta kommentoikaapa nyt listaa!
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Vältetään jatkossa turhaa tuplapostausta, kuten Silveri sanoi, Konfrontationistit seuraavat Konfrontaatio.netiä ja tätä foorumia ahkerasti, ja konfrontaatio.netiä ehkä hitusen ahkeramminkin.

Palautteen suhteen odotellaan, odotellaan, ei kaikki tapahdu heti. Myöskään "uppiminen" huutelemalla "antakaa palautetta nyt!!" ei ole kypsää eikä tarpeellista. En tarkoita, että tässä olisit niin tehnyt, mutta jotkut ovat sitäkin eri muodoissa harrastaneet.

Tämä foorumi on kuitenkin vain "pintaraapaisu" Rackhamin pelejä kohtaan, kun taas oikeeta keskustelua löytyy Konfrontaatio.netistä. Nyt viimeaikoina liikenne on huomattavasti lisääntynyt ja kaikenlaisiin kysymyksiin ihan kaikesta on vastailtu ahkerasti. Ja aina siellä joku edes on vastannut, ei mikään sillain "huomiotta" oo jäänyt.

Lista näytti ihan hyvältä, sen voin näin suoraan sanoa. Tehopelaaja tekee muita temppuja, mutta miksei tämäkin toimisi. Kannatan jopa initiation (50€) boksin ostamista, jollet joltain saa ostettua noita wuffeja muuten - sen mukana saisit sääntökirjan (30€ arvo) ja predat (boksi maksaa 40e), joten säästäisit aika summan rahaa + sulle jäis vielä figuja kasa käteen, jotka joku voisi ehkä ostaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”