Tässä on siis suunnittelemani kahdentonnin petolista:
General:
Beastlord Drograt...159
-AoD, crown of horns, gw
Heroes:
Bray shaman...186
-lvl 2, power familiar, slaanesh, braystaff
Bray shaman...186
-lvl 2, 2x Dispel scroll, slaanesh, braystaff
Bray shaman...155
-lvl 2, staff of darkoth, slaanesh
Core:
Beast herd...118
-8-8, full command
Beast herd...118
-8-8, full command
Tuskgor chariot...85
Tuskgor chariot...85
Special:
5x Khorne knights...227
-full command
5x Undivided chosen knights...300
-full command
Rare:
1x Spawn of slaanesh...75
Shaggoth...306
-gw, la
=2000
Risuja ja ruusuja kiitos!
Beastit 2k
Beastit 2k
Viimeksi muokannut Grollix, La 29.07.2006 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
listasi
Minusta tarvitset jotain nopeaa ja halpaa metsästämään vihun sotakoneet ennenkuin ne ampuvat ritarit ja shaggotin paloiksi. Furyt tai ambush -herdi olisikin siis hyvä lisä.
Pisteet tähän saat muuttamalla valitut Khornen ritareiksi ja ottamalla molemmilta yksiköiltä champan pois.
Kaksi shamaaniasi muuten tarvitsisivat bray staffit käteen.
Pisteet tähän saat muuttamalla valitut Khornen ritareiksi ja ottamalla molemmilta yksiköiltä champan pois.
Kaksi shamaaniasi muuten tarvitsisivat bray staffit käteen.
Itse järkkäilisin nuo ritari ryhmät vähän erilailla. Tee khornesta slaneesheja jotta lista olisi laillinen, ja tee niistä valittuja. Toinen ryhmä olisi siis vaan perus MoCu knighteja lähinnä tukiyksikkönä.
Shaggotista luopuisin hyvällä. Tilalle vielä pari ambush herdiä lisää, ja jotain speciaaliin (furieseja, slanneeshi demoneja, cenrigoreja, minoja?).
Itse kannatan ainakin pientä furies ryhmää hoitelemaan sotakoneita ja maageja.
Shaggotista luopuisin hyvällä. Tilalle vielä pari ambush herdiä lisää, ja jotain speciaaliin (furieseja, slanneeshi demoneja, cenrigoreja, minoja?).
Itse kannatan ainakin pientä furies ryhmää hoitelemaan sotakoneita ja maageja.
"Chaos is the only true answer"