Tiamat kirjoitti:Vielä vähän himotti myös nuo Iron Warriorit koska ne olisivat saaneet omia panssarihaupitseja mutta tosi tylsän näköisiä.
Itse olen pelannut Iron Warrioreilla jo yli 4 vuotta, ja tullut siihen tulokseen, että fluffikkaita, ja pelitehokkaita. Oikeastaan omat listani ovat olleet ns. "pelimiehen IW"- listoja, mutta "oikea"- IW, missä on Basilisk, Vindicator, 2 Defileriä, ja 3 kahden ukon squadia obliteraattoreita, on pelikentällä todella tehokas.
- Mielenkiintoiset yksiköt
No juu, saavat vähän eksoottisempiakin, kuten Basilisk ja Vindicator. Saavat myöskin 4 Heavy Support- valintaa normaaleissa skenaarioissa.
- Vahva ja näkyvä teema
Mitä muuta kaipaat, kuin metallin- ja ruudinkatkua aamutuimaan! Ruosteista peltiä ja isoja pyssyjä. Aah, minä tykkään.
- Hauska maalata
Legioona suosii helppoa ja yksinkertaista, mutta hyvältä näyttävää väriteemaa- musta pohjamaali, päälle drybrush Boltgun metal, sitten ruostetta sinne tänne ja keltamusta- raitoja.
- Värikäs / räikeä / erottuva
No, ainakin varoitusraidoiltaan erottuva, jos ei muuten...
- Hyvä fluffli
IW:t ovat täysin ampuvaa sorttia. Näiden tulivoima on massiivista. IW:t ovat verrattomia korjaamaan asioita, ja saavat servo armeja armouryyn.
- Asenne
Jos jossain, niin näissä sitä on. Ammutaan vihollisesta viimeisetkin mehut pihalle. Mihinkään muuhun ei luoteta kuin aseisiin ja tulivoimaan!
- Ei nyt ihan crappein peliteho
Näillä on mainitsemassani "oikeassa"- IW- listassa jopa todella hyvä peliteho.