Dark Anglessien highlight
Dark Anglessien highlight
Olen tässä aloittelemassa DA:ta. Olisi kiva tietää miten ja millä värillä niitä voisi highlightata?
tarkoitit varmaan Dark Angeleita
se pilkun nus...KÖH viilauksesta.
Vaikkapa bleached bonen darkanagels greenin mixillä 1:2.Ja sitten miten.jos olet vasta-alkajat,tiedän rikollisen helpon(vaik ei niin näyttävän)konstin;ota kuivaharjaus sivellin,kasta tuohon mixiin,pyyhi pois suurin osa pois vaikkapa talouspaperiin,sitten vedät sitä kaikkia teräviä reunoja(haarniskan liitoksia,ulkonevia siis,pitkin).
Ja btw tämän voisi pistää maalaus,konvertaus ja maiseman teko kategoriaan,jos joku mode viitsisi.
Vaikkapa bleached bonen darkanagels greenin mixillä 1:2.Ja sitten miten.jos olet vasta-alkajat,tiedän rikollisen helpon(vaik ei niin näyttävän)konstin;ota kuivaharjaus sivellin,kasta tuohon mixiin,pyyhi pois suurin osa pois vaikkapa talouspaperiin,sitten vedät sitä kaikkia teräviä reunoja(haarniskan liitoksia,ulkonevia siis,pitkin).
Ja btw tämän voisi pistää maalaus,konvertaus ja maiseman teko kategoriaan,jos joku mode viitsisi.
- Half-breed
Harkitsemme itse, kannattaako tämä siirtää vai ei. Ajattelemme, siis olemme, kuten Decartes sanoi.Anaheim kirjoitti: Ja btw tämän voisi pistää maalaus,konvertaus ja maiseman teko kategoriaan,jos joku mode viitsisi.
Kannattanee kokeilla vaikkapa mustaa/vihreetä inkkiä varjostukseen, jonka jälkeen reunustaa >< edgata vaaleemmalla vihreellä. Sun oma juttu, miten vihreetä vaalennat, valkosen tai vaaleemman vihreen lisääminen perusväriin toimii hyvin.
-
Elven-captain
- Viesti:
[nusnus]eipäs vaan "ajattelen, siis olen olemassa", eli tässä tapauksessa ajattelemme, siis olemme olemassa [/nusnus]Nostra kirjoitti: Harkitsemme itse, kannattaako tämä siirtää vai ei. Ajattelemme, siis olemme, kuten Decartes sanoi.
Ja vielä hymiö, ettei mode setä/täti suutu
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
- The Captain
- Valvoja
Jos on pakko harrastaa pilkun kanssa seksiä julkisella foorumilla, tehtäköön se edes oikeaoppisesti. Cogito, ergo sum oli tuo Descartes'n lausahdus latinaksi. Sum on ihan normaalin olla-verbin yksikön 1. persoonamuoto, joten "Ajattelen, siis olen" on ihan oikea käännös. Toki Descartes tarkoitti eksistentialistista olemassaoloa sanomalla sum, mutta jos lähdetään takertumaan semanttisiin pikkuseikoihin, niin Nostra oli ihan oikeassa.Elven-captain kirjoitti: [nusnus]eipäs vaan "ajattelen, siis olen olemassa", eli tässä tapauksessa ajattelemme, siis olemme olemassa [/nusnus]
Drybrush ei ole sen parempi highlightaukseen kuin normaalikaan sivellin - jos panssarin tms. reunoja haluaa korostaa, niin normaalin siveltimen reuna toimii vähintään yhtä hyvin. Laiska highlightaa snot greenillä, ahkera tekee asteittaisia sekoituksia esim. bleached bonen kanssa.
EDIT: ÄLÄ highlightaa marineita drybrushaamalla niitä - lopputulos on suttuinen eikä lainkaan siisti marine-look.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.