"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

New fags

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Guzlob
Viesti:

New fags

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Osa manoliton q&a -sessioista on näköjään päätynyt englanniksi asti.

marines
bugs
mecha
it is apparent the intent has been revealed
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Nojoo... Tyranideilla muut kelpaa, paitsi tuo Tyranidien Instant Death ja Synapse.

Kas kun jos sitä tulkitaan noin, niin se tarkoittaa sitä että Necroneiden vastaavalla tavalla kirjoitettu "We'll Be Back" ei toimi S8 aseita vastaan (kun T = 4) mutta TOIMII S9 ja 10 aseita vastaan!

Se myös samalla laskee Zoanien käytettävyyttä merkittävästi... Mikä toisaalta voi olla ok, ne olivatkin kenties liian hyviä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Suljen tämän, koska linkit eivät toimi. Linkkien takaa löytyi jotain aiemmin tänään, mutta tämä ei ollut vissiin tarkoituksellista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Minulla toimii ainakin toi Marine FAQ, muttei muut. Yritän ottaa selvää olivatko nämä "laillisia" FAQeja vaiko vain drafteja.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Koska yhteenkään ei ole linkkiä GW:n sivuilla, näitä ei liene tarkoitettu (vielä?) yleiseen jakoon.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Säännöt”