"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldarit vai Iron Warriorit?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Harryboy

Eldarit vai Iron Warriorit?

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

Elikä tässä nyt mietin seuraavan armeijan alottamista ja oon aika lailla kahen vaiheilla. Elikä siis kysymys kuuluu Eldarit vai IW ja miks? Ite kyllä tykkään molemmista armeijoista, mutta en osaa päättää kumman alotan ensin. Ja näillä armeijoilla on kyllä tarkotus sitten mennä turnauksiinkin eikä pelata pelkästään kaveri pelejä...
Lancer-91

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

Eldarit: Saa melko monipuolisia listoja. Hyvät aseet ja nopeita jalkaväki yksiköitä. Ei kovin kestäviä. Näihin sopii monet väriteematkin.

IW:PALJON tulivoimaa. Kaaosta joille saa basiliskin ja vielä buustatun demoniprinssinkin. Kova armeija. Ehkä vähiten klosettava kaaos-armeija. Maalataan (tietty IW teemaan)
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Joo, kyllähän se IW on kova armeija (kuten tänään näit). Armeijan se on kuitenkin sangen yksipuolinen pelattavana, mutta tehoja kyllä löytyy.

Eldareista taas veikkaisin että saa kaikenlaista mageeta viritystä, kunhan uusi Codexi tulee tässä piakkoin. Uudet figutkin vaikuttaa siisteiltä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Harryboy

Joo no pitää varmaan ostaa ensin molempien codexit ja kattoo kumman armeijan haluun alottaa ensin, kun ei kukaan tunnu pystyvän sanomaan kumpi pitäis alottaa (ehkä ensin, jos rahat riittää molempiin :D )
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Harryboy kirjoitti:Joo no pitää varmaan ostaa ensin molempien codexit ja kattoo kumman armeijan haluun alottaa ensin, kun ei kukaan tunnu pystyvän sanomaan kumpi pitäis alottaa (ehkä ensin, jos rahat riittää molempiin :D )
Kaaoskodeksista löytyy kyllä PALJON muutakin erittäin kivaa..
Tosin niin löytyy eldarkirjastakin kaikenlaista, mutta ei ehkä ihan samalla mittakaavalla.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Lancer-91

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

Unohdinpa sanoa että eldarit uudistetaan piakkoin
Harryboy

Joo no kyllä sekin on tiedossa ja sen takia armeijan aloitus taitaa siirtyä vasta lokakuulle, koska sillon pystyn ehkä jopa sanomaan kumman aloitan ensin
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

figunarkki kirjoitti:Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
Oliskin. Molemmat ovat kyllä törkeän kovia oikean pelaajan käsissä, mutta kyllä se eldar vie voiton oikeastaan... Lähinnä liikkuvuuden ja seer councilin takia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Seer Counsil toimii vain Ultwhella ja vain sen takia että harva raahaa sen Fluffillisen GK listan kentälle.

Eldar vie voiton lähinnä sen takia että se pärjää muussakin kuin raa'assa ammunnassa. Ja jos pelaat eldareilla vastustajat eivät sylje päällesi ja saattavat pelata toistekkin kanssasi.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

figunarkki kirjoitti:Eldarit ovat ihan cool fiilistelyarmeija, mutta IW on käytännössä aivan ylivoimainen. Ne ovat parempia kaikessa.
Köh* Starcannon Köh* ;)
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Officer-Matti

Viesti Kirjoittaja Officer-Matti »

*köh*9 oblia ja 4 heavy supportia *köh*
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

AUTS kirjoitti:
Köh* Starcannon Köh* ;)
*köh* uudistuksen jälkeen *köh* kaksi *köh* laakia*köh*.
IW voittaa ammunnassa kaikki jo muutenkin niin ei siitä kannata ruveta riitelemään. Niin no, on olemassa kaarti, mutta ei sekään kaikkeen pysty.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

Yrittäisit Edes kirjoitti:
AUTS kirjoitti:
Köh* Starcannon Köh* ;)
*köh* uudistuksen jälkeen *köh* kaksi *köh* laakia*köh*.
IW voittaa ammunnassa kaikki jo muutenkin niin ei siitä kannata ruveta riitelemään. Niin no, on olemassa kaarti, mutta ei sekään kaikkeen pysty.
Jep, mutta itsehän sanoit että (mahdollisesti) "pahimmassa" tapauksessa eltsut saavat 47 laakia uudistuste jälkeen. Mutta kyllä se tehoa vie. JA IW voittaa kyllä ampumis kisan :)
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

IW vaan pyyhkii kaikilla persettä. Täysin ylivoimainen, niillä on se 4 heavy supportiakin!!! Ja saa obleja!!!!!!! Ei niitä voi voittaa!!!!!!!!!
wanhan liiton örkki pomo
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Ei pidä nyt alkamaan vinettämään jonkun IW;n (tai minkään muukaan armeijan) ylivoimasuudesta. "If it bleeds, you can kill it" kuten laulussakin sanotaan.
40k on nyt vähitellyt alkanut vaivaamaan kivi-saksi-paperi-syndrooma (mikä on hyvä asia). Eli oikeilla varusteilla ja valinnoilla voi voittaa minkä tahansa, mutta samalla nämä varusteet ja valinnat tekevät sinusta herkemmän jotain toista vastaan.

Tietenkin on armeijoita joilla on vaikeampi voittaa kuin toisella mutta millään se ei ole mahdotonta (ainoastaan tilastollisesti hyvin epätodenkoistä).

Aloittelijalla suosittelen IW mielummin kuin eldareita.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Itse pelasin tässä kaksi peliä peräkkäin, toisessa IW ja toisessa Ulthwé. Iw oli tylsähkö, Ordnancet räiskivät kuolemaa ja jalkaväki tappoi ne ketkä jäljelle jäivät. Eldariella joutui oikeasti liikkumaankin.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Senlui

Viesti Kirjoittaja Senlui »

Ihan uteliasiuudesta: Olitko rahapulassa kun myit minulle ellejäsi pois?
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Lihamestari kirjoitti:Ordnancet räiskivät kuolemaa ja jalkaväki tappoi ne ketkä jäljelle jäivät.
Sarjassamme pieni ote figunarkin märistä unista. Voittamisessa ei ole mitään tylsää.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

figunarkki kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:Ordnancet räiskivät kuolemaa ja jalkaväki tappoi ne ketkä jäljelle jäivät.
Sarjassamme pieni ote figunarkin märistä unista. Voittamisessa ei ole mitään tylsää.
Onpas.

"No niin, mie heittelen kasan noppia ja sinä saat poistella vigut pois pöydältä sitä mukaa. Tätä jatkuu koko pelin ajan. Jippiiii."

Voittamisessa ei ole mitään pahaa, mutta täytyy sen eteen tehdäkin jotain. Tosin, jos pelitaidot eivät muuhun kuin paikallaan istumiseen riitä niin sitten.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Perusteet”