Bretonnia vs Hordes of chaos khorne
Bretonnia vs Hordes of chaos khorne
Juu eli alan keräämään bretoniaa ja kaverini kerää khornea, miten pärjäisin hänelle?
trebu on sinäänsä kovis, että tiputtaa kallista khornea melko komiasti, mutta vastaan tulee kuitenkin lentävääkin, niin trebu on siinä mielessä aikalailla yhden vuoron juttu..
liuta ritareita, pari kolme sellaista pientä uhrattavaa vaikkapa 10 miehen m@a -yksikköä ja paladineja..
en nyt oikein keksi mitään sen ihmeellisempää..
liuta ritareita, pari kolme sellaista pientä uhrattavaa vaikkapa 10 miehen m@a -yksikköä ja paladineja..
Re: Bretonnia vs Hordes of chaos khorne
Space Wolf kirjoitti:Juu eli alan keräämään bretoniaa ja kaverini kerää khornea, miten pärjäisin hänelle?
Tekemällä armeijan oman fiiliksen pohjalta. Sen jälkeen ei tarvitse harmitella sitä että armeija ei sovi jotain toista vastustajaa vastaan.
Eli ota ritareita
Trebukettia en menisi ottamaan johtuen scatterista. Vaikka arvaus olisikin täydellinen, scatter siirtää sen lähes aina erääseen biologiseen onkaloon. Näin siis minun tuurilla.
Pari yksikköä Mounted Yeomenejä harhauttamaan raivoavat ritarit ja yksi iso skirmishaava yksikkö jousimiehiä (ja mahdollisesti pari pienempää) ampumaan pois/paniikkiin vastustajan häiritseviä koiria/fast cavalrya. Näiden jälkeenkin jää vielä mukavasti pisteitä ritareihin, joilla sitten chargeat vihollisen sekasortoon joutuneet joukot pois pöydältä. Tuskin on tarpeen tuhlata pisteitä damseleihin, pegasuksiin tai trebucheteihin. Mahdollinen lohikäärme on varmaankin helpoin tappaa lordilla, jolle virtue of heroism.
Näiden armeijanrakenteluvinkkien jälkeen tarvitsetkin enää hieman kokemusta. Bretonnia on aika optimi valinta Khornea vastaan.
Näiden armeijanrakenteluvinkkien jälkeen tarvitsetkin enää hieman kokemusta. Bretonnia on aika optimi valinta Khornea vastaan.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Itse pyrin sihtaamaan paikkaan, josta scatter heittää sen kuitenkin vihun niskaan... Sihti johonkin yksikköön, joka on kivasti keskellä ja tulta! Pitäisi osua ellei scatterdice heitä ammusta roimasti takaisinpäin tai eteenpäin...flagu kirjoitti: Trebukettia en menisi ottamaan johtuen scatterista. Vaikka arvaus olisikin täydellinen, scatter siirtää sen lähes aina erääseen biologiseen onkaloon. Näin siis minun tuurilla.
-Mikäpä pahan tappaisi?
DeathWizard kirjoitti:Itse pyrin sihtaamaan paikkaan, josta scatter heittää sen kuitenkin vihun niskaan... Sihti johonkin yksikköön, joka on kivasti keskellä ja tulta! Pitäisi osua ellei scatterdice heitä ammusta roimasti takaisinpäin tai eteenpäin...flagu kirjoitti: Trebukettia en menisi ottamaan johtuen scatterista. Vaikka arvaus olisikin täydellinen, scatter siirtää sen lähes aina erääseen biologiseen onkaloon. Näin siis minun tuurilla.
siis tekniikkasi trebun kanssa on se, että tähtäät reilusti ohi osuaksesi.. melko mielenkiintoista tiedätkös...