"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2000pts Kaaosta Ropeconiin

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Höpöttiuhka

2000pts Kaaosta Ropeconiin

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Olen tehnyt joskus listan, jolla olen pelaannut jo jonkin verran ja etsinyt aina parannuksia.
Tässä se olisi:

TZEENTCH MORTAL/DAEMON HORDE

Heroes

Exalted champion of Tzeentch: 249pts
-mark of T +70pts
-shield +2pts
-disc +45pts
-golden eye of tzeentch +30pts

exalted champion of Tzeentch: 211pts
-mark +70pts
-steed +16pts
-enchanted shield +10pts
-spell familiar +15pts

exalted champion of Tzeentch: 238pts

-mark +70pts
-shield +2pts
Sword of Might +20pts
-steed +16pts
-armor of damnation +30pts

Sorcerer of chaos: 170pts
-X-tra lvl +35pts
-2xScrolls +50pts

Character Total: 868pts

Core

Chariot of Tzeentch: 140pts

4x Knights of Tzeentch: 202pts
-full cmd +50pts
-mark +20 pts

-full cmd +50pts
-mark +20 pts

-full cmd +50pts
-mark +20 pts

Core Total: 746pts

Special

4x Screamers: 132pts

7xFuries of chaos 105pts

Rare

2x Spawn of Chaos: 120pts

Power: 14 dice
Dispel: 7 +2 Scroll

Army Total:1977 Points

Tämä lista toimi ainakin tänään Hellfejä vastaan erinomaissti. Massacroin ja itseltä tuhoutui vain yksi Knighti yksikkö ja screamerit

Listassa ei ole periaatesyystä Lordia, eikä tule olemaan.

Ajattelin, että jos ottaisin Spawnit kokonaan pois ja laittaisin Knightit yhtä isompaan yksikköön.
Kommenttia, kommenttia!

Edit: Spawneilta markit pois ja Exalle Sword of Might.
Viimeksi muokannut Höpöttiuhka, Ma 24.07.2006 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Remington

DW

Viesti Kirjoittaja Remington »

Biting blade? Itse ottaisin greatwepan tai Scimitar of Skultarin.
Ihan kait ok Tzeentch-lista. Mikäli vain horde/demoni-army niin ei nokan koputtamista.
Lordia et tarvitse.
En itse laittaisi isompaan tiimiin vain pitäisin niin kuin ne nyt ovat.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Höpöttiuhka

Tiedän, että Biting bladea sanotaan aika kämäseksi miekaksi, mutta kyllä se toimii. En viitsi laittaa Great weaponia, koska silloin se ei saa kilvesta armorsavea ja se tippuu helpommin. onhan se edelleen maagi. Scimitar of skultar maksaa pikkusen liikaa ja silloin menee pisteet yli, enkä tiedä mitä tiputtaisi pois
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Höpöttiuhka kirjoitti:Tiedän, että Biting bladea sanotaan aika kämäseksi miekaksi, mutta kyllä se toimii. En viitsi laittaa Great weaponia, koska silloin se ei saa kilvesta armorsavea ja se tippuu helpommin. onhan se edelleen maagi. Scimitar of skultar maksaa pikkusen liikaa ja silloin menee pisteet yli, enkä tiedä mitä tiputtaisi pois
Pistä edes sword of might. Pisteet vaikka spawnien merkeiltä, ei firewyrmillä tee mitään.
The small boys have come to see me hang
Höpöttiuhka

Tohtori-SyFilis kirjoitti:
Höpöttiuhka kirjoitti:Tiedän, että Biting bladea sanotaan aika kämäseksi miekaksi, mutta kyllä se toimii. En viitsi laittaa Great weaponia, koska silloin se ei saa kilvesta armorsavea ja se tippuu helpommin. onhan se edelleen maagi. Scimitar of skultar maksaa pikkusen liikaa ja silloin menee pisteet yli, enkä tiedä mitä tiputtaisi pois
Pistä edes sword of might. Pisteet vaikka spawnien merkeiltä, ei firewyrmillä tee mitään.
Kyllä, näin teen.
katanakani

Viesti Kirjoittaja katanakani »

no kun noita pisteitä jäi niin sorsa hevoselle. kun ei ole piiloyksikköä se ei haittaa ja se saattaa päästä jotain metsästäjiä karkuun eikä lisäsave tee pahaa
Höpöttiuhka

katanakani kirjoitti:no kun noita pisteitä jäi niin sorsa hevoselle. kun ei ole piiloyksikköä se ei haittaa ja se saattaa päästä jotain metsästäjiä karkuun eikä lisäsave tee pahaa
Enpä tiedä. Käytän sillä aina Shadowia, eli sillä on aina se lentoloitsu. Pääsee kyllä pakoon melkein mitä vain, enkä ole sitä kyllä päästämässä lähitaisteluun, ja yleensä olen piilossa jossain mäen takana, eli ampumisestakaan ei ole pelkoa kamalasti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”