Malekith Jalan????
- riimumestari
Malekith Jalan????
Osaisikos joku kertoa voiko Häntä... suurta NoitaKuningastamme ottaa peliin jalan?? ja löytyisikös noista sääntöä mistään tai olisikos joku valmis minun kanssani niitä tekemään... koska tuo black dragon haisee eikä soinnu armeijalistaani.. eli pelkkä pikku maagimättäjä Malekith olisi mukava lisä vain jalan.. (jos löytyy asiasta tietoa esim jostain muualta linkitä kiitos)
T: Dark Master of Naggaroth
Jelppiä Malekithin pelastamiseen!!
T: Dark Master of Naggaroth
Jelppiä Malekithin pelastamiseen!!
Jos jotenkin jaksatte säätää vitosedikan spessuja nykyedikassa, niin tuossa:
http://www.fortunecity.com/underworld/s ... specs.html
Siinä on useampikin 5th edikan yhden miehen armeija delffeille. Valitettavasti Mallu taitaa olla tuossa kärryissä.
Itse sen ottaisi noita nykyedikkaan, kuin kuolleen ruumini yli, mutta jos vitosta satutte pelaamaan, niin mikäs siinä.
http://www.fortunecity.com/underworld/s ... specs.html
Siinä on useampikin 5th edikan yhden miehen armeija delffeille. Valitettavasti Mallu taitaa olla tuossa kärryissä.
Itse sen ottaisi noita nykyedikkaan, kuin kuolleen ruumini yli, mutta jos vitosta satutte pelaamaan, niin mikäs siinä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Lihamestari
- riimumestari
- The Captain
- Valvoja
omituista
Malekith on itse asiassa erittäin helpolla tapettavissa. Surkeat savet yhdistettynä paperisuuteen on huono yhdistelmä. Varsinkin silloin kun tyypin pitää päästä lähelle toimiakseen tehokkaasti.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
- The Captain
- Valvoja
Re: omituista
Niin no kaipa sitä 2+ wardista aina ykkönen pyörähtää. Magialta ollaan aika hyvin suojassa yksikössä (ilman lohikäärmettä, teoreettinen tilanne) tai 3+ lohikäärmeseivillä, eikä kukaan edelleenkään mitään taika-aseita käytä kuin hupimielessä.Jurpo kirjoitti:Malekith on itse asiassa erittäin helpolla tapettavissa. Surkeat savet yhdistettynä paperisuuteen on huono yhdistelmä.
Ei kukaan kyllä Malekithiakaan käytä kuin hupimielessä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Nightderanger
WTF?! Onko sillä 2+ ward save?!?!The Captain kirjoitti:Niin no kaipa sitä 2+ wardista aina ykkönen pyörähtää. Magialta ollaan aika hyvin suojassa yksikössä (ilman lohikäärmettä, teoreettinen tilanne) tai 3+ lohikäärmeseivillä, eikä kukaan edelleenkään mitään taika-aseita käytä kuin hupimielessä.Jurpo kirjoitti:Malekith on itse asiassa erittäin helpolla tapettavissa. Surkeat savet yhdistettynä paperisuuteen on huono yhdistelmä.
Nightderanger kirjoitti:WTF?! Onko sillä 2+ ward save?!?!The Captain kirjoitti:Niin no kaipa sitä 2+ wardista aina ykkönen pyörähtää. Magialta ollaan aika hyvin suojassa yksikössä (ilman lohikäärmettä, teoreettinen tilanne) tai 3+ lohikäärmeseivillä, eikä kukaan edelleenkään mitään taika-aseita käytä kuin hupimielessä.Jurpo kirjoitti:Malekith on itse asiassa erittäin helpolla tapettavissa. Surkeat savet yhdistettynä paperisuuteen on huono yhdistelmä.
No on ku Kapu niin sano.The Captain kirjoitti:Niin no kaipa sitä 2+ wardista aina ykkönen pyörähtää.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Toysoldier