Listaa pukkaa..
The House Dymvaiir
General: High Sorceress Viadoca Dymvaiir (215) *level 3*
Seal of Ghrond (25), 3 dispell scrolls (75) - 315pts
The three sons of Viadoca:
Beastmaster Ghairnath Dymvaiir (40), Dark pegasus (55)
lance, la, sdc (12) - 107pts
Beastmaster Khitac Dymvaiir (40), Dark pegasus (55)
Beasmaster Dunairak Dymvaiir (40), Dark pegasus (55)
The warriors of House Dymvaiir
core: 5 DRs, musician - 97pts
core: 5 DRs, musician - 97pts
core: 10 warriors, shields, rxbs - 120pts
core: 10 warriors, shields, rxbs - 120pts
core: 20 warriors, shields, musician, st.bearer - 175pts
core: 20 warriors, shields, musician, st.bearer - 175pts
The petbirds of Viadoca:
special: 6 harpies - 78 pts
The royal bodyguard of Viadoca:
special: 10 executioners 110pts
The thundering death:
special: 2 cold one chariots, toisessa spears - 192pts
The reapers of souls:
rare: 2 reaper bolt throwers - 200pts
Total: 2000 pts
Isot warrurykmentit hoitaa rankit kotiin, kun executaajat ja jousihaltiat rynnäköivät sivustoihin. Myös darkriderit hoitavat sivustoihin hyökkäyksiä. Beasmasterit antavat kyytiä vihollisen skirmaajille, fast cavalrylle ja sotakoneille ja jossakin vaiheessa aiheuttavat muutaman resoluutiowoundin siellä missä tarvitaan. Chariotit ovat myös antamassa lisävoimaa hyökkäykseen. Harpyt suojaavat beasmastereita ja executaajia tarvittaessa nuolilta ja toimivat muutenkin uhrattavana yksikkönä tai häröilevät blokkaamassa marsseja.
Bultterit ja jousimihet yrittävät tuhota vihulaisen kevyempää sakkia minkä ehtiivät ja sorceress on magiapuolustajan roolissa ja koittaa saada muutaman spellin läpi kunhan beasmasterit/darkriderit/harpyt on hoidelleet vihulaisen maagit pois. Sorsan lore riippuu vastustajasta. Sorsa liikkuu yksin warriori rykmenttien lähettyvillä, poissa kuoleman kielistä.
Tarkoitus olisi, että saan mahdollisimman monta chargea ja että vihollinen breikkaa yhdessä vuorossa, sillä minun listassa ei ole kovinkaan kestävää sakkia.
Kommentteja?
Dark elves 2k
Dark elves 2k
Viimeksi muokannut Kheirakh, To 20.07.2006 15:41. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
If the apocalypse comes, beep me.
Niin voisin tehdäkin itse asiassa.. No mutta epäilyttää vähän silti. Harmittaisi kovin, jos sorsa kuolee yhdessä vuorossa johonkin vihulaisen taikaan tai tykkituleen. Ne beastmasterit kun on tarkoitettu tappamaan vihollisen maagit nopeasti ja tehokkaasti. Tahdon lisää perusteluita.
Sorsa on level 3, säästän pisteet muualle. Okei, nyt vaihdoin sydänkiven pois ja tilalle tuli seali ja rulla. Nyt ainakin vihulaisen taiat on pysäytetty pariksi vuoroksi. Mites ois tuon wand of khairaidonin laita? Kannattaako ottaa sittenkin se?
Meinasin, että jos konvertoisin brettien pegasos knighteista ja dark ridereista nuo mun beastmaster ratsastajat.
Kannattaako laittaa mieluummin corsaireja spearwarrujen tilalle, sopisi hyökkäävään teemaan paremmin? Lisäksi corsairit ovat modelleina paljon hienompia kuin warrut. Tosin tulee kaupassa käynnille hintaa, jos meinaan laittaa armeijan pystyyn, puuttuu vain ne beasmasterit..
Meinasin, että jos konvertoisin brettien pegasos knighteista ja dark ridereista nuo mun beastmaster ratsastajat.
Kannattaako laittaa mieluummin corsaireja spearwarrujen tilalle, sopisi hyökkäävään teemaan paremmin? Lisäksi corsairit ovat modelleina paljon hienompia kuin warrut. Tosin tulee kaupassa käynnille hintaa, jos meinaan laittaa armeijan pystyyn, puuttuu vain ne beasmasterit..
Obs! Huh, sori, aloin näköjään harrastamaan toiveajattelua kun ei ollut kirja kätösessä ja keksin taikaesineille omat hinnat. Höh. Pitäis aina tarkistaa, hyi hyi minua. No nyt on korjattu lista.Kelf kirjoitti:Seal of ghrond on 25 pistettä, ei 20. Armeijan suuruudeksi tulee 2002P. Vaadin 2 pisteen poistamista jollain tavalla!
Eipäs huijata siellä.