"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaksi squadia samaan tankkiin

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
chrome

kaksi squadia samaan tankkiin

Viesti Kirjoittaja chrome »

Eli jos mulla on kaksi 5 miehen power armor squadii niin saako ne embarkata samaan landikseen?

eikö jossain lukenut että jos ottaa ryhmälle rhinon niin se saa kuljettaa vaan ja ainoastaan sitä ryhmää? älytön sääntö :(

No meiän Command squad on tuolla raunioissa kun niiden rhino mmuttiin ja minä tuon tactical squadin rhino voisin ne hakee turvaan mut kun mä en saa sillä se on sodan säännöissä kielletty
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kanta squadia ei voi laittaa samaan tankiin. Vain squadin+siihen liittyneet IC:t, jos tankissa on tilaa.
Phil Kelly says "No!"
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tässä herää kysymys et jos on IGn command squad ja eiks siihen kuulu heavy weapons squadit. Niin eiks ne voi mennä kaikki yhessä Chimeraan? :|
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

IG:n codexin (s.12) mukaan pystyy ottaa sen weaponin joka on command ryhmässä.

Sen sijaan ne ryhmät jotka deployataan erikseen ja jotka koostuvat vain heavy weaponeista ei voi pistää. (esim. mortar squad)
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

okei...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”