1. Mitä suosittelisitte aloittelijalle HQ valinnaksi?
2. Montako Space Marine Infantry Transfer Sheettiä tulee space marine tactical squad lootassa?
Kiitos!
Pari marsu kysymystä...
Pari marsu kysymystä...
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas
- The Captain
- Valvoja
Re: Pari marsu kysymystä...
Commander (master) on helppo HQ-valinta, joka hyödyttää koko armeijaa. Chaplain tai librarian, jos suosit hyökkäävämpää taktiikkaa, koska molemmat ovat hiukan commanderia pätevämpiä lähiksessä.
Kaksi transfer sheettiä sain oman (uusimman) taktisen ryhmäni mukana.
Kaksi transfer sheettiä sain oman (uusimman) taktisen ryhmäni mukana.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hyvä juttu, riittä siirtokuvia koko ryhmälle.The Captain kirjoitti:Kaksi transfer sheettiä sain oman (uusimman) taktisen ryhmäni mukana.
Commanderia taikka chaplainia olin itse aluksi ajatellut armeijani johtoon.
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas
- The Captain
- Valvoja
Jos meinaavat loppua, niin laita YV:tä. Minulla on varmaan ainakin kymmenen ylimääräistä transfer sheettiä jalkamiehille ja ajoneuvoille. Itse en niitä kumminkaan käytä.Ashtafash kirjoitti:Hyvä juttu, riittä siirtokuvia koko ryhmälle. :DThe Captain kirjoitti:Kaksi transfer sheettiä sain oman (uusimman) taktisen ryhmäni mukana.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Terminator boksissa, Black Templar spure boksissa, Assault marine boksissa,Commander boksissa, Command Squad boksissa ja (tietääkseni) Space wolffien kaikissa squad bokseissa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"