"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hive Fleet Carnage's Patrol

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Dark Apostle

Hive Fleet Carnage's Patrol

Viesti Kirjoittaja Dark Apostle »

Eli pitäisi vääntää Combat patrol -lista
syksyllä alkavaan mini-kampanjaan Nideille.

Listaa miettiessäni totesin, että tietynlainen horde-armeija
olisi viihdyttävä.
Synapse-ongelman paikkaus on luonnollisestikkin pisteitä syövää puuhaa, joten siihen
on arvokkaita pisteitä kulunut melkoisesti.

Mutta pitemmittä puheita itse listaan:

3 x Tyranid Warriors;
-Scything Talons
-Rending Claws
-Adrenal Clands (WS)
-Adrenal Clands (I)
-Leaping 111pts.

3 x Tyranid Warriors;
-Scything Talons
-Rending Claws
-Adrenal Clands (WS)
-Adrenal Clands (I)
-Leaping 111pts.

10x Spinegaunts
-Spinefists 50pts.

10x Spinegaunts
-Spinefists 50pts.

13x Borergaunts
-Fleshborers 75pts.

Total points: 400
Total Models in Patrol: 39

Vastassa tulee olemaan Imperial Guard, Ordo Hereticus, Dark Eldars ja mahdollisesti Biel-Tan Eldars.
Kommettia ja asiallisia perusteluja toivotaan.. :)
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Pudota warruilta pois turha WS-upgrade. Rendingillä ne tappavat sen mitä tappavat. Säästät jokusen pisteen joilla voi ottaa vaikka pari lisägaunttia. Ja Lash Whipin ScyTalien tilalle yhdelle warrulle per brood olen huomannut ihan toimivaksi. Maksaa vain pisteen enemmän ja vie yhden atakin, mutta kyllä se usein on sen arvoista poistaa vihulta vaikka yksi fistiatakki tai useammalta jannulta kaikilta 1 hyökkäys.

Itse yrittäisin varmaan tunkea listaan ravenerin tai pari, mutta ne sitten syövät pois sitä kaipaamaasi massaa.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Uzi-99
Viesti:

Re: Hive Fleet Carnage's Patrol

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tyranid Warriors: Samat sanat, pudottaisin AG WS:n pois. Henkkoht pudottaisin lisäksi Borergaunttien määrän kahteentoista jolloin AG WS:stä ja tuosta Gauntista säästyneillä pisteillä saat kaikille Warruille ExtCarin... Mitä vähemmän vahinkoa ottaa perusaseista, sen parempi.

Koittaisin saada vielä FlsHksit, mutta sitä varten pitäisi pudotta Borerit kymmeneen joka ei välttämättä ole kovin kannattavaa näin pienessä pelissä.

Gaunts: Molemmat Gaunttityypit hyvää, halpaa massaa.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Dark Apostle

Viesti Kirjoittaja Dark Apostle »

Tuota Extented carapacea mietinkin....
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”