Joo eli ajattelin vihdoinkin aloittaa tämänkin toopeilun, eli haluaisin aloittaa tau:ta tai ig:tä. Mietin, kun edition näyttää olevan juuri vaihtumassa, että viitsiikö noita ig:itä enää aloittaa? Kenelläkään tietoa milloin tulee uudet?
Myös tau:ta olisi hauska aloittaa, juuri hienojen modellejen ja uuden codexin varjolla. Haluaisin tietää armeijoista jotain, molemmat ovat ilmeisesti aika ampumis painotteisia?
Tau vs. IG.
Juurikin niin, Taulla on varmaankin IMO pelin paras normi sotilaan ase.
ja IG jyrää massalla ja tulivoimalla eteenpäin.
Kumpikin armeija on ampumis painotteinen ja aikas heikkoja lähiksessä.
ja IG jyrää massalla ja tulivoimalla eteenpäin.
Kumpikin armeija on ampumis painotteinen ja aikas heikkoja lähiksessä.
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
-sortaja
IG:n uudistumisesta ei ole kovin kauan, joten niilläkin voit aivan huoletta aloittaa. Niiden listatkin pysyvät aika samanlaisina figujen osalta, että ei tarvitse siitäkään huolehtia.
Molemmat armeijat luottavat ampumiseen, suurimmat erot ovat massa (IG) vs. liikkuvuus (Tau).
Hyvä keino valita armeija on valita ihan puhtaasti taustatarinan ja figujen ulkonäön perusteella. Pelitehokkuutta ehtii parannella sitten kun alkaa oppimaan itse pelistä enemmän.
Molemmat armeijat luottavat ampumiseen, suurimmat erot ovat massa (IG) vs. liikkuvuus (Tau).
Hyvä keino valita armeija on valita ihan puhtaasti taustatarinan ja figujen ulkonäön perusteella. Pelitehokkuutta ehtii parannella sitten kun alkaa oppimaan itse pelistä enemmän.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."