Epic-nyypän kolme kiloa örkkejä

Xalav
Valvoja

Epic-nyypän kolme kiloa örkkejä

Viesti Kirjoittaja Xalav »

Tähänkin tuli sitten ryhdyttyä. Sääntökirjan luku vielä hieman vaiheessa, mutta pakkohan sitä on ollut yrittää kartoittaa ensimmäisiä maalaustarpeita listan muodossa. Katsokaa ja kauhistukaa:

3k Orks

Ork Gargant 650pts
-Warlord, Supa-Zzap-Gun

Mekboy Stompamob 620pts
-2* Stompa, 2* Stompa w/Kombat 'Ammer, Supa-Stompa w/3 Soopagunz, 2* Flakwagonz

Big Blitz Brigade 420pts
-6* Gunwagonz, 2* Gunwagonz w/Bik-Mek & Supa-Zzap-Gun, 2* Flakwagonz

Warband 555pts
-7* Boyz, 3* Nobz, 2* Grotz, 5* Battlewagonz, 2* Flakwagonz

Warband 555pts
-7* Boyz, 3* Nobz, 2* Grotz, 5* Battlewagonz, 2* Flakwagonz

Fighta Sqwadron 150pts
-3* Fighta Bommerz

Fighta Sqwadron 150pts
-3* Fighta Bommerz

Total: 3000pts
Formations: 7

Hyvin pitkälle fiilispohjalta perstuntumalla tehty. Jos kahdesta en hevillä luovu niin Gargantista ja Stompista, sen verran hellyttäviä veikkosia ihan vanhojen figujen puolesta. :) Parannusehdotuksia yms. otetaan vastaan, Flakwagoneiden määrä eritoten mietityttää.
<(oo<) <(oo)> (>oo)>
tneva82

Re: Epic-nyypän kolme kiloa örkkejä

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Vaikea tuota on parantaa muuttamatta listan tyyliä. Vain kaksi ehdotusta:

Supa-stompalle mega hammer. Kolmas soopagun lisää vain BM:n lisää vihulaiselle. Hyödyllistä mutta ehkäpä mega hammer(ja sen AP5+´/AT5+ hyökkäys) voisi olla parempi idea.

Fighta bommazit voisi myös harkita yhteen muodostelmaan laittoa. Kahdessa ne pystyvät iskemään kahteen kohteeseen mutta ovat haavottuvaisempia flakille.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Sanoisin että flakkeja on aika paljon. Ainakin siihen määrään lentokoneita kun itse olen täällä nähnyt käytettävän.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Hena kirjoitti:Sanoisin että flakkeja on aika paljon. Ainakin siihen määrään lentokoneita kun itse olen täällä nähnyt käytettävän.
Toisaalta örkki flak SUCKS pienissä määrissä. Tuo on 16 AA6+ patia eli noin 2.5 osumaa vuorossa. Ei mikään uber flak. Ja puhtaasti maayksikkönäkin tuo on ihan OK vastike esmes gunwagonille. Vaihtaa 45cm kantaman isompaan luotimäärään mikä takaa maakohteita vastaan ~saman osumamäärän mutta paremman potentiaalin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”