"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

iho

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Thorgal

iho

Viesti Kirjoittaja Thorgal »

voisiko joku taitava maalaaja kertoa, miten saisin maalattua hahmojeni ihon washeja ja glazeja käyttäen ja silti vielä highlightata?
"Have the lambs stopped screaming yet, dear?"
"Lambs? What lambs? Great! Now I'm hungry!"
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

joku voisi samalla kertoa minulle mitä/mikä glaze on :D

muttaj os haet ihan perus ukko tyyliä niin minuni on tässä=aluksi vaikka ruskean ja dwarf fleshin sekoitusta sitten highlaitataan dwarffleshillä,sitten taas dwarf fleshin ja elf fleshin sekoituksella ja taas sitten päälle vielä elf flesh ja elf flesh skull white sekoitus..
Itsehän noita voi aina kokeilla... (meinaan aina valutaan hitaasti noilla väreillä kirkkaimpia kohtia kohti)
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

tässä taas tuntuu että puhutaan termeillä joita ei kannattaisi käyttää jos ei tiedä mitä ne tarkoittaa.

Onko kyse siitä, että maalaat kasvot yhdellä värillä, highlightit ne, sitten varjostat ne washilla/inkillä/tms ohuella maalilla ja highlightit häviää? Jos niin, niin kyllä korostukset voi maalata (ja kannattaakin) vielä uudelleen.

Vai onko kyse siitä miten korostukset ja varjostukset tehdään?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Nonus

Viesti Kirjoittaja Nonus »

Dwarf flesh, Elf flesh, ohuesti chestnut ink wash, uudestaan elf flesh ja nivelien nuppeihin ynnä muualle bleached bone viimeistely. Sopii haltioille. Inkkiä kannattaa laimentaa vedellä ja kokeilla esim. käteensä. Sen tarkoitus on luoda varjot sormien ym. väleihin ja koloihin, sekä tasoittaa väriliukumaa dwarf fleshistä elf fleshiin.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Kurttupeiko

Viesti Kirjoittaja Kurttupeiko »

Itse teen seuraavasti, tulos on aikaan nähden mielestäni melko hyvää.
Ensin Scorched brown pohjalle, sen jälkeen ohuina kerroksina Dark Flesh, Snakebite leather, Vomit brown, Bronzed flesf ja vielä kaikista "korkeimpiin" kohtiin Elf flesh, jos haluaa oikein kalpean ihon, voi vielä iskeä Bleached bonea. Jos saan käyttööni kameran, voin laittaa kuvia itse maalauksesta ja lopputuloksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”