Uusi versio
- Nightderanger
Uusi versio
Lyhesti ja ytimekkäästi kiitos, mitkä ovat täkeimmät muutokset mitä on WH 7th editioniin tulossa?
- riimumestari
- Iron-Father
Millä tavalla jalkaväki paranee? Ainoa omiin korviini kantautunut sitä koskeva muutos oli se, että rankkibonuksiin vaaditaan 5 modelia leveä frontage. Ilmeisesti olen missannut jotain oleellista. Entä miksi ratsuväki huononee? 
Ei jaksa ruveta selaamaan läpi sotkuista 7th-edition-ketjua...
Ei jaksa ruveta selaamaan läpi sotkuista 7th-edition-ketjua...
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Re: Uusi versio
Itse seiskaedikan säännöissä tärkeää: uusi lähitaistelun ratkaisujärjestys ja flee-säännöt.Nightderanger kirjoitti:Lyhesti ja ytimekkäästi kiitos, mitkä ovat täkeimmät muutokset mitä on WH 7th editioniin tulossa?
Ja sitten jotain pientä viilailua ja ropelointia siellä täällä. Loihtimisen luonteen muuttamista poispäin magiapattereista ja nysväyksestä, great wepan säätöä, lappingille kai kenkää, ampujille vähän enemmän töitä, BSBlle jotain oikeaa tekemistä ja sillai. Juu ja klippauksen karsinta harvinaisen suoraviivaisella tavalla. Yleiseen pelimekaniikkaan ei kuitenkaan juuri koskettu tuon käsikähmän lisäksi. (Editoidaan tänne nyt vielä psykologia, joka toimii samalla lailla mutta joka paikassa vähän eri lailla kuin ennen.)
Kirjoissa: kuka tietää? Örkeiltä karsittiin vähän entisiä no-brainereita ja annettiin riviörkille joku roolintapainen. Vähän samantapaista, itse rivimiesten suuntaan tapahtuvaa rohkaisua voisi kai kuvitella (tai toivoa) seuraaviltakin. Saa nähdä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Re: Uusi versio
Eih! Jos GW menee heikentämään Great Weaponeita, minä lupaan repiä KAIKILTA Great Weapon kääpiöiltäni kädet irti ja lykkään HW:t tilalle, ja muutenkin Rangerereistakin tulee aikas turhia jos GW:eitä heikennetään. Täytyy toivoa että se on vain huhua...Dolmot kirjoitti:great wepan säätöä
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.