"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DHta IGlle mahdollista?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Mariini man

DHta IGlle mahdollista?

Viesti Kirjoittaja Mariini man »

Olen aloittanut tässä vähän aikaa sitten IG keräämisen (mariinit kyllästyttivät), mutta olen kuullut että IGeelle saa DHta tai toisin päin...

Eli (kannataako) voiko IGlle tai DHlle hankkia toista niistä??

Jos voi, kertoisitteko mitä DHta kannattaisi hankkia?
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Kyllä saa DHta, tarkemman selostuksen saat kodexista ;)
Kannattavuus on niin ja näin..
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Itse olen sitä mieltä, että jos ei Conscriptejä saa DH:lle niin ei sit DH:lle oteta kaartia, mutta toisin päin se voisi olla ihan tehokasta (3 ryhmää Grey Knighteja IG:lle... =D).

Ja kyllä, IG saa ottaa DH:ta ja DH IG:tä, tietyin rajoituksin (DH saa liittolaisiksi myös Mariineita ja Sistereitä halutessaan, mutta ei yhtä aikaa).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Jos DH ottavat kaartia niin ne saavat vain doktriitonta perus platoonia, mutta IG saa DH normaalilla liittolaisrajoituksin (1HQ, 1Elite jne.)

Itse suosittelisin IG pohjaa. Proxytin muutamia pelejä molemmin päin (IG pohja tai DH pohja), kunnes päädyin nykyiseen listaani (katso allekirjoitus).

Ei DH liittolaisena ole mikään huono idea. Terminaattoreita tai muuta raskasta lähitaistelu porukkaa.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Itse käytän Dh:ta pohjalla, ja IG:ta liittolaisina. Koska pelailen vain Radikaaleilla, niin IG:n rooli paranee, kun pisteitä säästyy. Minimi platoona, jossa anti-tankki aseet, ja armoured fisti on ihan hyvä, kun saa Lemanin (lättyjä!). Sentinelejä ja Rought ridereitä en ole vielä ehtinyt kokeila, eka anti-tankina ja toinen vastapallo squadina näyttää paperilla ihan hyvältä.

Mutta jos ollaan realistiseja, niin marinet on liittolaisina parempia.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Mariini man

Viesti Kirjoittaja Mariini man »

OK ja kitti kaikille vastanneille, tämä tieto taitaa riittää. Eiköhän DH Codexsi hankintaan ja pelaamaanxD.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”