"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tallarn Sharpshooter?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
K0tka

Tallarn Sharpshooter?

Viesti Kirjoittaja K0tka »

Noniin.

olen alottamassa keräämään toista armeijaa, ihan vaan maalaus tarkoitukseen...Tallarn desert raidereita.
Olisin vaan halunnut kysyä, että onko tallarneilla tarkka-ampujia?
vaan kun Gw sivuilla sanotaan että on ja kuvakin löytyy mutta niitä ei myydä Gw online shopissa? joku kokenut miniatyyri keräiliä vastatkoon kiitos.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Uuden IG codexin myötä Tallaranit ovat saaneet mahdollisuuden ottaa sniper rifleksi ryhmän heavy weaponin paikalle. Eli kyllä. Tallaranien figuja ei ole päivitetty vuosiin, siksi tallaran sniper figua ei ole. Konvertoi itse tai käytä Tanith ghostien sniperia.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Tallarnin figut ovat kyllä todella tyylikkäitä, ja myös vanhoja. Sniputinfiguja näille löytyy, tosin vain Forge Worldilta hintaan 12£/3kpl. Nämä ovat aika uusia, muistaakseni Imperial Armour 3 kirjan aikaisia. Itse suosittelisin vaan konffaamaan perusTallaajista.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”