Pärjääkö nykyään enää yhdellä rullakuskilla?
- Pannukakku
IMO 1 kuski riittää hyvin (ja vielä paremmin 7. edikassa). Hevimagiaa vastaan ainoastaan yhden kuskin kanssa saattaa tietysti tulla ongelmia, mutta jos et tarkalleen tiedä mitä vastassa on niin 2 kuskia on IMO overkillia. Oikein käytettynä 2 scrollia riittää yleensä kuitenkin dispellaamaan ne kriittiset taiat, niitä pitää vaan opetella käyttämään oikein. Antaa niiden random magic missilien tulla läpi ja säästää ne scrollit sitten siihen kylkeen tanssivaan zombiblokkiin...
- hc_andersen
Riippuupi kovasti kenellä / minkälaisella listalla pelaa.
Skavenmassa, örkkihorde, epäkuolleet, kaaos ja muut sitkeät tahi runsaslukuiset voivat helposti karistella päältään parit iskuloitsut, mutta haltiat, useat ihmisarmeijat, haltiat ja haltiat tuskin raskivat menettää montaa joukkoaan loitsuille. Ampuva lista tahtoo käyttää kaiken ampumavoimansa loppuun saakka, fast cav -armeija kuolee jos loitsuja menee läpi, jne.
Skaveneillani olen pärjäillyt 4 nopalla ja 2 scrollilla kivasti, mutta viimeisin listan inkarnaatio juhli kolmella scrollilla, ja mukavaa kyllä oli.
Skavenmassa, örkkihorde, epäkuolleet, kaaos ja muut sitkeät tahi runsaslukuiset voivat helposti karistella päältään parit iskuloitsut, mutta haltiat, useat ihmisarmeijat, haltiat ja haltiat tuskin raskivat menettää montaa joukkoaan loitsuille. Ampuva lista tahtoo käyttää kaiken ampumavoimansa loppuun saakka, fast cav -armeija kuolee jos loitsuja menee läpi, jne.
Skaveneillani olen pärjäillyt 4 nopalla ja 2 scrollilla kivasti, mutta viimeisin listan inkarnaatio juhli kolmella scrollilla, ja mukavaa kyllä oli.
Jos lähtee kaksi velhoa ottamaan on jo melkein sama antaa näille toiset magialevelit ja samalla panostaa hieman hyökkäävään taikuuteen. Mielestäni 220+ (tai mitä ne kaksi rullakuskia nyt maksaakaan) pistettä pelkästä puolustuksesta on liioittelua kun 70 lisäpisteellä saisi jo jonkinlaista tulivoimaakin.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Niinno, eihän niitä pakko ole käyttääNiTRONE kirjoitti:Kyllä yhdellä kuskilla pärjää. Itse en käyttänyt Kuopion turnauksen viiden pelin aikana yhtään 3 kääröstäni.
Tulevaa edikkaa varten ainakin kaksi kuskia.
Ojentajalihaksen kramppi saa rystysen ja nenun kohtaamaan huomattavalla voimalla. - Huru-Ukko
2 rullakuskia on mielestäni aivan liikaa. Tämä siis welffi pelaajan näkökulmasta. Suurimmalla osilla armeijoita ei ole kuin yksi kova taika joka on pysäytettävä hinnalla millä hyvänsä, esim. vampyyreillä tanssi, helffeillä ja liskoilla komeetat, slaaneshilla pervoliikutus jne. Näihin kun säästää scrollinsa ja käyttää kolmesta nopastaan mahdolliseen boundiin yhtä, ja kokeilee kahdella jäljelle jäävällä nopalla saada vastustajalta esim. second signin/fireballin tai muun kahdella nopalla heitettävän loitsun dispellata niin hyvin pitäis pärjätä. Itse olen käyttänyt welffeillä pelatessani joko 1 caddya kahdella rullalla/ isoa ja pikku maagia 0 rullalla tai jättänyt kaikki velhot kotiin ja ottanut lohikäärmeen. Ainoa armeija joka on taikomisellaan tuottanut ongelmia on Tomb Kingit sillä niitä vastaan ei voi luottaa miscasteihin ja käytännössä saa vain yhden kriittisen taikomisvuoron pysäytettyä osittain.
- The Captain
- Valvoja
No, onhan siinä listassa vain puolet loitsuja, joilla voi voittaa koko pelin, ja hero-targetingin myötä se magic missilekin muuttuu potentiaalisesti kovemmaksi. Ja kyljestä ja perästä yllätetty Keeper of secrets unbreakablena ei ole vastustajan kannalta kiva sekään.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ai slaaneshilla vain yksi mikä pitää pysäyttää...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.