Pahiksia 600p [muokattu]
Pahiksia 600p [muokattu]
Mumakil
- Tusk Weapons
= 295p
Easterling Captain
= 55p
11x Easterling Warrior
- Shield
= 88p
10x Haradrim Warrior
- Spear
- Bow
= 70p
1x Haradrim Warrior
- Spear
= 6p
7x Haradrim Raider
- Lance
= 84p
Might: 4
Massa: 31
Total: 598p
Massaa ja mightiä on aika vähän, mutta tuosta Mumakista en mielelläni olisi luopumassa. Örkkejä tai urukkeja en ole listaan ottamassa vaan tarkoitus olisi tehdä kokonaan ihmisistä koostuva pahis lista. Tuo yksi pistekkin pitäisi saada tippumaan jostain, mutta mistä?
- Tusk Weapons
= 295p
Easterling Captain
= 55p
11x Easterling Warrior
- Shield
= 88p
10x Haradrim Warrior
- Spear
- Bow
= 70p
1x Haradrim Warrior
- Spear
= 6p
7x Haradrim Raider
- Lance
= 84p
Might: 4
Massa: 31
Total: 598p
Massaa ja mightiä on aika vähän, mutta tuosta Mumakista en mielelläni olisi luopumassa. Örkkejä tai urukkeja en ole listaan ottamassa vaan tarkoitus olisi tehdä kokonaan ihmisistä koostuva pahis lista. Tuo yksi pistekkin pitäisi saada tippumaan jostain, mutta mistä?
Viimeksi muokannut SMusta, Su 25.06.2006 11:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Ihan hassu lista, yleisesti Mumakki listat ovat kärsineet ties mistä mahdin puutteista ja massa vajeesta. Tässä on saatu edes siedettäviin määriin nämä luvut, propsit siitä. Kuitenkin suoisittelisin, että otat Mahud Chieftainin pois, kaveri kun tykätään ampua heti ensimmäisenä alas. Tästä irtonevilla pisteillä 10 Haradille jouset ja Kapulle hevonen.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Kiitti hyvistä ideoista Sakcris.
Kapulle en ole ottamassa hevosta, koska toi kapu on paljon hienompi jalan. Ja sitäpaitsi kerran nuo muutkin Easterlingit ovat jalan niin ei kai se kapteeni voi laukata ympäri kenttää Haradien kanssa.
Tällähetkellä jousia on 6, koska noilla ratsastajilla on jouset.
Jos ottaisin sen Mahudin pois niin saisin otettua lisää yhden sekä Haradrim ja Easterling jalkamiehen ja yhden Haradrim raiderin lancen kanssa. Silloin noita jousia olisi 7 kappaletta. Ei ihan maksimimäärää, mutta kai ihan riittävästi?
Pisteet kyllä menisivät silloin 2 pistettä yli, muttasiitä ei turnauksissa taida olla haitata jos hyvislista on sen 2 pistettä alle 600?
Edit: Osaisko joku neuvoa mistä noita Haradrim Raidereita saisi konvattua? Tulee nimittäin aika kalliiksi ostaa nuo yksitellen blistereissä.
Tällähetkellä jousia on 6, koska noilla ratsastajilla on jouset.
Jos ottaisin sen Mahudin pois niin saisin otettua lisää yhden sekä Haradrim ja Easterling jalkamiehen ja yhden Haradrim raiderin lancen kanssa. Silloin noita jousia olisi 7 kappaletta. Ei ihan maksimimäärää, mutta kai ihan riittävästi?
Pisteet kyllä menisivät silloin 2 pistettä yli, muttasiitä ei turnauksissa taida olla haitata jos hyvislista on sen 2 pistettä alle 600?
Edit: Osaisko joku neuvoa mistä noita Haradrim Raidereita saisi konvattua? Tulee nimittäin aika kalliiksi ostaa nuo yksitellen blistereissä.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Nuilla haradrim raidereilla ei tarvitse olla jousia, jos et halua, vaikka niillä onkin wargearissa jouset.On katsottu, että niillä raidereilla, joilla on jouskarit kädessä katsotaan niitä käyttävän, jos selässä niin ei.Suosittelen, että otat ne jouset jalka miehille, ettei ratsuväelle painotu liian suuri rooli pelissä.Lisäksi mielestäni 7 jousta on liian vähän, sillä haradit tykkäävät osua sangen harvoin ja haavoittamiset/tapot jousilla jäävät tämän takia pieniksi.Mahudin poistamisessa olen Sakcricen kanssa samaa mieltä.
