naama värkkien maalaus eldareille
naama värkkien maalaus eldareille
Millä värillä eltar rangers äijien naamat maalataan
Jos ei olisi apinoita ei olisi ihmisiä jos ei olisi ihmisiä ei olisi warhammereita
Kannattaa sitten muistaa, että maalatessa maalaat omia figujasi. En suosittele kopioimaan täysin sitä valmistajan suunnittelemaa väriteemaa, jota gw ehkä liiankin paljon tyrkyttää. Nimimerkillä kokemusta on, sillä harrastusta aloittaessa ostettiin aina maalit joita kerrottiin 'eavy metallleissa, ja maalattiin täysin sen mukaisesti. :) En suosittele. Omat väriteemat ovat paljon hienompia yleensä.Millä värillä eltar rangers äijien naamat maalataan
Maalaa juuri sillä värillä, mikä tuntuu parhaalta. Itse maalaan naamat vaalealla iholla, mutta voithan maalata ne vaikka sinisellä, jos se on sinusta paras väri. Itsehän sinun pitää omia figujasi kotona katsella ja se on tyly, jos maalaa orjallisesti muiden käskyjen mukaan, eikä se ole omasta mielestä hieno. Siinäpä sitten kattelet rumanvärisiä ukkoja hyllyllä. Jos tykkää valmiista väriteemoista, niin ei sekään ole paha asia, kunhan tykkää niistä itse.
Luumumehu on soturien juomaa
- figunarkki
Mutta joidenkin armeijoiden kohdalla homma on astetta hankalampaa. Esim HM on maalannut empirelle ja marineille varmaankin kaikki mahdolliset väriteemat johonkin figuun. Ihan sama kuinka omaperäisen teeman keksit niin sitten jostain löytyy Imperial faggots chapteri jolla on jo kyseinen teema.Tas kirjoitti:Kannattaa sitten muistaa, että maalatessa maalaat omia figujasi. En suosittele kopioimaan täysin sitä valmistajan suunnittelemaa väriteemaa, jota gw ehkä liiankin paljon tyrkyttää. Nimimerkillä kokemusta on, sillä harrastusta aloittaessa ostettiin aina maalit joita kerrottiin 'eavy metallleissa, ja maalattiin täysin sen mukaisesti.Millä värillä eltar rangers äijien naamat maalataanEn suosittele. Omat väriteemat ovat paljon hienompia yleensä.
Oma teema on hieno asia, mutta ei ensimäinen asia mitä aloittelevan pelaajan kannattaa miettiä.
GW tarjoaa aloitteleville pelaajille muutamaa väriteemaa jotka ovat yksinkertaisia maalata ( esim Talabheim, Nuln, Ultramarine, Raven Guard ). Näistä aloittelijakin saa maalattua pöytäkelpoisen armeijan ja voi harjoitella ja kehittyä maalaajana ilman että joutuu vaihtamaan armeijansa teemaa.
GW tarjoaa aloitteleville pelaajille muutamaa väriteemaa jotka ovat yksinkertaisia maalata ( esim Talabheim, Nuln, Ultramarine, Raven Guard ). Näistä aloittelijakin saa maalattua pöytäkelpoisen armeijan ja voi harjoitella ja kehittyä maalaajana ilman että joutuu vaihtamaan armeijansa teemaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Kuva on kakka, mutta tällaisen ihon maalasin omille eldareilleni, joilta ihoa näkyy. Eihän kaikkien ole pakko olla juuri GW:n mallin mukaisia. Omaa silmää tuo sävy miellyttää, ja arvelin soveltavani sitä FB-puolen dark elffeihinkin, sitten joskus.
Valmiit väriteemat ovat tietysti helppo ratkaisu, ja vaikka jotkut eivät niitä kannustakaan käyttämään, niin monesti nuo GW:n ammattilaismaalarit kyllä osuvat ihan toimiviin väriteemoihin.
Valmiit väriteemat ovat tietysti helppo ratkaisu, ja vaikka jotkut eivät niitä kannustakaan käyttämään, niin monesti nuo GW:n ammattilaismaalarit kyllä osuvat ihan toimiviin väriteemoihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Itse olen maalannut (tai ainakin yrittänyt
) seuraavien ohjeiden mukaa:
-pohjaväriksi dark flesh
-kerros dwarf fleshiä niin että dark flesh jää varjostukseksi
-Korostuksia Elf flehshillä poskille ja leukaa ja vielä otsaan
-"finaali" korostukset nenään ja leukaan ja otsalohkoon Bleached bonella.
kuvia näistä ei taida olla netissä vielä, mutta joskus on...
E.D.I.T.
Ohjeet ovat myös WD 319
-pohjaväriksi dark flesh
-kerros dwarf fleshiä niin että dark flesh jää varjostukseksi
-Korostuksia Elf flehshillä poskille ja leukaa ja vielä otsaan
-"finaali" korostukset nenään ja leukaan ja otsalohkoon Bleached bonella.
kuvia näistä ei taida olla netissä vielä, mutta joskus on...
E.D.I.T.
Ohjeet ovat myös WD 319
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
- Farseer of Biel-tan
Itse en ikinä näin lähtisi ihoa maalaamaan. Snakebite leather aivan liian vihertävä ruskea, paremmin nahkoihin ym sellaiseen sopii. Ellei sitten ole jotain nurglen ihoa maalaamassa.Farseer of Biel-tan kirjoitti:Minä maalaan omat rangerit tällee (siis naamat) pohjaksi snake bite leatheria päälle vähän löysää elf fleshiä.
Elf flesh on taas liian radikaali korostus snakebite leatheriin ja täysin eri sävyä.
Itse perusihot maalannut seuraavalla tavalla.
- Pohjaksi pari ohutta kerrosta beasty brownia (vain silloin jos pohjamaali on musta)
- Pari ohutta kerrosta dwarf skiniä.
- Muutama todella ohut skin wash. Mitä useampi kerros, sitä tummempi lopputulos.
- Pari ohutta kerrosta dwarf skiniä, jättäen maalaamatta syvimmät kohdat.
- 50/50 sekoitus dwarf skiniä ja elf skiniä, jolla maalataan korkeat kohdat, kuten nenä, posket, otsaryppyjen korkeimmat kohdat jne.
- elf skinillä aivan korkeimmat kohdat vain.
Lopuksi kuva, jossa olen maalannut neloskohtaan asti. Eli 50/50 sekoitus ja elf skin maalaamatta.

- The Captain
- Valvoja
Ihan kiva, mutta Perusteisiin ehkä hieman haastava. Lopputuloksena lisäksi huomattavan jyrkkä kontrasti, joka ei ehkä sovi eldareihin yhtä hyvin kuin Gandalfiin.Icecube kirjoitti: Itse perusihot maalannut seuraavalla tavalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?