"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hän Itse Cygnar: Sword Knight alku 12.12

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hän itse

Hän Itse Cygnar: Sword Knight alku 12.12

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Noniin, tuossa tuli reilu viikko sitten tilattua Cygnar Battlegrouppi Peliarkusta. Samaanaikaan nähtävästi tuli hirveä maalausinto ja siitä se sitten lähtikin.

Pirulaiset olivat kyllä tuska kasata. Light Jackit veivät vain paljon green stuffia, mutta kookas Ironclad vei hermotkin ja tonneittain liimaa. Siihen tuli niin paljon aikaa ja liimaa tuhrittua että se jalat saisi kunnolla kiinni alustaan.

No maalaus sitten. Pakko sanoa että näitä oli mielekäs maalata. Tuli kokeiltua kaikkia muita maalaustekniikoita mitä nyt ei hirveästi ole tullut kokeiltua noilla Black Templareilla.

Warcasterit Haley ja Stryker tulee varmaan myöhemmin, pitää lukea hieman teoriaa ihon maalauksesta ensin.

Kuvat:
Lancer
Lancer taas
Ironclad
Ironclad taas
Charger
Charger taas
Ryhmä kuva

Kommenttia ja kritiikkiä kiitos. Mutta älkää maahan haukkuko. :)
Viimeksi muokannut Hän itse, Ti 12.12.2006 18:11. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Ihan pätevää pelipöytätasoa. Highlightit ovat aika räikeitä, näitä voisit vielä yrittää hieman blendata.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Ihan nättejä. Aika jännä maalaustyyli sinulla. Toisaalta aika karkeat nuo korotukset, mutta kokonaisuus näyttää kuitenkin erittäin tyylikkäältä. Varmasti erityisesti pelipöydällä toimivat noin räikeät korostukset hyvin. Tästä on hyvä jatkaa.
Hän itse

Ensimmäinen Warcaster valmiina maaleissa, Kapteeni Haley. Mitä turhia jupisemaan.
Edestä
Takaa

Dii.
Hän itse

En ole monen sanan mies, tässä nyt sitten uutta yritystä maalausrintamalla.
TÄlläistä yritystä tuohon blendaamiseen yritin:
Kuva

Asteittain Regal Bluesta Ice Bluehin. Kuva olkasuojaimesta antaa ehkä paremman kuvan askeleista.

Kuva
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Mukava pelipöydällä katsoa. :)

Itse maalaisin figut kuitenkin valkealle tai harmaalle pohjalle, kun kerta värit ovat noinkin vaaleita. Sinisen blendaaminen helpottuu, tuosta luonnonvalkoisesta puhumattakaan. Kerroksia ei toiseksi tarvitse paljon ja maalin voi pitää ohuempana.

Hyvältä näyttää, blendaamista ei opi kuin tekemällä. Se tuli huomattua omallakin kohdalla.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Keltaisen kanssa tuli tänään kokeiltua ja omasta mielestä hyvin tuloksin seuraavaa. Mustalle pohjamaalille VCG Dark flesh kerros ja sen päälle sitten itse keltainen, misät sitten blendiä valkoiseen. Keltainen näyttää voimakkaammalta kun sen vetäiseen tuon dark fleshin päälle. Aiemin kokeilin harmaata ja lopputulos oli vaaleampi, hieman kylmä. Laitan Lancerin varmaan tänään illalla näytille ja otan kilvestä kuvaa, niin näet paremmin mitä tarkoitan.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Hän itse

Paria maaliresepti vinkkejä tarvitsisin myös.

Mistä maaleista saisi sellaisen punapäisen ihmisen hiusten värin? Stryker kun on punapää ja hiukset on aina ollut tuskaa.

Ja myöskin nahka on tehnyt aina tiukaa.
Iceman
Viesti:

Ohessa linkki nettisivuilleni, missä muutama punapartainen kääpiö ja paria erilaista nahkareseptiä käytetty:
http://www.kolumbus.fi/clan.rannoch/Gallery.html

Sotakone-sivulla on ensin tykin johtaja punapartaisena ja reseptinä oli tumman ruskea pohja, minkä päälle punaista vaalentaen. Lopuksi partakarvojen välit ruskealla inkillä korostettu.

Thundererien kohdalla menin oranssimpaan suuntaa ja ruskean pohjan päälle punaista mitä blendattu oranssiksi ja lopuksi vaalennettu hieman.

Toinen vaihtoehto on bolttiksen yksi kaveri, jolla on joko VMC mahogany brown tai saddle brown pohjana ja tätä olen sitten blendannut VMC ivoryllä vaaleammaksi. Taas ruskealla inkillä lopuksi korostettu karvat erilleen.

http://www.kolumbus.fi/clan.rannoch/warmachines.html

Nahkaosia löytyy mm. aseiden kahvat ja saappaat yms. Reseptit ovat olleet seuraavanlaisia: saappaissa pohjalle VMC leather brown ja tätä olen sitten blendannut taas aiemmin mainitulla ivoryllä. Muut pohjavaihtoehdot ovat olleet VMC saddle brown tai brown sand. Näin olen saanut sekä tumman ruskeaa, vaalean ruskeaa ja punertavan ruskeaa nahkaa tehtyä.

Leather brown näkyy hyvin sotakone-sivuilla, saddle brown veteraanien eturivin kahvoissa ja brown sand infantryn ekassa yksikössä muutaman kaverin oikeassa kädessä takaapäin olevassa kuvassa. ( takarivi toinen oikealta takaa katsottuna ja itse asiassa hänen edessäänkin olevalla kaverilla. )
Adam Savage
Hän itse

Edistymistä. Hiukset enään maalattavana, nahassa päätin yrittää itse. Niin Iceman, korostitko suoraan ruskean päälle punaisella vaiko lisäsitkö aina ruskeaan sekaan aina vaaleempaa punaista? Noita reseptejä voisikin koittaa.

Ja Stryker loppusuoralla:
Kuva
Kuva

Figut näyttää aina niin rumemmilta kuvissa. :/
thaav

Viesti Kirjoittaja thaav »

Mukavan näköinenhän se on, ja tietysti ne näyttää rumemmilta kuvissa, harvemmin niitä noin isoina näkee pelatessa. Tuo härpäke selässä... jotenkin tuo metallin väri ei mielestäni vain sovi siihen. Voisit koittaa parantaa tilannetta vaikka pienellä mustepesulla, kenties mustaan päin tms. En osaa sanoa, mutta noin tuo ei vain istu ympäristön väreihin.
There's this "thing" that's all around us. It controls everything, and we must get as much of it as possible. We call it warp.
Iceman
Viesti:

Tykin johtajan parrassa käytin tumman ruskeaa tavallaan pohjamaalina ja vetäisin sen päälle punaista, kuitenkin ajatuksena oli jättää ruskea hieman taustalle häälymään, eikä peittää sitä täysin punaisella.

On tullut myös kokeiltua ruskean blendaamista punaiseen, yleensä olen käyttänyt aluksi hieman enemmän punaista per kerros kuin normaaliblendeissäni. Normaalisti lisään uutta maalia tipan seokseen, mutta ruskeasta punaiseen siirroissa laitoin 2 tippaa sekaan. Ruskeaa oli aluksi 4-5 tippaa+vesi ( 0-1 tippaa )+extender ( pari tippaa ). Ensi blendit tummempaan punaiseen ja sitten vaihdoin tumman punaisen vaaleampaan punaiseen. En sitten tiedä miten realistinen lopputulos on ollut, jos vertaa aitoihin tähän tai tähän

Tälläistä lähtisin varmaan tekemään sekoittamalla keskiruskeaa esim. saddle brown, keltaista ja punaista tai sitten ruskeaan oranssia sekaan. Tästä sitten vaalentamaan.
Adam Savage
Hän itse

Hiuksista ei tullut hevonsen peetä, vaikka seitsemällä eri väriyhdistelmällä yritinkin, niin niistä tuli flätit. Perkele.
Kuva
Kuva

No, se on nyt site valmis. Loppu maalattava, eikun odottamaan Peliarkun tilausta.
Hän itse

Jaah, seuravaa settiä. Sword Knightit ja metalleihin olen koittanut uutta kikkaa. Siis ihan simpeli minusta, harmaa layerointi päälle ja ohut hile glanze päälle. Tommosta siitä tuli.

Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”