Ihan hyvä lista jo nyt, mutta yritämme auttaa sinua sen tehon maksimoimisessa.
Ihan hyvä lista jo nyt, mutta yritämme auttaa sinua sen tehon maksimoimisessa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Listaa muokattu ohjeitten mukaan. Jalkamiehille annettu jouset ja Mahud poistettu. Mahtia on nyt yksi vähemmän, mutta ei sitä mitenkään saa kyllä lisättyäkään. Hasharinia en ole ottamassa, koska maksaa ihan liikaa tähän listaan.
Hasharin ei muutenkaan toisi sitä mahtia juuri lainkaan.
Lista näyttää nyt aika hyvältä, ottaen huomioon, että se sisältää Mumakin.Tuosta listasta on tuskin parempaa saa ilman radikaaleja muutoksia.Korkeintaan Tusk weaponit ehkä pois heittäisin (en kyllä ole nyt katsonut, mitä niistä hyötyy).Suosittelen kylläkin, että otat yhden raiderin pois ja vaihdat ne kahteen haradiin, jotka menevät Mumakin kyytiin siltä varalta, että Commander snaipataan alas.Pieni vihje, raidereilla ei kannata lähteä sooloilemaan, kun ei ole heroa niiden mukana, joten pidä ne pääryhmäsi kanssa ja sitten yhdessä hyökkäykseen.
Lista näyttää nyt aika hyvältä, ottaen huomioon, että se sisältää Mumakin.Tuosta listasta on tuskin parempaa saa ilman radikaaleja muutoksia.Korkeintaan Tusk weaponit ehkä pois heittäisin (en kyllä ole nyt katsonut, mitä niistä hyötyy).Suosittelen kylläkin, että otat yhden raiderin pois ja vaihdat ne kahteen haradiin, jotka menevät Mumakin kyytiin siltä varalta, että Commander snaipataan alas.Pieni vihje, raidereilla ei kannata lähteä sooloilemaan, kun ei ole heroa niiden mukana, joten pidä ne pääryhmäsi kanssa ja sitten yhdessä hyökkäykseen.
Hasharii
Hasharia ei otettaisikaan mahdin vuoksi vaan tehon vuoksi. Miksi haradrimien peruspisteet on 5, niillä on muuten sama statline kuin örkeillä mutta gouragea yksi enemmän?
Miten muuten olisi haradin lippumies mukaan, tulisi lisää fightia kaikille. Ottaisit haradin keihäsmiehistä 5 pois.
Miten muuten olisi haradin lippumies mukaan, tulisi lisää fightia kaikille. Ottaisit haradin keihäsmiehistä 5 pois.
Löytyy.
Ei se Hasharin kyllä kovin tehokas yhdellä mahdillaan ole. Jos et heitä kutosia, niin yhdellä mahdilla ei paljon noppia nostella. Itse näen sen enemmänkin tyylivalintana.Pluton12 kirjoitti:Hasharia ei otettaisikaan mahdin vuoksi vaan tehon vuoksi.
Kaikille? No ei kai nyt sentään. Itse en sitä lippua ottaisi, vähentäisi jo valmiiksi pientä massamäärää jo entisestään.Pluton12 kirjoitti:Miten muuten olisi haradin lippumies mukaan, tulisi lisää fightia kaikille.
Mielestäni lista on ihan hyvä nyt. Mumakkilistoissa on aina munaa.
Mutta aivan liian kallis. Ei Hashaa voi tähän listaan ottaa, muuten massaa ei ole ollenkaan. Jos massaa ei ole, tippuu jousien määrä pieneksi ja ennenkaikkea gourage otetaan aikasemmin ja scenut joissa pitää tappaa vihollisia tietty määrä, tullaan häviämään varmemmin.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Re: hasharii
Tai sitten ei, sillä kukaan muu kuin Hasha itse ei hyödy fatesta, sillä ei tehdä heroiceja tai nosteta nopan tuloksia mieleisiksi.Pluton12 kirjoitti:Hasharin fate toimii puuttuvan mightin paikkaajana ja se on muuten niin tappava valintakin.