"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Anglessien highlight

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
kirby92

Dark Anglessien highlight

Viesti Kirjoittaja kirby92 »

Olen tässä aloittelemassa DA:ta. Olisi kiva tietää miten ja millä värillä niitä voisi highlightata?
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

tarkoitit varmaan Dark Angeleita ;) se pilkun nus...KÖH viilauksesta.
Vaikkapa bleached bonen darkanagels greenin mixillä 1:2.Ja sitten miten.jos olet vasta-alkajat,tiedän rikollisen helpon(vaik ei niin näyttävän)konstin;ota kuivaharjaus sivellin,kasta tuohon mixiin,pyyhi pois suurin osa pois vaikkapa talouspaperiin,sitten vedät sitä kaikkia teräviä reunoja(haarniskan liitoksia,ulkonevia siis,pitkin).
Ja btw tämän voisi pistää maalaus,konvertaus ja maiseman teko kategoriaan,jos joku mode viitsisi.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Itse olen käyttänyt Snot green + Darkangel green sekoitusta suhteella 1:2. Ei ihan tarpeeksi tummaa väriä tule, mutta ihan hyvin se highlaittauksen toimen täyttää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Anaheim kirjoitti: Ja btw tämän voisi pistää maalaus,konvertaus ja maiseman teko kategoriaan,jos joku mode viitsisi.
Harkitsemme itse, kannattaako tämä siirtää vai ei. Ajattelemme, siis olemme, kuten Decartes sanoi.

Kannattanee kokeilla vaikkapa mustaa/vihreetä inkkiä varjostukseen, jonka jälkeen reunustaa >< edgata vaaleemmalla vihreellä. Sun oma juttu, miten vihreetä vaalennat, valkosen tai vaaleemman vihreen lisääminen perusväriin toimii hyvin.
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Nostra kirjoitti: Harkitsemme itse, kannattaako tämä siirtää vai ei. Ajattelemme, siis olemme, kuten Decartes sanoi.
[nusnus]eipäs vaan "ajattelen, siis olen olemassa", eli tässä tapauksessa ajattelemme, siis olemme olemassa [/nusnus]

Ja vielä hymiö, ettei mode setä/täti suutu :)
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Elven-captain kirjoitti: [nusnus]eipäs vaan "ajattelen, siis olen olemassa", eli tässä tapauksessa ajattelemme, siis olemme olemassa [/nusnus]
Jos on pakko harrastaa pilkun kanssa seksiä julkisella foorumilla, tehtäköön se edes oikeaoppisesti. Cogito, ergo sum oli tuo Descartes'n lausahdus latinaksi. Sum on ihan normaalin olla-verbin yksikön 1. persoonamuoto, joten "Ajattelen, siis olen" on ihan oikea käännös. Toki Descartes tarkoitti eksistentialistista olemassaoloa sanomalla sum, mutta jos lähdetään takertumaan semanttisiin pikkuseikoihin, niin Nostra oli ihan oikeassa.

Drybrush ei ole sen parempi highlightaukseen kuin normaalikaan sivellin - jos panssarin tms. reunoja haluaa korostaa, niin normaalin siveltimen reuna toimii vähintään yhtä hyvin. Laiska highlightaa snot greenillä, ahkera tekee asteittaisia sekoituksia esim. bleached bonen kanssa.

EDIT: ÄLÄ highlightaa marineita drybrushaamalla niitä - lopputulos on suttuinen eikä lainkaan siisti marine-look.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”