"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DOW

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
T€P€

DOW

Viesti Kirjoittaja T€P€ »

mulla on toi dawn of war ja oon hakannu yksin pelin se aikamont kertaa läpi ja ny haluisin pelat onlines, mut ei toimi :(

jos joku tietää mikä vois ol vikan ni vois kertoo.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Tiedätkös, kerro jotain ongelmastasi sillä siinä voi olla tuhat ja yksi asiaa pielessä ilman tarkempia detaileja. "Se ei vaan toimi" on hieman leväperäinen, tuleeko virheilmoitus? Pelkkä blankki ruutu? Anti virus kettuilee? Windowsin mahtava palomuuri päällä?
T€P€

Viesti Kirjoittaja T€P€ »

nosiis kun olen yrittänyt rekisteröityä (tai luoda tunnusta) niin se valittaa salanasta tai nick on jotenki väärii. Oon yrittäny luoda tunnuksen moneen kertaa mut ei oo onnistunu.:(
Xalav
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Xalav »

Itselläni taisi tuo rekisteröinti häröttää kun en muistanut luoneeni joskus vuonna yksi ja kaksi FilePlanettiin tunnuksia nykyisinkin käytössä olevalla sähköpostiosoitteella. Jos epäilet tehneesi mahdollisesti näin, niin kokeile jollakin toisella osoitteella, josko onnistuisi.

Valmistajan sivuilta varmasti löytyy myös jonkinmoinen FAQ tai Troubleshooting, kiitettävän usein ovat ainakin omalla kohdallani auttaneet ongelmiin.

Lukkoa kuitenkin pukkaa nyt. DoW ei ole figupeli, joten ketju kuuluisi Kahvihuoneen puolelle. Otsikointi ja ongelman alkuperäinen kuvaus ovat mitä ovat, joten kokeilehan siellä sitten paremmalla onnella ja hiotummalla ketjulla, siirtämisen ja editoinnin arvoiseksi kun en tätä näe.
<(oo<) <(oo)> (>oo)>
Lukittu

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”