Epic:A Turnaus ?
Epic:A Turnaus ?
Tuli tuossa ropeconin jälkimainingeissa esille uuden turnauksen halua. Joten tehdäänpä hieman kartoitusta.
Onko halua saada turnaus pystyyn lokakuun puoleen väliin (tai jotain sinne päin)? Pitäisikö sen olla kuten viimeksi (eli sunnuntai luolalla) vai haluaako ihmiset 2pv jos saisi vaikka mannerheim salin tai smökin tms varattua?
Onko halua saada turnaus pystyyn lokakuun puoleen väliin (tai jotain sinne päin)? Pitäisikö sen olla kuten viimeksi (eli sunnuntai luolalla) vai haluaako ihmiset 2pv jos saisi vaikka mannerheim salin tai smökin tms varattua?
Re: Epic:A Turnaus ?
kaksi päivää ja vähintään EDITH:neljä kierrosta.Hena kirjoitti:Tuli tuossa ropeconin jälkimainingeissa esille uuden turnauksen halua. Joten tehdäänpä hieman kartoitusta.
ja tottahan toki olen siis mukana.
-aNt-
Viimeksi muokannut MinerMe, Ke 16.08.2006 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Kolme kierrosta päivässä on ollut vähän liian nopea tahti -- siinä ei oikein ehdi pelata pelejä ratkaisuun asti. Kahden päivän turnaukseen on korkeampi kynnys osallistua, mutta jos peleille on enemmän aikaa, niin touhu on siinä mielessä mielekkäämpää.
Kaksipäiväinen turnaus olisi siis ok. Molempina päivinä lähtökohtaisesti kaksi peliä.
Toinen ratkaisu olisi yhden pitkän päivän turnaus: klo 10-22 ehtisi pelata 3x3,5 h.
Kaksipäiväinen turnaus olisi siis ok. Molempina päivinä lähtökohtaisesti kaksi peliä.
Toinen ratkaisu olisi yhden pitkän päivän turnaus: klo 10-22 ehtisi pelata 3x3,5 h.
- Nicodemus von Traube
Jos aivan ideaalitapausta minulle haluaisi rakennella niin minä ottaisin kaksipäiväisen ja päivät peräkkäisille viikoille. Eli tyyliin nyt sunnuntaina yksi pelipäivä ja kahden viikon päästä seuraava. Koska koko viikonlopun mittainen turnaus imisi, no koko viikonlopun. Ellei kyseessä ole ropecon...
Mutta jos kaksipäiväinen ja päivät peräkkäisinä niin sitten se kaksi plus kaksi peliä. Tai vaikka kaksi plus yksi tai yksi plus kaksi. Kolme plus kaksi ei ratkaisisi sitä todellista ongelmaa eli sitä että kolme peliä päivässä on liikaa. Eli minua ei missään tapauksessa saisi kaksipäiväiseen turnaukseen jossa olisi kolme peliä kumpanakaan päivänä.
Mutta jos kaksipäiväinen ja päivät peräkkäisinä niin sitten se kaksi plus kaksi peliä. Tai vaikka kaksi plus yksi tai yksi plus kaksi. Kolme plus kaksi ei ratkaisisi sitä todellista ongelmaa eli sitä että kolme peliä päivässä on liikaa. Eli minua ei missään tapauksessa saisi kaksipäiväiseen turnaukseen jossa olisi kolme peliä kumpanakaan päivänä.
15mm for teh win
Toisaalta tuo olisi inhottavaa niille jotka asuvat kauempana. Ei minua esmes huvita kahtena viikonloppuna peräkkäin ajella turnaukseen. Varsinkin jos pelien määrä päivässä on vain 2.Nicodemus von Traube kirjoitti:Jos aivan ideaalitapausta minulle haluaisi rakennella niin minä ottaisin kaksipäiväisen ja päivät peräkkäisille viikoille. Eli tyyliin nyt sunnuntaina yksi pelipäivä ja kahden viikon päästä seuraava. Koska koko viikonlopun mittainen turnaus imisi, no koko viikonlopun. Ellei kyseessä ole ropecon...
Noh tässä tapauksessa ei vaikuta kun en ole tuolloin suomessa(pirskatti!) mutta sivuhuomautuksena vain.
