"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sisterit ja Cities of Death

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Stuntti

Sisterit ja Cities of Death

Viesti Kirjoittaja Stuntti »

Nyt kun on vihdoin kesälomien jälkeen aikaa lueskella CoD-kirjaa, niin haluaisinpa kuulla mieluiten kokemuksia, mutta myös ajatuksiakin, miten Sister -armeijasi on
1) muuttanut kokoonpanoaan rauniokaupungeissa,
2) käyttänyt eri Stratagem'eja
3) taistellut raunioissa.

Itse en siis vielä ole testannut siskoja raunioissa, mutta seuraavat kohteet tulevat olemaan testauksen kohteena:

1) Repentiat: ensimmäistä kertaa taitaa näillekin tyttösille löytyä muukin paikka kuin hyllyn koristus; tuo 4+ Cover save saattaa pitää tyttöset hengissä vähän pitempään.

2) Stratagemit: GW:n nettisivulla (US) on sistereiden osalta täysin ala-arvoinen, mutta onneksi lyhyt kirjoitus CoD -taktiikoista ja stratagemeista, itse olen kallistumassa kokeilemaan seuraavia: Demolition, rajoitetaan vastustajan liikettä osalla taistelukenttää; Sewer Rats, mahdollistaa lähelle pääsyn (rapid fire + flamers); kaikki muut tuntuvat sistereiden osalta mitään sanomattomilta, esim ammo store/power gen/fuel dump kaikki hyödyttävät vain yhtä yksikköä kerrallaan.

3) Exorcistit pois: valitettavasti line-of-sight -tankkien teho häviää raunioympäristössä ja Cover saven kanssa - tilalle tulevat retributorit ja heavy bolterit, ehkä tämä yksikkö asettuu power generaattorin tai ammo storen viereen...

Mutta kokemuksia ja ajatuksia...
Sami Jumppanen

Re: Sisterit ja Cities of Death

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Stuntti kirjoitti:Nyt kun on vihdoin kesälomien jälkeen aikaa lueskella CoD-kirjaa, niin haluaisinpa kuulla mieluiten kokemuksia, mutta myös ajatuksiakin, miten Sister -armeijasi on
1) muuttanut kokoonpanoaan rauniokaupungeissa,
2) käyttänyt eri Stratagem'eja
3) taistellut raunioissa.

Itse en siis vielä ole testannut siskoja raunioissa, mutta seuraavat kohteet tulevat olemaan testauksen kohteena:

1) Repentiat: ensimmäistä kertaa taitaa näillekin tyttösille löytyä muukin paikka kuin hyllyn koristus; tuo 4+ Cover save saattaa pitää tyttöset hengissä vähän pitempään.

2) Stratagemit: GW:n nettisivulla (US) on sistereiden osalta täysin ala-arvoinen, mutta onneksi lyhyt kirjoitus CoD -taktiikoista ja stratagemeista, itse olen kallistumassa kokeilemaan seuraavia: Demolition, rajoitetaan vastustajan liikettä osalla taistelukenttää; Sewer Rats, mahdollistaa lähelle pääsyn (rapid fire + flamers); kaikki muut tuntuvat sistereiden osalta mitään sanomattomilta, esim ammo store/power gen/fuel dump kaikki hyödyttävät vain yhtä yksikköä kerrallaan.

3) Exorcistit pois: valitettavasti line-of-sight -tankkien teho häviää raunioympäristössä ja Cover saven kanssa - tilalle tulevat retributorit ja heavy bolterit, ehkä tämä yksikkö asettuu power generaattorin tai ammo storen viereen...

Mutta kokemuksia ja ajatuksia...
Itse vielä kokoilen sisko poppoota, mutta olen samaa mieltä Repenttioista, ne saattaisivat nykyään tehdäkin jotakin.
3) Mitenkä olisi Penient enginet? Pelin nopein walkkeri (tietääkseni...) ja Heavy flamer.
Myöskin pommitukset voisivat pitää vihollisia poissa siitä tietystä rauniosta, johon et heitä halua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”