Eldarit vai Iron Warriorit?
Eldarit vai Iron Warriorit?
Elikä tässä nyt mietin seuraavan armeijan alottamista ja oon aika lailla kahen vaiheilla. Elikä siis kysymys kuuluu Eldarit vai IW ja miks? Ite kyllä tykkään molemmista armeijoista, mutta en osaa päättää kumman alotan ensin. Ja näillä armeijoilla on kyllä tarkotus sitten mennä turnauksiinkin eikä pelata pelkästään kaveri pelejä...
Eldarit: Saa melko monipuolisia listoja. Hyvät aseet ja nopeita jalkaväki yksiköitä. Ei kovin kestäviä. Näihin sopii monet väriteematkin.
IW:PALJON tulivoimaa. Kaaosta joille saa basiliskin ja vielä buustatun demoniprinssinkin. Kova armeija. Ehkä vähiten klosettava kaaos-armeija. Maalataan (tietty IW teemaan)
IW:PALJON tulivoimaa. Kaaosta joille saa basiliskin ja vielä buustatun demoniprinssinkin. Kova armeija. Ehkä vähiten klosettava kaaos-armeija. Maalataan (tietty IW teemaan)
Joo, kyllähän se IW on kova armeija (kuten tänään näit). Armeijan se on kuitenkin sangen yksipuolinen pelattavana, mutta tehoja kyllä löytyy.
Eldareista taas veikkaisin että saa kaikenlaista mageeta viritystä, kunhan uusi Codexi tulee tässä piakkoin. Uudet figutkin vaikuttaa siisteiltä.
Eldareista taas veikkaisin että saa kaikenlaista mageeta viritystä, kunhan uusi Codexi tulee tässä piakkoin. Uudet figutkin vaikuttaa siisteiltä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Kaaoskodeksista löytyy kyllä PALJON muutakin erittäin kivaa..Harryboy kirjoitti:Joo no pitää varmaan ostaa ensin molempien codexit ja kattoo kumman armeijan haluun alottaa ensin, kun ei kukaan tunnu pystyvän sanomaan kumpi pitäis alottaa (ehkä ensin, jos rahat riittää molempiin)
Tosin niin löytyy eldarkirjastakin kaikenlaista, mutta ei ehkä ihan samalla mittakaavalla.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- figunarkki
Oliskin. Molemmat ovat kyllä törkeän kovia oikean pelaajan käsissä, mutta kyllä se eldar vie voiton oikeastaan... Lähinnä liikkuvuuden ja seer councilin takia.figunarkki kirjoitti:Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Seer Counsil toimii vain Ultwhella ja vain sen takia että harva raahaa sen Fluffillisen GK listan kentälle.
Eldar vie voiton lähinnä sen takia että se pärjää muussakin kuin raa'assa ammunnassa. Ja jos pelaat eldareilla vastustajat eivät sylje päällesi ja saattavat pelata toistekkin kanssasi.
Eldar vie voiton lähinnä sen takia että se pärjää muussakin kuin raa'assa ammunnassa. Ja jos pelaat eldareilla vastustajat eivät sylje päällesi ja saattavat pelata toistekkin kanssasi.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Köh* Starcannon Köh*figunarkki kirjoitti:Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
-sortaja
-
Officer-Matti
- Yrittäisit Edes
*köh* uudistuksen jälkeen *köh* kaksi *köh* laakia*köh*.AUTS kirjoitti:Köh* Starcannon Köh*figunarkki kirjoitti:Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
IW voittaa ammunnassa kaikki jo muutenkin niin ei siitä kannata ruveta riitelemään. Niin no, on olemassa kaarti, mutta ei sekään kaikkeen pysty.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Jep, mutta itsehän sanoit että (mahdollisesti) "pahimmassa" tapauksessa eltsut saavat 47 laakia uudistuste jälkeen. Mutta kyllä se tehoa vie. JA IW voittaa kyllä ampumis kisanYrittäisit Edes kirjoitti:*köh* uudistuksen jälkeen *köh* kaksi *köh* laakia*köh*.AUTS kirjoitti:Köh* Starcannon Köh*figunarkki kirjoitti:Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
IW voittaa ammunnassa kaikki jo muutenkin niin ei siitä kannata ruveta riitelemään. Niin no, on olemassa kaarti, mutta ei sekään kaikkeen pysty.
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
-sortaja
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Ei pidä nyt alkamaan vinettämään jonkun IW;n (tai minkään muukaan armeijan) ylivoimasuudesta. "If it bleeds, you can kill it" kuten laulussakin sanotaan.
40k on nyt vähitellyt alkanut vaivaamaan kivi-saksi-paperi-syndrooma (mikä on hyvä asia). Eli oikeilla varusteilla ja valinnoilla voi voittaa minkä tahansa, mutta samalla nämä varusteet ja valinnat tekevät sinusta herkemmän jotain toista vastaan.
Tietenkin on armeijoita joilla on vaikeampi voittaa kuin toisella mutta millään se ei ole mahdotonta (ainoastaan tilastollisesti hyvin epätodenkoistä).
Aloittelijalla suosittelen IW mielummin kuin eldareita.
40k on nyt vähitellyt alkanut vaivaamaan kivi-saksi-paperi-syndrooma (mikä on hyvä asia). Eli oikeilla varusteilla ja valinnoilla voi voittaa minkä tahansa, mutta samalla nämä varusteet ja valinnat tekevät sinusta herkemmän jotain toista vastaan.
Tietenkin on armeijoita joilla on vaikeampi voittaa kuin toisella mutta millään se ei ole mahdotonta (ainoastaan tilastollisesti hyvin epätodenkoistä).
Aloittelijalla suosittelen IW mielummin kuin eldareita.
- Lihamestari
Itse pelasin tässä kaksi peliä peräkkäin, toisessa IW ja toisessa Ulthwé. Iw oli tylsähkö, Ordnancet räiskivät kuolemaa ja jalkaväki tappoi ne ketkä jäljelle jäivät. Eldariella joutui oikeasti liikkumaankin.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- figunarkki
- Lihamestari
Onpas.figunarkki kirjoitti:Sarjassamme pieni ote figunarkin märistä unista. Voittamisessa ei ole mitään tylsää.Lihamestari kirjoitti:Ordnancet räiskivät kuolemaa ja jalkaväki tappoi ne ketkä jäljelle jäivät.
"No niin, mie heittelen kasan noppia ja sinä saat poistella vigut pois pöydältä sitä mukaa. Tätä jatkuu koko pelin ajan. Jippiiii."
Voittamisessa ei ole mitään pahaa, mutta täytyy sen eteen tehdäkin jotain. Tosin, jos pelitaidot eivät muuhun kuin paikallaan istumiseen riitä niin sitten.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?