Onnea turnauksen järjestelyyn vaan. Hena pistää sitten kuuluisia raporttejansa vaan peleistänsä turnauksen jälkeen
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Yritäs nyt niitä omiakin figuja hankkia! Mäkin haluan pelata Kaartia!Trekkeri kirjoitti:Toki minäkin voin turnaukseen tulla, olettaen tietenkin että Gheltä liikenee jonkin sortin armeija käyttöön
Edellinen oli oikein mukava tutustumisen kannalta, eli jos samassa hengessä taas pelitellään niin hieno homma.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
2 päivää 4-6 peliä. Yhdessä viikonlopussa, kuulostaa aika buenolta. Miulla on muutama kaaosmariini maaleissakin, pitää vain väsätä/ostaa titaanit. (Mielellään siis muutaman kuukauden varoitusajalla tai lainaan taas paljon tavaraa. Tällä kertaa tosin jonkun toimivan listan. Viimeksi evotin kädettömällä listalla.
)
Multa voi lainata kanssa marineita. Joten se ei liene ongelma.Trekkeri kirjoitti:Toki minäkin voin turnaukseen tulla, olettaen tietenkin että Gheltä liikenee jonkin sortin armeija käyttöön
Edellinen oli oikein mukava tutustumisen kannalta, eli jos samassa hengessä taas pelitellään niin hieno homma.
Ainiin. Nyt kun mielivaltaisesti itse pidän taas turnausta, tuon mukaan niput muutoksia marineihin
1) Cost changes (+/-25 points)
- Vindicator det, 275 (-25)
- Predator det, 275 (-25)
- Land Raider det 375 (-25)
- Terminator det 350 (+25)
- Landing Craft 375 (+25)
2) Speed upgrades (+5cm)
- Vindicator, 25cm
- Attack Bike, 35cm
3) FF upgrades (1 better)
- Land Raiders, FF4+
- Predator Destructor, FF4+
4) Armours get Hunters
- Vindicator det, hunter upgrade allowed
- Predator det, hunter upgrade allowed
- Land Raider det, hunter upgrade allowed
5) "And They Shall Know No Fear"
- Number of BMs is halved when counting modifiers for resolution (round down)
- Leaders remove 2BMs instead of 1
Viimeksi muokannut Hena, To 17.08.2006 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
hotsauceteddy
Enpä tiedä missä korvessa halikko sijaitsee, mutta jos on tilaisuus niin Hesan GW:stä voi tilata käteisellä. Samaten Fantsusta.Lloyba kirjoitti:hmm, tuo voisi kiinnostaakin, ainoa ongelma että mistä armeija, kun noiden epic-figujen hankkiminen ilman luottokorttia on hieman hankalaa....laina-armeijalla en taas haluaisi pelata, kyllä nyt pitäis ihan ihkaomilla speed freekeillä tulla häviämään
Mitäs tuo tarkoittaa? Assaultissa voiton jälkeen marinien kärsimät BM:t puolitetaan?Hena kirjoitti:5) "And They Shall Know No Fear"
- Number of BMs in assault resolution is halved (round down)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Assault resoluutiossa se jolla en enemmän BMiä saa -1. Tuossa marineiden BM:t puolitetaan. Ja jos on 1BM marineilla, niin puolitettuna se on 0.5 eli 0. Mikä antaa +1.tneva82 kirjoitti:Mitäs tuo tarkoittaa? Assaultissa voiton jälkeen marinien kärsimät BM:t puolitetaan?Hena kirjoitti:5) "And They Shall Know No Fear"
- Number of BMs in assault resolution is halved (round down)
Korjasin vähän kieliasua.
Mä äänestän yksipäiväisen puolesta ( perheellinen Riihimäkeläinen).
Lahden fanatic on siinä lähiaikoina. Ja se on kaksipäiväinen.-> Eli en taida jaksaa ihan heti toista kaksipäiväistä turnausta.
Uusi fabula vie tällä kertaa voiton.
Hauska lista muutoksia Marineille.
Minkälaista vastaavaa listaa olet kaavaillut tyranideille? ;-)
: P
Lahden fanatic on siinä lähiaikoina. Ja se on kaksipäiväinen.-> Eli en taida jaksaa ihan heti toista kaksipäiväistä turnausta.
Uusi fabula vie tällä kertaa voiton.
Hauska lista muutoksia Marineille.
Minkälaista vastaavaa listaa olet kaavaillut tyranideille? ;-)
: P
Et saa! 3000 pisteen läpi pelaamisessakin menee aivan minimissään 3h eli 4000 on täysin naurettava ajatus.Ghe'dahlg kirjoitti:Vaadimme 4000 pisteen turnausta!
Edit: Jos ei tapahdu jotain odottamatonta eli olen larppaamassa tai vastaavaa, osallistun ja tuon alati kasvavan maastoläjän.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.