FB: örkki-, skaven-, chaos-ja LOTR figuja sekä sceneryitä
FB: örkki-, skaven-, chaos-ja LOTR figuja sekä sceneryitä
Täällä <--- on galleria
Kuvia löytyy pelkästää fantasybattlesta...
Näitä on luultavasti aika moni jo nähny mut uusia on taas tullut..
antakaa sit sitä palautettaki kiitos!
Kuvia löytyy pelkästää fantasybattlesta...
Näitä on luultavasti aika moni jo nähny mut uusia on taas tullut..
antakaa sit sitä palautettaki kiitos!
Viimeksi muokannut Drgon, Ti 04.02.2003 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Re: kiitos
Vikaan meni se että zoomisi ei kestä noin pieniä etäisyyksiä ja tarvitsisit varmaankin jonkinlaisen alustan kamerallesi. Jos otat kuvan ja heilutat sitä kauheasti se pakoltakin sumenee tai 'kaksinkertaistuu'.Drgon kirjoitti:joo, hyvä juttu...mikähän siinä oli menny väärin?
no...on ne epäselviä, ja kiiltäviä mut ihan hienot baset mä oon niille joillekki vääntäny =)
ei muuta.
niih.
-
Skaven Lord
-
maddog
-
maddog
Löytyihän se linkki! Oli harmaalla mustan tekstin muassa niin vaikea erottaa...
Mutta asiaan. Maalaus on tällä ihmisellä hyvin hallussa, ja hienoja scenerybasejakin löytyy. Kaikkiaan laadukasta työtä, enkä siten löydä mitään moitittavaa.
Millä laitteella nuo kuvat on otettu? Valaistus on kumman hyvin koossa... Itse otin tavan järjestelmäkameralla muutaman kuvan aikaa sitten ja vaikka tulos oli tarkka, oli kuvat myös kauhean tummia vaikka figuja valaisemassa oli kaksi lamppua joista toinen noin viisi senttiaä figujen yläetupuolella (loisteputki). Siitä lähtien olen pysynyt skannerissa.
Mutta asiaan. Maalaus on tällä ihmisellä hyvin hallussa, ja hienoja scenerybasejakin löytyy. Kaikkiaan laadukasta työtä, enkä siten löydä mitään moitittavaa.
Millä laitteella nuo kuvat on otettu? Valaistus on kumman hyvin koossa... Itse otin tavan järjestelmäkameralla muutaman kuvan aikaa sitten ja vaikka tulos oli tarkka, oli kuvat myös kauhean tummia vaikka figuja valaisemassa oli kaksi lamppua joista toinen noin viisi senttiaä figujen yläetupuolella (loisteputki). Siitä lähtien olen pysynyt skannerissa.
Tuosta kuvien epätarkkuudesta.. jos olet ottanut nuo kuvat digikameralla, ni siinä on varmaankin auto zoom. Auto zoom on siitä kakka, että se tarkentaa sen mikä on keskelle kuvaa ja jättä muut paikat sitten epätarkoiksi. Suosittelen kaivamaan jostain kameran manuaalin ja sieltä sitten etsiä sellainen maisemakuva tms.
Tai sitten laitat esim. valkoisen paperin figun taakse, että kuvassa on vain yksi tarkennettava kohde. (tämä kaikki olettaen että kuvat on otettu digikameralla).
Figuista köyhä kommentti. Hienoja ovat.
Tai sitten laitat esim. valkoisen paperin figun taakse, että kuvassa on vain yksi tarkennettava kohde. (tämä kaikki olettaen että kuvat on otettu digikameralla).
Figuista köyhä kommentti. Hienoja ovat.
Viimeksi muokannut Adnate, Su 27.04.2003 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Badruk ´eadsplitta
No huhhuh! oliko nuo sun piirtämiä kuvia?? jos oli niin ihan sairaan hienoja!
KIKKOMAN ON KOVIS
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf